Gå til innhold

Knasker isbiter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg knasker isbiter og får ingen kald drikke kald nok. Før har jeg ikke brydd meg om det, kunne gjerne drikke romtemperet brus. Men nå må alt være iskalt.

Men jeg har hørt flere som sier at kona knaska isbiter eller at de selv gjorde det som gravide. Da begynner jeg å lure, er det kanskje vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørn82

Jeg knasker isbiter og får ingen kald drikke kald nok. Før har jeg ikke brydd meg om det, kunne gjerne drikke romtemperet brus. Men nå må alt være iskalt.

Men jeg har hørt flere som sier at kona knaska isbiter eller at de selv gjorde det som gravide. Da begynner jeg å lure, er det kanskje vanlig?

Jeg vet ikke. Jeg er ikke gravid og har ikke vært gravid før, men jeg elsker å knæske isbiter når det er varmt i været. Eneste jeg er litt obs på er at dersom det er skikkelig varm og jeg er skikkelig tørst så prøver jeg å drikke romtemperert drikke, fordi iskald drikke skal visst nok kunne gi kroppen et slags sjokk dersom det er varmt ute og mann svetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt avhengig av isbiter når jeg var gravid!! Kunne spise opp en sånn mr iceman pose på tre dager. Og det har ikke gitt seg ennå, nesten tre måneder etter fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Jeg var helt avhengig av isbiter når jeg var gravid!! Kunne spise opp en sånn mr iceman pose på tre dager. Og det har ikke gitt seg ennå, nesten tre måneder etter fødsel!

hehe, akkurat sånn hadde jeg det også! Dro mannen med ut på jakt etter ferdig-knusa Mr. Iceman-poser om ettermiddagene :fnise: Det gikk vel over noen mnd. etter fødselen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også gal etter isbiter! Vi måtte bo på hotell i 6 uker da jeg var gravid, pga oversvømmelse i leiligheten. Rett utenfor hotellrommet stod det en isbitmaskin, og det var bare helt fantastisk!! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i begge svangerskapene har jeg knasket isbiter til mannens store frustrasjon. Når det nærmet seg termin sto jeg til og med opp om natten å åt isbiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja... Isbiter og iste... Eller det vil si, et glass FULLT av isbiter også en liten skvett med iste. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbiterknasker her og :goodbye:

Leste et sted at det kunne ha sammenheng med lavt jernnivå, og for min del steg isbithungeren helt ekstremt i en periode når jernnivået dalte kraftig (innså jeg i ettertid, da blodprøvesvarene omsider kom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, det var jo en pussig sammenheng? Isbitknasking og lavt blodsukker..

Enig i masse isbiter og en liten skvett (ikke iste, men) farris:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det iser i tennene mine bare av å lese denne tråden! :redd:

:fnise: Men på en god måte, ikke sant? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde isbitknaskingen etter tips fra en venninne som har to svangerskap bak seg.

Men det falt ikke i smak her. Men iskald drikke derimot, deeeeeet er et must :) Her starter hver dag med et stooort glass iiiiiskald lettmelk med oboy. Jeg har aldri drukket melk i hele mitt liv, ikke engang i bhg.

I dag drakk jeg faktisk min første varme drikk på 3 mnd, det smakte der og da, men skikkelig kvalm etterpå. hehe. Så det var ikke verdt det alikevel :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knasker isbiter og får ingen kald drikke kald nok. Før har jeg ikke brydd meg om det, kunne gjerne drikke romtemperet brus. Men nå må alt være iskalt.

Men jeg har hørt flere som sier at kona knaska isbiter eller at de selv gjorde det som gravide. Da begynner jeg å lure, er det kanskje vanlig?

Det er vanlig at gravide vil ha mye mer av smakene og temperaturene..iskald drikke er vanlig blant sykehuspasienter og gravide.

Surt, salt, søtt...gravide vil, pga alle hormonene, ha mer av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ahh, isbiter :) :) :) Aldri har isbiter "smakt" så godt som når jeg var gravid, himmelsk! Jeg hadde hele fryseren under kjøleskapet dedikert til isbiter, til mannens store fortvilelse... lyden av en isbiteknaskende gravid er vist ikke helt et gledelig minne!

Desverre var helt opplevelsen borte etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbiterknasker her og :goodbye:

Leste et sted at det kunne ha sammenheng med lavt jernnivå, og for min del steg isbithungeren helt ekstremt i en periode når jernnivået dalte kraftig (innså jeg i ettertid, da blodprøvesvarene omsider kom).

Dette har jeg også hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...