AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Del Skrevet 2. september 2011 Kan man bade i vanlig badekar når man har mens og en av de dagene en blør kraftig? Eller kommer det basselusker oppi der da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #2 Del Skrevet 2. september 2011 Bruk tampong, så går det fint. Men ta ut tampongen rett etter badet, og ikke ligg der og mariner deg i flere timer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2011 #3 Del Skrevet 2. september 2011 Kan du ikke dusje de dagene du har mensen, da? Du kan baade alle andre dager i måneden, unntatt de dagene du har besøk av tante rød! Syns det er litt ekkelt å skulle bade når man har mensen, og særlig hvis jeg skal bruke badekaret etter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #4 Del Skrevet 2. september 2011 Kan du ikke dusje de dagene du har mensen, da? Du kan baade alle andre dager i måneden, unntatt de dagene du har besøk av tante rød! Syns det er litt ekkelt å skulle bade når man har mensen, og særlig hvis jeg skal bruke badekaret etter! Det er vel normalt å skylle badekaret etter seg og før man skal bade selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. september 2011 #5 Del Skrevet 2. september 2011 Bruk tampong? Man ligger jo i prinsippet i sin egen møkk når man bader uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. september 2011 #6 Del Skrevet 2. september 2011 Hvorfor ligger denne på samliv og relasjoner? Jeg ser ingen problem med å bade i badekar under mensen. Må kanskje nevnes at jeg ikke ser på badekarbading som noe man gjør for å bli rein, men noe man gjør fordi det er deilig å ligge i badekaret. For å bli rein dusjer jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 2. september 2011 #7 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Jeg ser ingen problem med å bade i badekar under mensen. Må kanskje nevnes at jeg ikke ser på badekarbading som noe man gjør for å bli rein, men noe man gjør fordi det er deilig å ligge i badekaret. For å bli rein dusjer jeg. Enig. For min del lindres de jævlige menssmertene ganske bra når jeg ligger i badekaret. Selv om det blir helvete igjen med det samme jeg er kommet ut av vannet, så er det godt å få en liten pause. I dusjen er jeg ikke engang i stand til å stå, så... Og da skyller jeg meg bare med dusjslangen mens jeg står på kne i badekaret mens badevannet renner ut, så jeg faktisk blir noenlunde rein etter endt bad... Endret 2. september 2011 av Moscato 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 2. september 2011 #8 Del Skrevet 2. september 2011 Skal du bade sammen med kjæresten/daten din? Siden den ligger på samliv og relasjoner tenker jeg på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #9 Del Skrevet 2. september 2011 Kan man bade i badekar med mensen når den er på sitt heftigste, eller er det ikke bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #10 Del Skrevet 2. september 2011 Hørt om OB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 2. september 2011 #11 Del Skrevet 2. september 2011 Hørt om OB? Tror det er lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2011 #12 Del Skrevet 2. september 2011 Syns det er litt ekkelt å skulle bade når man har mensen, og særlig hvis jeg skal bruke badekaret etter! Men du skal vel ikke bruke TS sitt badekar..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 2. september 2011 #13 Del Skrevet 2. september 2011 Holder det ikke med en tråd om gangen med samme tema? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=586677&pid=9666616&st=0&#entry9666616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #14 Del Skrevet 2. september 2011 Hehe! Den havnet på feil plass ved et uhell! Jeg ønsker å bade i dag fordi jeg har vært 4 uker på fjellet og føler for en skikkelig spa-opplevelse, samt at det lindrer menssmertene. Har ikke tamponger i hus dessverre... TS (Skikkelig skitten fjelltaus!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #15 Del Skrevet 2. september 2011 Holder det ikke med en tråd om gangen med samme tema? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=586677&pid=9666616&st=0&#entry9666616 Jada! Hørt om at det går an å legge en tråd på feil sted i all hast eller? TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå