AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 Kan man bade i vanlig badekar når man har mens og en av de dagene en blør kraftig? Eller kommer det basselusker oppi der da..?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #2 Skrevet 2. september 2011 Bruk tampong, så går det fint. Men ta ut tampongen rett etter badet, og ikke ligg der og mariner deg i flere timer. 5
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 Kan du ikke dusje de dagene du har mensen, da? Du kan baade alle andre dager i måneden, unntatt de dagene du har besøk av tante rød! Syns det er litt ekkelt å skulle bade når man har mensen, og særlig hvis jeg skal bruke badekaret etter! 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Kan du ikke dusje de dagene du har mensen, da? Du kan baade alle andre dager i måneden, unntatt de dagene du har besøk av tante rød! Syns det er litt ekkelt å skulle bade når man har mensen, og særlig hvis jeg skal bruke badekaret etter! Det er vel normalt å skylle badekaret etter seg og før man skal bade selv?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 Bruk tampong? Man ligger jo i prinsippet i sin egen møkk når man bader uansett 1
Gjest Mahareth Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Hvorfor ligger denne på samliv og relasjoner? Jeg ser ingen problem med å bade i badekar under mensen. Må kanskje nevnes at jeg ikke ser på badekarbading som noe man gjør for å bli rein, men noe man gjør fordi det er deilig å ligge i badekaret. For å bli rein dusjer jeg. 1
Moscato Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 (endret) Jeg ser ingen problem med å bade i badekar under mensen. Må kanskje nevnes at jeg ikke ser på badekarbading som noe man gjør for å bli rein, men noe man gjør fordi det er deilig å ligge i badekaret. For å bli rein dusjer jeg. Enig. For min del lindres de jævlige menssmertene ganske bra når jeg ligger i badekaret. Selv om det blir helvete igjen med det samme jeg er kommet ut av vannet, så er det godt å få en liten pause. I dusjen er jeg ikke engang i stand til å stå, så... Og da skyller jeg meg bare med dusjslangen mens jeg står på kne i badekaret mens badevannet renner ut, så jeg faktisk blir noenlunde rein etter endt bad... Endret 2. september 2011 av Moscato 1
Gjest Survival Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 Skal du bade sammen med kjæresten/daten din? Siden den ligger på samliv og relasjoner tenker jeg på. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #9 Skrevet 2. september 2011 Kan man bade i badekar med mensen når den er på sitt heftigste, eller er det ikke bra?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2011 #12 Skrevet 2. september 2011 Syns det er litt ekkelt å skulle bade når man har mensen, og særlig hvis jeg skal bruke badekaret etter! Men du skal vel ikke bruke TS sitt badekar..?
Gjest Mahareth Skrevet 2. september 2011 #13 Skrevet 2. september 2011 Holder det ikke med en tråd om gangen med samme tema? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=586677&pid=9666616&st=0&#entry9666616
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #14 Skrevet 2. september 2011 Hehe! Den havnet på feil plass ved et uhell! Jeg ønsker å bade i dag fordi jeg har vært 4 uker på fjellet og føler for en skikkelig spa-opplevelse, samt at det lindrer menssmertene. Har ikke tamponger i hus dessverre... TS (Skikkelig skitten fjelltaus!) 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #15 Skrevet 2. september 2011 Holder det ikke med en tråd om gangen med samme tema? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=586677&pid=9666616&st=0&#entry9666616 Jada! Hørt om at det går an å legge en tråd på feil sted i all hast eller? TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå