Gå til innhold

Førstegangsgravid & bekymret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heia. :)

Jeg er akkurat 30 uker på vei idag, og har i de siste dagene merket ubehag i magen. Nedre del av magen.. Nå idag har dette ubehaget begynt å bli mer smerter, og det gjør vondt. Det kan også føles.. huff, dette er dumt forklart, men som om jeg må bæsje med tissen...

Kjenner altså et nedpress og av og til kommer det skikkelig tak i ryggen..

Hva kan dette være? Er det noe som er helt normalt når maan er såpass i svangerskapet kanskje?

Hehe, ikke lett å være førstegangsgravid og ung! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har nedpress så ringer du føden å hører med dem. Mulig du må å få sjekket at det ikke er begynt å åpne seg for fødsel. Ihvertfall det jordmora sa til meg angående kynnere/rier og nedpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har nedpress så ringer du føden å hører med dem. Mulig du må å få sjekket at det ikke er begynt å åpne seg for fødsel. Ihvertfall det jordmora sa til meg angående kynnere/rier og nedpress.

åpne seg for fødsel? er ikke det ganske tidlig da :s?

Jaa, føler et veldig nedpress.. M

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ta en telefon til føden, ja... Jeg har hatt nedpress siden uke 35, og nå er jeg to dager på overtid! Så, det trenger ikke være noe i det hele tatt, bare at babyen har snudd seg. Men, det er bedre å kontakte føden en gang for mye enn en gang for lite! :) Jeg har ringt dit flere ganger i løpet av svangerskapet, og hver gang har jeg blitt roet på telefonen, men har også fått tilbud om å komme en tur hvis jeg vil det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ta en telefon til føden, ja... Jeg har hatt nedpress siden uke 35, og nå er jeg to dager på overtid! Så, det trenger ikke være noe i det hele tatt, bare at babyen har snudd seg. Men, det er bedre å kontakte føden en gang for mye enn en gang for lite! :) Jeg har ringt dit flere ganger i løpet av svangerskapet, og hver gang har jeg blitt roet på telefonen, men har også fått tilbud om å komme en tur hvis jeg vil det... :)

Hmm. ja får vel kanskje ta en tlf til føden :)

Er rett og slett litt småredd for at jeg "maser" og kanskje plager hvis det ikke skulle være noe, vet jo at jeg ikke gjør det.. Men alikavel, den tanken sitter i hodet på meg..

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være uvi? Jeg får litt nedpress og smerter i mage, men null svie og vanlige symptomer når jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som kynnere.

Nå var jeg nettopp på do, og da var det blod på papiret!!:(

Redd det kan være noe galt nå.. Så ringer føden jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ringe føden, da ja... Det trenger ikke være noe galt, men bedre å være på den sikre siden! Masse lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Håper du ringte å fikk komme på sjekk :klem:

Ligger på sykehuset, med åpning og moden for fødsel.. De prøver å stoppe det, ettersom jeg ikke er kommet langt ut i fødslen.. Så da blir d sykehuset fremover.. Godt jeg fikk komme på sjekk :) Men ellers er alt bra.. Får håpe lille magetrollet blir inne i noen fler uker!

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De hadde stor tro på at de klarte å stoppe det, så håper jo bare på det :-)

Enda 10 uker igjen til termin, så hadde jo vært kjekt om han ble inne litt til ja. hehe.

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du kom deg på sykehuset da!! Krysser fingrene for at du får ruge noen uker til før den lille kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hvordan det går med deg!!

De har klart å stoppe fødslen helt nå!! Hurra :-)

Så nå går ting bare bra. Har ikke vært noe mer blødninger ol heller.

Men det kjipe er at jeg er innlagt i iallefall 2 uker fremover :-(

Og hvis d ikke skjedde noe mer innen den tid, kunne jeg dra hjem igjen :-)

Satser på at det ikke blir noe mer nå, og at lillegutten vår holder seg inne :hjerte:

- TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...