Gå til innhold

Vil gjerne ha flere venninner!

Gjest PinkLeaf

Anbefalte innlegg

Gjest Lottiplott

Hei!

Jeg har forstått på andre tråder at det er flere som enten er nyinnflyttede, nysingle eller lignende, som ønsker å treffe nye venninner.

Er det noen i Vestfoldområdet som tenker likt og gjerne vil bli kjent med andre jenter? :)

Litt om meg: Jeg er samboer gjennom to år, og har i den sammenheng selvfølgelig fort mistet den "faste" venninnegjengen som er på fester, og mange av disse har også flyttet til andre byer for å studere. Jeg er 23 år, og studerer på Bakkenteigen, mens jeg jobber litt ved siden av. :) Interesser er trening, musikk, cafebesøk, filmkvelder, gåturer i skikkelig ruskevær, låne hunden til mamma og rusle en tur osv. Jeg slapper også av med en god bok av og til, men har ikke alltid tid :-p

Litt om samboer: like gammel som meg, bil- og datainteressert.

Vi kan ta en fest i ny og ne, men er litt "over" den veldige festeperioden.

Vi har tenkt på flere ganger at vi gjerne vil ha flere vennepar å dra på turer med, men også kino, bowling osv. :)

Hva tenker dere - er det noen i området her som er i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme problemet som deg!

Har en venninnegjeng selv, i en helt annen by, og en kjæreste jeg tilbringer all min tid på xD Litt ensformig for en sjenert person som meg, jah...

Uansett, lykke til med "vennejakt", jeg tror jeg må høre litt rundt i mitt ormåde selv =P

Endret av ohlechief
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg,-tror jeg...Bor i vestfold og..

Mange av de jeg kjente har flyttet, mistet kontakten med så mange! Jeg har hatt kjæreste i flere år og, så da sklir man liksom litt fra de single venninnene, mens man er mer sammen med andre par istedet.. og nå begynner jo folk å få unger! Blir stadig færre å finne på noe med gitt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Hei, er litt i samme situasjon. Flyttet til Vestfold i fjor fra andre kanten av landet sammen med kjæresten. Studerer også på Bakkenteigen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottiplott

Så koselig at vi er flere da - selv om det er en kjip båt å væe i ;)

Hvem er dere da? Kanskje dere kan skrive litt om interesser og slikt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er 23 år. Samboer er 27. Begge er i fast jobb:) På fritiden liker jeg å trene (trener mye!), filmkvelder, interiør, fiske, tja mye rart.. Tar meg gjerne en fest i ny og ned, men det er ikke noe must. Veldig glad i å reise:) det var litt om meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Henger meg på denne tråden jeg, da kan vi jo samle oss litt! Jeg bor også i vestfold, er 29. Bor sammen med min kjære, han er 28. Jobber begge to, kanskje litt for mye til tider.. Ellers liker jeg å trene, gå turer, kino, ut å spise, hytteturer, sjø og båtliv, lage mat... Er igrunn veldig sosial, men synes det er vanskelig å etablere seg i en ny by som innflytter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22, og samboeren min er 26. Hobbyer og interesser? Nja, var det, da. Liker godt å gå på kafé, gå tur, kino/film, leser endel, teater... Sambo forsøker å få meg til å bli friluftsinteressert, så mulig jeg blir bitt av basillen ;)

Føler at jeg har vokst fra den verste festeperioden, synes det er koselig å ta et glass vin med hyggelige mennesker og kose seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...