Mynona Skrevet 29. august 2011 #21 Skrevet 29. august 2011 Ja, det er godt med syltetøy og sukker (sammen). Men bare tynne pannekaker. Hvordan det?
Mayah Skrevet 29. august 2011 #22 Skrevet 29. august 2011 Hmmm, fikk veeeldig lyst til å lage pannekaker nå, men jeg prøver å være sunn... Must ... resist...! Prøvde jeg også, men her ble det pannekaker som kosekveldsmat, gitt. :gjeiper: Nam!
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #24 Skrevet 29. august 2011 Digger pannekaker med smør og sukker på, eller jordbærsyltetøy med is! jeg må virkelig skaffe meg mixer, så jeg kan lage pannekaker igjen! Det holder lenge med en visp, Spee. Tar du godt i så får du trent overarmsmusklene samtidig.
Safira Skrevet 30. august 2011 #25 Skrevet 30. august 2011 Nei, hvertfall ikke som middag (uansett hvor grove de er, jeg blir kvalm!). Kan greie én til dessert, men det er fortsatt kvalmende. Jeg blir litt kvalm av lukten også.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #26 Skrevet 30. august 2011 Mikser? Har alltid laget for hånd jeg.
-Fisken- Skrevet 30. august 2011 #27 Skrevet 30. august 2011 Ja, en sjelden gang. Men jeg må ha suppe til også, og det holder med to.
Dancingqueen Skrevet 30. august 2011 #28 Skrevet 30. august 2011 Pannekaker med blåbærsyltetøy, eller pannekaker med bacon, sukker og sitron er så utrolig godt, men ikke akkurat i det sunneste hjørnet... Spiser det ikke spesielt ofte, men hvis jeg vil kose meg litt så slenger jeg sammen en røre
Gjest Corto Maltese Skrevet 30. august 2011 #29 Skrevet 30. august 2011 jeg er sjokkert at 4 personer har svart nei.......... 1
Gjest Raindrops Skrevet 30. august 2011 #31 Skrevet 30. august 2011 jeg er sjokkert at 4 personer har svart nei.......... Jeg glemte å stemme, så nå er det 5. Dessuten er jeg sjokkert over at ikke flere har stemt nei :gjeiper:
Kosemose Skrevet 30. august 2011 #32 Skrevet 30. august 2011 Det er hva jeg spør om ...og da kan jeg forsikre deg om at: Ja, jeg elsker pannekaker! Jeg liker pannekaker med blåbærsyltetøy, jeg liker pannekaker med jordbær og vaniljeis, jeg liker pannekaker med bacon. Pannekaker er rett og slett veldig godt!
Hugtatt Skrevet 30. august 2011 #33 Skrevet 30. august 2011 Jeg kan ikke fordra det. Har ikke likt det noen gang, og når jeg var barn begynte jeg å gråte når jeg fikk det på bordet:p Samme gjelder vafler. Samboer er veldig glad i det, så hender seg at jeg biter tenna sammen og spiser en for syns skyld, men da må han lage det!
Rumle Skrevet 31. august 2011 #34 Skrevet 31. august 2011 Elsker pannekaker! Spesielt med vaniljeis og nyrørt blåbærsyktetøy til
Wonders Skrevet 31. august 2011 #35 Skrevet 31. august 2011 Jeg vokste opp på 80-tallet, og på melke-mat, så jeg liker det svært godt. 1
Gjest Vinglepetra Skrevet 31. august 2011 #36 Skrevet 31. august 2011 Er egentlig ikke så veldig glad I pannekaker, men av og til går det an. Jeg kan aldri ha pannekaker til middag, det er mer som en dessert for meg.
Gjest Spinell Skrevet 31. august 2011 #37 Skrevet 31. august 2011 Jeg er glad i pannekaker, men skiller mellom de vanlige, tynne pannekakene og tykkere. De tynne skal ha søtt fyll, som syltetøy eller sukker (ok, de er gode når de kalles crepes og har kjøtt- og ostefyll også...). Bacon har over hodet ikke noe å gjøre på disse pannekakene. Bacon og blåbær har i det hele tatt ikke noe å gjøre på samme tallerken... Hos oss bruker vi stekt flesk eller tykke baconskiver i tykke pannekaker. Det kalles fleskepannekake og spises sammen med kokt potet og kålrotstappe. Det er favorittpannekaka!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #38 Skrevet 31. august 2011 Ja. Pannekaker med sukker eller blåbærsyltetøy og hjemmelaget ertesuppe og et glass melk ved siden av.
Niennas Skrevet 1. september 2011 #40 Skrevet 1. september 2011 Bestemors versjon, som jeg rett og slett elsker: Pannekaker med sukker og grillpølse! ja, det høres helt grusomt ut, men jeg elsker det :D Jeg liker pannekaker til søndagsfrokost, med bacon. Spesielt etter en fuktig kveld ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå