Gå til innhold

Billigtest


Gjest lirus87

Anbefalte innlegg

Gjest lirus87

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med at graviditetstestene fra billig-tester har vist feil? Tok en test i dag, i morgen er IKM og den var negativ. Men merker på puppene at de ikke er helt normal. Så jeg har et lite håp, selv om realisten i meg sier at det ikke går denne mnd heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt spm. Jeg har tatt 2 av testene deres den siste uken. De viser negativt, men jeg føler meg helt på trynet rar på alle måter..

Men kanskje det rett og slett er en slags overgangsalder på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være gravid selv om graviditet testen viser negativ. Hvis du ikke har høyt nok Hcg nivå i urinen enda vil de fleste tester vise negativt. Du får se om TR kommer, hvis ikke ta en ny test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt disse testene nå. Forrige uke viste testen negativt. Tok ny test mandag som var, jammen meg en ultrasvak strek. Tok en tur til legen og fikk målt hcg i blodet. Lavt innhold av hcg. har tatt test hver dag og streken blir bare sterkere og sterkere.

(Har forsåvidt ikke sunket inn hos meg enda at jeg faktisk er gravid.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Den eneste gangen testen var positiv var da jeg var gravid. Ellers har den vært negativ hver j... gang.

Testene er også ganske sensitive, noen av de billigste man får tak i på ebay har grense på 10 miu/ml. Disse skal slå ut positivt før IKM.

Men nå skal det sies at den gangen jeg fikk positiv test, så var ikke streken kjempetydelig. Den var ganske svak selv om det var på IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...