Gå til innhold

Liker du pannekaker ?

fff  

94 stemmer

1. 1. Pannekaker

• Ja
      85
    • Nei
      9

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jaa! :) Men jeg foretrekker grove "middagspannekaker" som f.eks. er gratinerte, fremfor "dessertpannekaker med sukker og syltetøy. Med mindre de er veldig tykke, og med vaniljeis og sjokoladesaus på! SYKT GODT :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker pannekaker, men hater lukten.

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg elsker pannekaker, aller mest bacon-pannekaker!

Corto: Nå kom jeg på din tidligere identitet her på kg :nigo:

Men jeg skal ikke avsløre deg.

Skrevet

Liker fylte gratinerte pannekaker. Ikke så glad i dessertvarianten, ikke som barn heller. Lager ikke veldig ofte da det er utrolig kjedelig å steke dem, og synes osen fra stekingen er kvalmende. Samme med vafler.

Skrevet

Pannekaker med blåbærsyltetøy, et lite dryss sukker og bacon ved siden av — nomnom :spise:

Skrevet

Ja, jeg liker pannekaker. Riktignok sjelden jeg lager det selv fordi jeg ikke får de tynne nok. Pappas pannekaker er derimot noe det beste som finnes.

Skrevet

Jepp, syns pannekaker er godt :)

Spiste det faktisk i går natt, den beste versjonen jeg har smakt så langt, pannekaker med spekeskinke av noe slag og karamellsaus! :D

Skrevet

Ja, jeg liker pannekaker. Riktignok sjelden jeg lager det selv fordi jeg ikke får de tynne nok. Pappas pannekaker er derimot noe det beste som finnes.

WHAAAT???? Er du meg?

Pappas er supertynne, nesten gjennomsiktige, og dødsgode. Jeg klarer ikke lage så tynne selv, og jeg blir kvalm av tykke pannekaker.

Åhh, nå fikk jeg lyst på pannekaker. Kanskje jeg skal ringe pappa og invitere meg selv på middag?!

Skrevet

Jeg elsker pannekaker, helst med bacon og blåbærsyltetøy på!

Skrevet

Liker pannekaker godt jeg :)

Med bringebærsyltetøy i!

Gjest Consensio
Skrevet

Ikke ofte jeg lager det, men elsker pannekaker :)

Noen ganger lager jeg bare vanlige pannekaker, servert med blåbær og sukker. Men da må man ha tomatsuppe med egg først!!! Det er et must :fnise:

Andre ganger lager jeg frokostpannekaker eller skikkelige amerikanske pannekaker, ooh eller pannekaker med grønnsaker og kjøttdeig som gratineres.

Har en mann som ikke liker pannekaker, så det blir vel 1 gang i året eller noe jeg lager det :P

Skrevet

Det er greit ein sjelden gang :) Foretrekker vafler :gjeiper:

Skrevet

Jeg elsker pannekaker og forstår ikke hvorfor jeg lager det så skjelden. Må lage pannekaker snart! :rodmer:

Skrevet

Jeg skal lage pannekaker til frokost i morgen. Gleder meg! :kokk:

Skrevet

Spiser panniser nå faktisk. Nettopp laget :sikle:

Gjest Consensio
Skrevet

Spiser panniser nå faktisk. Nettopp laget :sikle:

Dust :fnise:

Har ikke spist det på lenge, men mannen min er bortreist i helgen da så kanskje jeg skal kose meg med pannekaker :)

Skrevet

JA! Elsker mat som kan passere for middag, men som egentlig bare er kos. Pannekaker med blåbær er favoritten.

Skrevet

Veldig glad i pannekaker.

Skal faktisk ha det til middag i dag. Grove pannekaker med stikkelsbærsyltetøy :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...