Gå til innhold

noen som har brukt progynova tabl iforebindelse med ivf?


synnylove

Anbefalte innlegg

Hei Kvinneguidere...

Kanskje det er noen her som kan hjelpe meg med det jeg lurer på.

Det gjelder at jeg har fått innsatt egg fra frys og går nå på bl.a progynova tbl. De sa til meg at det viktigste er jo å ikke få menstuasjon, men har hørt at når man går på progynova så får man ikke menstruasjon`? :kjefte: føler meg så oppgitt, kan jo ikke vente på noe som blir utsatt av progynova, har nå 5 dager igjen til testing av resultat, men er jo ikke sikkert at den gir pos svar denne dagen om jeg skulle være så heldig, og om 5 dager skal jeg slutte på medisinene visst test NEG, men det kan jo være at jeg likevel er gravid men at hcg nivået er for lavt...hmmm...

Er det noen her som har erfaring med dette eller har vært i samme situasjon?

ha en fin dag alle sammen! (kanskje litt rotete skrevet, men hadde bare behov for å skrive det til noen, da tlf til sykehuset er stengt på helg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Trodde man alltid testet på sykehuset når man holdt på med IVF. Og at de tar blodprøve. Da skal jo HCG vises. Tror ikke det er så mange som ikke har HCG-stigning på dag 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man alltid testet på sykehuset når man holdt på med IVF. Og at de tar blodprøve. Da skal jo HCG vises. Tror ikke det er så mange som ikke har HCG-stigning på dag 14.

Jeg har hatt IVF på Ullevål og i Porsgrunn og ingen av dem tar blodprøve. Man må selv ta en graviditetstest hvis mensen ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...