Gå til innhold

Liker du pannekaker ?

fff  

94 stemmer

1. 1. Pannekaker

• Ja
      85
    • Nei
      9

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaa, middagspannekaker med sirups og bacon er det beste jeg vet! omg... :wow:

Gjest grønnfi
Skrevet

Kan ikke fordra det, uansett variant. Lager meg alltid noe annet når ungene får pannekaker.

Det er hva jeg svarer :)

• Liker 1
Skrevet

Middagsvarianten har jeg ikke noe forhold til, men den søte liker jeg veldig godt.

Hvorfor lager jeg det ikke oftere enn èn gang i året da? :klo:

Skrevet

Jeg synes pannekaer er kjempegodt. :)

Skrevet

ja men sjelden jeg spiser det.

Skrevet

Elsker pannekaker! :) Spesielt med jordbær- eller blåbærsyltetøy og et dryss melis over, eller enda bedre, med is. :rodmer:

Gjest Survival
Skrevet

Jeg liker ikke det spesielt godt, men sambo elsker det så vi bruker å ha det av og til :) Vi bruker ofte å ha fylte pannekaker.

Skrevet (endret)

Som barn likte jeg pannekaker. Jeg elsket ikke, bare likte. Helt greit, så jeg har svart Ja.

Det var godt med pannekaker, stekt bacon og tomatsuppe med makaroni i. Husker det var godt!

Det hadde vi kanskje 2-3 ganger i mnd, og det var det veldig godt siden vi hadde det så sjelden.

Som voksen spiser jeg ikke pannekaker, men spise om det blir severt glutenfrie og melkefrie pannekaker :lol: liker heller vafler... :)

Da jeg var 20 smakte jeg for første ganger pannekaker som dessert!!! Det hørtes bare så rart ut siden jeg var vandt med at pannekaker var middag. Men det var faktisk godt med pannekaker med is inni :)

Endret av meridian
Gjest Applecore
Skrevet

Som voksen spiser jeg ikke pannekaker, men spise om det blir severt glutenfrie og melkefrie pannekaker :lol: liker heller vafler... :)

Den glutenfrie vaffelmixen til Toro funker utmerket både som vaffelrøre og pannekakerøre :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Pannekaker er helt ok. Jeg lager det aldri selv, men spiser om jeg får det servert.

Gjest Solmåne
Skrevet

Pannekaker er namnam! Spesielt med bacon på :) Veldig lett å lage, og man har som regel alle ingrediensene i kjøleskapet. Det eneste kjipe er at jeg er skikkelig dårlig til å steke de og få et fint resultat :sjenert:

Skrevet

Ja, pannekaker med blåbærsyltetøy eller nugatti :)

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

Elsker pannekaker med blåbærsyltetøy.. eller smør og sukker!

• Liker 1
Skrevet

Pannekaker med blåbær og bacon. YUMYUM

Skrevet

Ja. Pannekaker med blåbærsyltetøy eller sukker og kanel.

Det er bare så mye jobb, tar jo evigheter å steke...

Gjest Applecore
Skrevet

Hmmm, fikk veeeldig lyst til å lage pannekaker nå, men jeg prøver å være sunn...

Must ... resist...!

Skrevet

Digger pannekaker med smør og sukker på, eller jordbærsyltetøy med is!

jeg må virkelig skaffe meg mixer, så jeg kan lage pannekaker igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...