Gå til innhold

Når man selv synes antall partnere er for mange


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener selv at jeg kan ha vært for utagerende i fylla, og gått for langt med for mange menn. Når jeg blir full har jeg ikke samme grensene som ellers, det gjelder jo alle, men dette har ført til et litt høyere antall enn jeg selv skulle ønske. Jeg føler en skam når jeg tenker på det... Jeg veit ikke om antall er så fryktelig viktig, så jeg velger å ikke fortelle antall osv. - for det jeg trenger hjelp med er følelsen og hvordan man kan forholde seg til det. Det kan godt hende tallet mit er lite eller mye for noen, men igjen, det er ikke det som er vikig. Det er for mange for meg.

Problemet er vel kanskje at jeg har utrolig dårlig selvtillitt, og derfor har begynt "feil vei" i fylla, siden jeg ikke har turt så mye ellers. Jeg har ikke fortalt rundt til alle om hva jeg har gjort heller, så regner med at jeg ikke har noe rykte på meg. Jeg sitter heller ikke igjen med noen sykdommer osv..

Hva ville dere gjort i en sånn situasjon? Har dere selv følt på sånne tanker? Jeg kan jo snu nå, og ikke drikke meg så full på fest - sånn at jeg alltid har kontoll. Og vente med noe mer sex til jeg evt. er i et forhold. Uansett hvor lang tid det måtte ta. Jeg prøver å "rydde opp" i mange sider av livet mitt nå, så. Hva er den lureste veien videre for meg, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

Hvis det er alkohol og ikke kåthet som gjør at du har sex så synes jeg du skal kalle en spade for en spade, slutte/begrense drikkinga di, gjøre noe annet enn å dra på fest og heller finne på noe som bygger selvtillit, kunnskap og sosiale kontakter du trenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å drikk og se framover.

Gjort er gjort,og det kan du ikke endre på.Du kan derimot endre mønster fra og med dette øyeblikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall partnere er ikke så viktig som en tror. Det som er viktig er at en forteller sannheten. Dersom du er jente med en aktiv seksuell fortid og forteller typen din at du har hatt 5 partnere tidligere, og så går tiden og du forteller historier her og historier der, helt uskyldige. Uansett så legger han sammen 2 og 2 og får kanskje noe annet enn 5, da vil han ikke stole på deg lenger, og kanskje har du kun lagt med 10 stk, men på grunn av løgnen så ser han på deg som en "hore". Hadde du sagt at du hadde lagt med 50 så hadde han sikker ikke reagert dersom det var sannheten, og han ville ikke tenkt at du var ei hore.

Det verste du kan gjøre mot en type er å prøve å reformere deg. Du har vært et skikkelig aktiv jente, pult halve byen. Også treffer du en ny type som du blir forelsket i og sier til han at du kun har hatt 5. På den måten får du visket ut fortiden og begynt på "nytt". Den reformert deg er ikke deg. Han er forelsket i deg, ikke den reformert deg. Du kommer til å få problemer. En gutt kjenner forskjell på ei som har pult 5 og ei som har pult 30. Ikke bra grunnlag for et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Antall partnere er ikke så viktig som en tror. Det som er viktig er at en forteller sannheten. Dersom du er jente med en aktiv seksuell fortid og forteller typen din at du har hatt 5 partnere tidligere, og så går tiden og du forteller historier her og historier der, helt uskyldige. Uansett så legger han sammen 2 og 2 og får kanskje noe annet enn 5, da vil han ikke stole på deg lenger, og kanskje har du kun lagt med 10 stk, men på grunn av løgnen så ser han på deg som en "hore". Hadde du sagt at du hadde lagt med 50 så hadde han sikker ikke reagert dersom det var sannheten, og han ville ikke tenkt at du var ei hore.

Det verste du kan gjøre mot en type er å prøve å reformere deg. Du har vært et skikkelig aktiv jente, pult halve byen. Også treffer du en ny type som du blir forelsket i og sier til han at du kun har hatt 5. På den måten får du visket ut fortiden og begynt på "nytt". Den reformert deg er ikke deg. Han er forelsket i deg, ikke den reformert deg. Du kommer til å få problemer. En gutt kjenner forskjell på ei som har pult 5 og ei som har pult 30. Ikke bra grunnlag for et forhold.

Hvorfor mener noen å ha rett til å vite hvor mange en ny partner/kjæreste har ligget med? Fortid er fortid, det kan man ikke få gjort noe med.

Til det jeg har uthevet. Kan du fortelle hvordan det går an å kjenne forskjell på om en jente har ligget med få eller mange? Tror du det blir forandringer i kroppen, eller er det annet du sikter til?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otrivin

Jeg syns jeg har hatt sex med for mange for min alder og på den lille tiden etter jeg tok jomfrudommen min jeg faktisk har vært singel... Men det er noe du har gjort og må stå for. Du kan ikke endre det så da må du være BANG! akseptere det. Life goes on. Who cares, er bare et tall.

Men hvis alt skyldes fylla skjønner jeg ikke hvorfor i helvete du drikker..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkerende!

Hvorfor mener noen å ha rett til å vite hvor mange en ny partner/kjæreste har ligget med? Fortid er fortid, det kan man ikke få gjort noe med.

det jeg har uthevet. Kan du fortelle hvordan det går an å kjenne forskjell på om en jente har ligget med få eller mange? Tror du det blir forandringer i kroppen, eller er det annet du sikter til?

Fortid er fortid ja..Hmm...så du og dine plussere her, der har ikke for vane å spørre/syns det er naturlig å vite noe om din mulige partners fortid altså?

Ting som om han har vært singel i 12 år? Det er jo bare fortid, så tidligere kjærester, lenge han har vært singel osv. forventer jeg da at dere spør 0 % og snakker 0 % om.

At han/henne har jobbet som prositutert, eventuelt vært bifil i sitt "tidligere" liv, er ting han seff ikke bør medele dere/dere har noe med. Forkjærligheten for øst europeiske horer har også seff en ny kjæreste ikke en dritt med.

Har du testet deg? Hvordan våger du å spørre om jeg vet at jeg er frisk! Da har jo ikke du noe med!! Det er en privatsak. :roll:

Tidligere domfellelser, fengselsopphold, personlige konkurser osv. har også seff en ny partner ikke en dritt med!

Det at man ikke får gjort noe med fortiden sin, har vel INGENTING MED SAKEN Å GJØRE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortid er fortid ja..Hmm...så du og dine plussere her, der har ikke for vane å spørre/syns det er naturlig å vite noe om din mulige partners fortid altså?

Ting som om han har vært singel i 12 år? Det er jo bare fortid, så tidligere kjærester, lenge han har vært singel osv. forventer jeg da at dere spør 0 % og snakker 0 % om.

At han/henne har jobbet som prositutert, eventuelt vært bifil i sitt "tidligere" liv, er ting han seff ikke bør medele dere/dere har noe med. Forkjærligheten for øst europeiske horer har også seff en ny kjæreste ikke en dritt med.

Har du testet deg? Hvordan våger du å spørre om jeg vet at jeg er frisk! Da har jo ikke du noe med!! Det er en privatsak. :roll:

Tidligere domfellelser, fengselsopphold, personlige konkurser osv. har også seff en ny partner ikke en dritt med!

Det at man ikke får gjort noe med fortiden sin, har vel INGENTING MED SAKEN Å GJØRE!!!

Plusserne plusset fordi innlegget var kritisk mot den uthevede setningen (at menn kjenner forskjell på ei som har pult 5 og ei som har pult 30).

Resten, som du tydeligvis reagerer fryktelig sterkt på, er det nok også mange som er enige i, i og med at det ofte er viktig å akseptere at fortid er fortid og ikke kan endres. Antall sexpartnere er strengt tatt fullstendig uvesentlig for det livet man lever her og nå, og det livet som skal komme. Det andre du nevner, som feks sykdommer, er ting som kan være hindringer og skape konflikter/problemer nå og i fremtiden, og derfor går det ikke på samme måte innunder "fortid er fortid". Det ER nemlig ikke fortid, men en del av nåtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plusserne plusset fordi innlegget var kritisk mot den uthevede setningen (at menn kjenner forskjell på ei som har pult 5 og ei som har pult 30).

Resten, som du tydeligvis reagerer fryktelig sterkt på, er det nok også mange som er enige i, i og med at det ofte er viktig å akseptere at fortid er fortid og ikke kan endres. Antall sexpartnere er strengt tatt fullstendig uvesentlig for det livet man lever her og nå, og det livet som skal komme. Det andre du nevner, som feks sykdommer, er ting som kan være hindringer og skape konflikter/problemer nå og i fremtiden, og derfor går det ikke på samme måte innunder "fortid er fortid". Det ER nemlig ikke fortid, men en del av nåtiden.

Fullstendig uvesentlig i dine øyne ja. Men da går jeg ut i fra at du mener det om alle de andre momentene jeg nevnte også - utenom sykdommer da. Så ja, da får du jo kose deg med den tidligere domfelte voldtetksmannen som har vært singel i 12 år, og har pult 73 horer. Fortid er jo bare fortid, og alt dette er jo et tilbakelagt stadie hos denne mannen (som du seff ikke har krav på å få vite noe som helst om). :ler:

En annen ting jeg kan love deg er at disse fortid er fortid folkene, er de siste du bør stole på når det kommer til sykdommer. Prøv i det hele tatt å ta opp det temaet for en dame/kar, som nekter å fortelle en dritt om tidligere kjæreste/sexliv. 99 % er det samme type person som aldri noen gang har testet seg, men som bare "vet" at han/hun er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Fortid er fortid ja..Hmm...så du og dine plussere her, der har ikke for vane å spørre/syns det er naturlig å vite noe om din mulige partners fortid altså?

Ting som om han har vært singel i 12 år? Det er jo bare fortid, så tidligere kjærester, lenge han har vært singel osv. forventer jeg da at dere spør 0 % og snakker 0 % om.

At han/henne har jobbet som prositutert, eventuelt vært bifil i sitt "tidligere" liv, er ting han seff ikke bør medele dere/dere har noe med. Forkjærligheten for øst europeiske horer har også seff en ny kjæreste ikke en dritt med.

Har du testet deg? Hvordan våger du å spørre om jeg vet at jeg er frisk! Da har jo ikke du noe med!! Det er en privatsak. :roll:

Tidligere domfellelser, fengselsopphold, personlige konkurser osv. har også seff en ny partner ikke en dritt med!

Det at man ikke får gjort noe med fortiden sin, har vel INGENTING MED SAKEN Å GJØRE!!!

Jeg må si du har en frodig fantasi som kan trekke slike ville konklusjoner utifra mitt lille innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullstendig uvesentlig i dine øyne ja. Men da går jeg ut i fra at du mener det om alle de andre momentene jeg nevnte også - utenom sykdommer da. Så ja, da får du jo kose deg med den tidligere domfelte voldtetksmannen som har vært singel i 12 år, og har pult 73 horer. Fortid er jo bare fortid, og alt dette er jo et tilbakelagt stadie hos denne mannen (som du seff ikke har krav på å få vite noe som helst om). :ler:

En annen ting jeg kan love deg er at disse fortid er fortid folkene, er de siste du bør stole på når det kommer til sykdommer. Prøv i det hele tatt å ta opp det temaet for en dame/kar, som nekter å fortelle en dritt om tidligere kjæreste/sexliv. 99 % er det samme type person som aldri noen gang har testet seg, men som bare "vet" at han/hun er frisk.

Jøss, det var da voldsomt hvordan du la ord i munnen på meg! For det første har jeg ikke sagt noe om hva JEG mener, men jeg har nevnt litt om hva man egentlig legger i uttrykket "fortid er fortid".

Det at fortid er fortid gjør det heller ikke forbudt å snakke om fortiden. Langt ifra! Det handler om å være i stand til å stå for det man har gjort, og å akseptere at også menneskene man møter har en fortid. Alle legger vekt på ulike ting, og for mange av oss er faktisk ikke antall sexpartnere av de skjellsettende tingene i forhistorien. Omstendighetene rundt tallet kan gjerne være viktige, men ikke nødvendigvis tallet i seg selv.

Krav på å vite noe har man selvsagt ikke, men føler man at man ikke får klarhet i ting som er viktige for en selv, så kan man da finne seg noe annet!

Jeg snakker med mine partnere om det meste som har med fortiden å gjøre, og jeg er ærlig tilbake. Du generaliserer fryktelig her, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si du har en frodig fantasi som kan trekke slike ville konklusjoner utifra mitt lille innlegg.

Det følger jo helt logisk av livsfilosofien "fortid er fortid", så den har en partner ikke en dritt med. Men, du/dere bruker den vel bare når det passer dere selv.

Altså, har jeg pult 30 stykk, da bruker jeg "fortid er fortid" og nekter å snakke om det. Men syns jeg det har betydning om typen/dama har hatt tidligere langværige kjæresteforhold, så sløyfer jeg fortid er fortid, og mener at dette er et område som teller og har betydning for om jeg vil ha han/henne som partner. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det følger jo helt logisk av livsfilosofien "fortid er fortid", så den har en partner ikke en dritt med. Men, du/dere bruker den vel bare når det passer dere selv.

Altså, har jeg pult 30 stykk, da bruker jeg "fortid er fortid" og nekter å snakke om det. Men syns jeg det har betydning om typen/dama har hatt tidligere langværige kjæresteforhold, så sløyfer jeg fortid er fortid, og mener at dette er et område som teller og har betydning for om jeg vil ha han/henne som partner. :roll:

Du skal være svært forsiktig med å anta noe som helst om meg. Det vet du ingenting om. For alt du vet kan jeg være jomfru.

Det er tydelig at du må ha hatt vonde opplevelser, du som freser helt ukontrollert mot andre og trekker konklusjoner som er helt hinsides.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Antall partnere er ikke så viktig som en tror. Det som er viktig er at en forteller sannheten. Dersom du er jente med en aktiv seksuell fortid og forteller typen din at du har hatt 5 partnere tidligere, og så går tiden og du forteller historier her og historier der, helt uskyldige. Uansett så legger han sammen 2 og 2 og får kanskje noe annet enn 5, da vil han ikke stole på deg lenger, og kanskje har du kun lagt med 10 stk, men på grunn av løgnen så ser han på deg som en "hore". Hadde du sagt at du hadde lagt med 50 så hadde han sikker ikke reagert dersom det var sannheten, og han ville ikke tenkt at du var ei hore.

Det verste du kan gjøre mot en type er å prøve å reformere deg. Du har vært et skikkelig aktiv jente, pult halve byen. Også treffer du en ny type som du blir forelsket i og sier til han at du kun har hatt 5. På den måten får du visket ut fortiden og begynt på "nytt". Den reformert deg er ikke deg. Han er forelsket i deg, ikke den reformert deg. Du kommer til å få problemer. En gutt kjenner forskjell på ei som har pult 5 og ei som har pult 30. Ikke bra grunnlag for et forhold.

Ikke for å gi ts dårligere selvbilde men jeg synes ikke dette stemmer. At antall ikke har noe å si. Min type har hatt sex med atskillige flere personer enn meg, det er ikke noe problem. Men jeg har nok en grense på hvor mange jeg synes er akseptabelt, for en jeg ønsker å starte et forhold med. Jeg vet ikke hvor den grensen er, for det har aldri vært aktuelt. Men jeg hadde aldri gått inn i et forhold med en som hadde hatt sex med eks 200 stk. Sorry! Men det er jo meg da, ikke alle som er så prippne:P

Allikevell, at ts har hatt "for mange" sexpartnere er ikke et gigantisk problem, men om du føler skam over det så ville jeg prøvd å snu livet ditt litt.

Du trenger ikke leve i sølibat:P Men jeg vet om mange som ikke har sex med random på byen, så det er meget mulig:) Og selv om du gjerne ikke ønsker å slutte å drikke, selv om det kanskje hadde vært det lureste så synes jeg at du ivertfall bør prøve å begrense inntaket.

Men som skrevet over, vær ærlig med en fremtidig partner om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener noen å ha rett til å vite hvor mange en ny partner/kjæreste har ligget med? Fortid er fortid, det kan man ikke få gjort noe med.

Til det jeg har uthevet. Kan du fortelle hvordan det går an å kjenne forskjell på om en jente har ligget med få eller mange? Tror du det blir forandringer i kroppen, eller er det annet du sikter til?

Hei, ja jeg skal begrunne dette for deg. Du tror vel at jeg snakket om at fitta er slapp osv. Men jeg tenkte over hodet ikke på det i det hele tatt. En kan kjenne forskjell på jenter rett og slett fordi en jente som har hatt mange partnere har blitt utsatt for flere impulser og rett og slett oppfører seg annerledes i senga. Mer modent, mer erfaren... Leste en plass en som spurte om hvem som er mest løs i fitta... hun som har vært i et langt forhold og pult 1500 ganger eller hun som har hatt 30 one night stands. Sannsynligheten for at hun med 30 one night stands oppfører seg mer erfarent er fakisk stor. Hun andre har potensielt kjørt seg fast i et spor om hvordan hun vil ha det (tror er best).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...