Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Er livredd for bivirkninger. Har en tendens til å få det. Får som regel hele lista av bivirkninger på medisiner. Trenger noe form for prevensjon. Har helst lyst til å unngå hormoner. Noen erfaringer, for og i mot? Bivirkninger er veldig individuelt, det vet jeg. Mest redd for humørsvingninger og vektøkning.... Finnes det andre alternative metoder som funker, temp. måling f.eks?
spinnwild Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Av de hormonelle prevansjonsmidlene er det p-ring som utgir minst fordi det er lokalt plassert. Anbefaler deg å prøve den. Ellers kan legen din hjelpe deg med å finne passende p-piller, men du må nok prøve de ut for å vite hvordan du reagerer... Du kan også prøve PFC eller kondomer. Det finnes flere sorter prevansjon, sjekk ut denne prevansjon-siden.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Kobberspiral? Hormonfritt og ikke lenger bare for kvinner som har født.
Gjest otrivin Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 jeg får også ALLTID ALLE bivirkninger på ting, men jeg går på cerazette minipiller og den eneste bivirkningen der er at jeg er like kåt som i 6. klasse. gikk faktisk ned i vekt når jeg begynte på de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå