idamoor Skrevet 26. august 2011 #1 Del Skrevet 26. august 2011 Noen i vestfold omegn som ønsker seg ett vennskap? Det gjør i allefall jeg.. Er litt ensom av meg, og har ingen venninner i lengden som jeg finner på noe med.. Jeg bor for meg selv, har hund og ei datter, som er hos sin far! Er student osv.. Har nesten alt, mangler venninner for reising, kaffeprat ute, kino, bowling, tur med hund.. Fint om du også har hund, men ingen must.. Så hadde kanskje min hatt litt selskap han også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 26. august 2011 #2 Del Skrevet 26. august 2011 alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idamoor Skrevet 26. august 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 26. august 2011 alder? 24 i september.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ll84 Skrevet 26. august 2011 #4 Del Skrevet 26. august 2011 27 fra tønsberg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idamoor Skrevet 26. august 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 26. august 2011 27 fra tønsberg her HAr du face book eventuelt, kan prates masse der også? Horten her.. (= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmeline Skrevet 29. august 2011 #6 Del Skrevet 29. august 2011 Heisann! Ny her på forumet, og nyinnflytta til Vestfold! Jeg ønsker veldig gjerne å bli kjent med noen andre! 29 år her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 3. september 2011 #7 Del Skrevet 3. september 2011 22 her, nyinnflyttet til Vestfold i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 3. september 2011 #8 Del Skrevet 3. september 2011 Hei, Jeg har en lik tråd her: Min lenke Hva er deres interesser da? Litt om meg: Jeg er samboer gjennom to år, og har i den sammenheng selvfølgelig fort mistet den "faste" venninnegjengen som er på fester, og mange av disse har også flyttet til andre byer for å studere. Jeg er 23 år, og studerer på Bakkenteigen, mens jeg jobber litt ved siden av. Interesser er trening, musikk, cafebesøk, filmkvelder, gåturer i skikkelig ruskevær, låne hunden til mamma og rusle en tur osv. Jeg slapper også av med en god bok av og til, men har ikke alltid tid :-p Litt om samboer: like gammel som meg, bil- og datainteressert. Vi kan ta en fest i ny og ne, men er litt "over" den veldige festeperioden. Vi har tenkt på flere ganger at vi gjerne vil ha flere vennepar å dra på turer med, men også kino, bowling osv. (SKrev bare samme som i den andre tråden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. september 2011 #9 Del Skrevet 4. september 2011 21 fra Tønsberg. Er gravid og er samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 4. september 2011 #10 Del Skrevet 4. september 2011 22 år fra Tønsberg, gravid og gift. Med en blanding av at de fleste vennene mine flyttet i sommer for å studere og sånt, og at jeg har ganske kraftig bekkenløsning så setter jeg stor pris på om noen har lyst til å lufte meg litt med en en dag, da dagene begynner å bli ganske kjedelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 4. september 2011 #11 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Studerer på Bakkenteigen. Kjenner veldig få i området, begynner å bli litt kjedelig Hobbyer og interesser? Nja, var det, da. Liker godt å gå på kafé, gå tur, kino/film, leser endel, teater... Sambo forsøker å få meg til å bli friluftsinteressert, så mulig jeg blir bitt av basillen Føler at jeg har vokst fra den verste festeperioden, synes det er hyggelig å ta et glass vin med hyggelige mennesker og kose seg. Endret 4. september 2011 av Nica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmeline Skrevet 5. september 2011 #12 Del Skrevet 5. september 2011 Hei hei! Så moro at også flere har lyst til å utvide vennekretsen! Send gjerne melding i innboksen, så kan vi bli bedre kjent! Jeg jobber som lærer, trener litt, liker å gå turer, kafebesøk, kino, fjellturer, sykkelturer. Liker også å slappe av litt innimellom! Særlig fredags- og lørdagskveld. Koser oss gjerne med et par glass vin da! Drar sjelden ut på byen, trives bedre hjemme med god mat og drikke, og kunne godt tenkt oss litt selskap da også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 12. oktober 2011 #13 Del Skrevet 12. oktober 2011 Oi, jeg vil gjerne bumpe denne litt. Er det sånn at alle fremdeles er interesserte? Kunne kanskje forsøkt å få til et treff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. oktober 2011 #14 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er interessert, så lenge det er te og gjerne bakevarer involvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 12. oktober 2011 #15 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er interessert, så lenge det er te og gjerne bakevarer involvert! Jeg er veldig glad i begge deler, så det er helt greit for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 12. oktober 2011 #16 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg er interessert, så lenge det er te og gjerne bakevarer involvert! Signerer denne, Hehe! :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. oktober 2011 #17 Del Skrevet 12. oktober 2011 Signerer denne, Hehe! :-P Vi tre kan ha en bakeverk-date? ^^ Noen andre som ønsker å være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 12. oktober 2011 #18 Del Skrevet 12. oktober 2011 Signerer denne, Hehe! :-P Så hyggelig at du vil være med Jeg kan sende deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmeline Skrevet 18. oktober 2011 #19 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hei hei! Jeg vil veldig gjerne være med! Stemmer også for bakverk og te! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 22. oktober 2011 #20 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kult, vi hadde tenkt idag, men det passet ikke for alle. Kanskje vi kan forsøke å avtale en dag hvor alle kan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå