Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #1 Del Skrevet 28. august 2011 Er livredd for bivirkninger. Har en tendens til å få det. Får som regel hele lista av bivirkninger på medisiner. Trenger noe form for prevensjon. Har helst lyst til å unngå hormoner. Noen erfaringer, for og i mot? Bivirkninger er veldig individuelt, det vet jeg. Mest redd for humørsvingninger og vektøkning.... Finnes det andre alternative metoder som funker, temp. måling f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 28. august 2011 #2 Del Skrevet 28. august 2011 Av de hormonelle prevansjonsmidlene er det p-ring som utgir minst fordi det er lokalt plassert. Anbefaler deg å prøve den. Ellers kan legen din hjelpe deg med å finne passende p-piller, men du må nok prøve de ut for å vite hvordan du reagerer... Du kan også prøve PFC eller kondomer. Det finnes flere sorter prevansjon, sjekk ut denne prevansjon-siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #3 Del Skrevet 29. august 2011 Kobberspiral? Hormonfritt og ikke lenger bare for kvinner som har født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 29. august 2011 #4 Del Skrevet 29. august 2011 jeg får også ALLTID ALLE bivirkninger på ting, men jeg går på cerazette minipiller og den eneste bivirkningen der er at jeg er like kåt som i 6. klasse. gikk faktisk ned i vekt når jeg begynte på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå