Gå til innhold

Babyfotografering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snuppa vokser og er nesten 7 uker allerede. Tiden flyr og jeg har et behov for å ta vare på minnene. Jeg tar selvfølgelig masse bilder av henne, men det blir mye av det samme, hun som sover i vogna eller senga eller er er våken på fanget mitt etc. Jeg er heller ingen fotograf og i våken tilstand er hun ikke alltid like lett å fotografere.

Jeg har derfor lyst til å gå til en fotograf og få tatt noen proffe bilder. Noen som har gjort dette? Ser for meg at det kan bli en del styr for det er jo ikke alltid hun er blid. Ofte tarman jo bilder av dem nakne da kan det jo hende det skjer et lite eller stort uhell. Ser for meg at hele tiden man har satt opp kan gå til skriking, amming, bleieskift, med mer. Noen som har vært hos fotografen? Hvor gamle var barnet? Hvordan gikk det? Ble dere fornøyd med resultatet?

Tar også gjerne i mot tips til fotografer i Oslo og i området utover mot Lillestrøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var ikke til fotograf før jenta vår var 6 mnd, så hun var jo ikke bittelita, men ift det å fotografere naken, så sa de da at de var veldig vant til at det skjedde uhell, så de brukte f.eks syntetisk skinn (istedet for ekte lammeskinn) slik at det var lett å vaske mellom hver gang. Når det gjelder slike bittesmå babyer og fotografering, så synes jeg det var så utrolig fine bilder på framsida av Magasinet til Dagbladet en eller annen lørdag nå nylig. Tema var barn som var født 22.juli. Utrolig skjønne babybilder. Mener det var Magasinet, men kan ha vært bilaget til VG også. Du kan jo sjekke det ut ogs e hvem som hadde tatt bildene. Er forresten ikke sikker på oma lle bildene var på forsida eller om de var inne i selve avisa..

Endret av Cinzia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos Fame på Strømmen, men da var han 7 mnd. Gikk helt fint. Men forferdelig dyrt :daane: Syns dette ser bra ut, gode priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok bilder da frøkna var 5 dager, og ja vi hadde da uhell. Verst var vel de for meg som måtte dra hjem med, vel for å si det rett ut, bæsj på buksa...

Fotografen var vant til det, så ingen problem der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...