Gå til innhold

Mikrosterilisator


Shadee

Anbefalte innlegg

Heisann!

Tenker på å kjøpe en mikrosterilisator, da det virker så utrolig lettvindt! :)

Har sett litt på den fra avent, men det virker som det er forskjellige typer?

Noen som har god erfaring som vil svare på hvilken sterilisator dere har, hvor dere kjøpte den og pris? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har den fra avent. Helt super!

Den fra avent er vel på tilbud på obs nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annaires

Den fra avent er vel på tilbud på obs nå? :)

Ingen anelse. Frøkna har blitt 2,5år, så den har ikke vært i bruk på en stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Vi har også den fra Avent! Et lite tips er å sjekke prisen på flust.no. Billigere enn tilbudet på Obs da jeg kjøpte den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

jeg har en billigvariant. har brukt den to ganger, men det blir så fuktig inni microen etterpå! blir det sånn med avent sin også? :klo:^

Er redd for microen jeg altså!

Men ellers er den super, jeg er alt for glemsk til å stole på meg selv når det gjelder koking av flasker! gråter vesla, og jeg går for å se til henne, skal du vere sikker på at kjelen på ovnen er glemt av meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første månedene kokte vi smokker og flasker i kasseroller, og det ble en ny verden da vi kjøpte Avent sin mikrosterilisator!! Putt inni sakene, peis på med 200ml vann, 5 minutter i mikroen, DONE!

Gud så lettvint i forhold!

Har aldri opplevd damp inni mikroen etter bruk, knusktørr.

Kostet 269,- på Apotek1 her. Anbefales på det sterkeste!

Endret av Darkannie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avent sin sterilisator er omtrent det lureste innkjøpet jeg har gjort i babysammenheng. :fnise: Det er så utrolig lettvindt. Jeg kjøpte forresten min på finn til en hundrelapp. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avent microsterilisator er det beste kjøpet vi har gjort noen gang!!!

Anbefales på det sterkeste. vi brukte Trumf poengene våre til å kjøpe den på Flust.no.

Kom i posten på under 1 uke og livet med flaskebarn ble såååå mye enklere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da blir det nok avent på oss! Er rimelig lei av å koke på kjele, så utrolig tungvindt å stå der å røre :sjenert:

Tusen takk for masse fine svar :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at er det en babyting som virkelig var verdt pengene sine var det Avent sin mikrosterilisator. Vi brukte vår hver dag i ett år, hadde med på ferie og aldri noe problem. Praktisk å bare slenge smokkene i den også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Dr Brown sin mikrosterilisator, og er kjempefornøyd med denne også. Har ikke noe å sammenlikne med, men den er sikkert noe ala det samme som avent sin. En investering gull verdt hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...