Gå til innhold

Gravid uke3


Diva77

Anbefalte innlegg

Hei, fikk akkurat positiv graviditetstest i uke 3. Har vært små kvalm og uggen i 5 dager og holder på å koke opp, fryktelig varm. Er dette vanlig så tidlig i graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

først og fremst Gratulerer med graviditeten :)

Alle opplever sin graviditet helt forskjellig. Jeg var stort sett stuptrøtt, varm og kvalm de første månedene, mens andre opplever noe annet.

Så svaret til deg er: "ja, det er normalt".

Kos deg og lykke til videre :)

Hilsen ei som er i uke 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, veldig fornøyd med graviditeten men hadde håpet at plagene ikke skulle begynne så tidlig, men men høres ut som man overlever det.

Gratulerer til deg og, lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, veldig fornøyd med graviditeten men hadde håpet at plagene ikke skulle begynne så tidlig, men men høres ut som man overlever det.

Gratulerer til deg og, lykke til videre

Det at plagene begynner tidlig betyr ikke at de vil vedvare over lengre tid. Også dette er individuelt. TIl meg gikk det over i uke 13-14, og nå er formen veldig bra. Trøttheten er der enda da, men på langt nær så ille som i begynnelsen. Da kunne jeg sovne hvor som helst og når som helst. Nå er jeg mest sliten om ettermiddagen og sover veldig avbrutt med mange oppvåkninger om natta. Men skal ikke klage. jobber 100% og har det veldig bra :)

Jeg har etablert en voldsom respekt for de som går gravid og har unger fra før. Ære være dere som mestrer en slik hverdag. Helt utrolig. Men må man så må man, skjønt det er enormt krevende å bære frem et liv (og ikke minst givende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var veldig tidlig å kjenne såpass mye symptomer, men det betyr ikke at det er unormalt av den grunn;)

Gratulerer!

(PS. Ikke for å freake deg ut, men symptomene er som oftest sterkere hvis du har tvillinger :babysmokk: :babysmokk: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillinger!!!! Hjelp....! Neida, får satse på at det kun er en, men med tanke på min alder og hvor hardt jeg prøvde får å få dette til tar jeg gjerne 2 på en gang for jeg er ikke sikker på om det blir flere.

Lurer litt på om jeg har regnet feil, siden uke 3 er tidlig for plager, men var hos gyno'n min den 19 aug og da så hun ingenting på UL, men da ville jeg vært i uke 5.,.. Dette blir litt for komplisert for en nybegynner Jeg får vel bare satse på at akt går bra og ta en UL om 4 ukers tid.

Igjen takk for svar og hjelp Det er veldig betryggende å høre andres erfaringer

Takk for svar, det er veldig betryggende å høre andres erfaringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...