AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #61 Skrevet 30. august 2011 Kast hans og avskriv ditt. Hans kan jeg alltid kaste, men det han har som hører meg til er faktisk noe jeg VIRKELIG trenger (er til bilen min)
Steinar40 Skrevet 30. august 2011 #62 Skrevet 30. august 2011 Hans kan jeg alltid kaste, men det han har som hører meg til er faktisk noe jeg VIRKELIG trenger (er til bilen min) Kjøp nytt.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #63 Skrevet 30. august 2011 TS her.. Det går ikke å kjøpe nytt, det hører til senken jeg har på bilen, er tuv papira han har og de greiene for å justere med..
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #65 Skrevet 30. august 2011 Få en felles venn til å hente det for deg? Vi har ingen felles venner sånn sett, så det blir også litt vanskelig. Faen alt er jo bare vanskelig joo
Rofl Skrevet 31. august 2011 #66 Skrevet 31. august 2011 Ville da hørt med en god venn av deg som enten kan være med eller hente det for deg
AnonymBruker Skrevet 1. september 2011 #67 Skrevet 1. september 2011 TS her.. Hans ting kommer jeg til å legge utafor døra å låse, og be han legge igjen mine ting.. Blir GODT å få han ut av livet mitt, var aldri noe positivt med han når jeg sitter å tenker tilbake nå.. 1
Rofl Skrevet 2. september 2011 #68 Skrevet 2. september 2011 Håper det fungerer Når jeg ble dumpet av exen leverte jeg tilbake tingene når hun ikke var hjemme. Slapp å snakke med hun så da var det ikke så gale.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #69 Skrevet 3. september 2011 TS her.. Det han faktisk ikke TENKTE på når han var en såå stor idiot mot meg er at jeg vet noe som absolutt IKKE burde komme ut til forsikringsselskapet hans.. Må faktisk si det frister å være så jææævlig mot han nå!!
Steinar40 Skrevet 4. september 2011 #70 Skrevet 4. september 2011 TS her.. Det han faktisk ikke TENKTE på når han var en såå stor idiot mot meg er at jeg vet noe som absolutt IKKE burde komme ut til forsikringsselskapet hans.. Må faktisk si det frister å være så jææævlig mot han nå!! Hold deg for god til det. Det beste for deg selv er bare å kutte all kontakt og komme deg videre.
Rofl Skrevet 5. september 2011 #71 Skrevet 5. september 2011 Hør på Steinar her TS. Ikke noe lurt med slikt selv om det sikkert frister noe veldig. Kutt all kontakt. Du vil ha det mye bedre med deg selv seinere selv om det kanskje ikke virker slikt. Ikke synke ned på hans nivå
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #72 Skrevet 14. september 2011 Sitter nå her og savner han Eller jeg savner å ha noen her.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøøre! I tillegg fikk jeg nettopp vite han har tatt opp kontakten med ei han "drev" med tidligere
Steinar40 Skrevet 14. september 2011 #73 Skrevet 14. september 2011 Sitter nå her og savner han Eller jeg savner å ha noen her.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøøre! I tillegg fikk jeg nettopp vite han har tatt opp kontakten med ei han "drev" med tidligere Ja, da vet du at han ikke er noe å samle på. Livet må gå videre. Og det er sikkert ikke bare du som er i en slik situasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå