Gå til innhold

city bag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som har hatt Emmaljunga city bag, hvor lenge brukte barnet deres baggen..Ser nå at babyen min som er 3 mnd er hele 65 cm, er ikke så voldsomt mange cm å gå på. Har så lyst å bruke baggen så lenge så mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker den fortsatt, og han er snart 6 måneder. Har ikke målt ham på en måned, men han er nok ca 70 cm. Utover nå blir det jo behov for mer dyne/teppe/pose oppi vogna, så det blir litt trangere. Vi bytter vel om en måneds tid tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har hatt Emmaljunga city bag, hvor lenge brukte barnet deres baggen..Ser nå at babyen min som er 3 mnd er hele 65 cm, er ikke så voldsomt mange cm å gå på. Har så lyst å bruke baggen så lenge så mulig..

Vi brukte den til han var 6 måneder. Da var han 72.5 cm. Var også i Desember. Så vi hadde voksipose i bagen fra November, før han ikke gadd å ligge i den mer når han ble 6 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte den til han var ca 6 mnd, og ca 70 cm. Gikk over til sportsvogndelen pga urolig baby som ikke ville ligge i vogna. Han hadde nok hatt plass i baggen enda en stund, tror jeg, siden han sjelden lå med helt strake bein.

Men nå var gutten 6 mnd på sommeren, så vi trengte ikke å ha plass til voksipose eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte den til hun var ca 6-7 mndr, husker ikke helt hvor lang hun var. Men vognen kan vel legges ganske langt bakover, så det gjør kanskje ikke noe å bytte så tidlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...