Gjest döderlein Skrevet 27. august 2011 #41 Skrevet 27. august 2011 Vær glad du kom deg unna han, du kan helt sikkert finne noen som behandler deg mye bedre.
Steinar40 Skrevet 27. august 2011 #42 Skrevet 27. august 2011 (endret) Vel, da er jeg sykelig sjalu. Og joda, jeg innrømmer det Mitt første forhold med min første kjærlighet gjorde at jeg mistet all troen på at menn kunne være monogame. Han var utro mot meg med venninnen min selv om han påsto at han ikke snakket med henne, ikke likte henne osv osv... Det andre skikkelige forholdet mitt var akkurat likedan. Det samme med det siste som jeg brøt med nå nettopp. Siden den første gangen har jeg generelt vært skeptisk mot menn jeg er i et forhold med. Selv om de ikke har gjort noe galt så tror jeg alltid det verste. Så da er jeg vel sykelig sjalu da. Og jeg er ganske sikker på at det er flere som er akkurat sånn, men de vil ikke innrømme det, nettopp fordi det ikke akkurat er positivt å bli sett på som sykelig sjalu. Det å være skeptisk basert på tidligere (dårlige) erfaringer er ikke noe jeg kaller å være syklig sjalu. Spesielt ikke når det viser seg at magefølelsen din har rett hver gang. Det at man ikke stoler blindt på andre folk er bare sunn fornuft. Imidlertid; det kan åpenbart se ut som at du velger (blir valgt av) feil type menn hver gang. Og det er nok ditt største problem. Der trenger du å lære. Ellers kommer det aldri til å bli noe bedre. Endret 27. august 2011 av Steinar40
Rofl Skrevet 27. august 2011 #43 Skrevet 27. august 2011 Vi er ikke alle utro drittsekker men det er mange av oss som er det av en eller annen grunn virker det dessverre som Men nå er ikke menn alene om å være drittsekker heller da. Ho første jeg var sammen var også en drittsekk Så langt jeg vet var hun ikke utro mot meg men hun var med sine tidligere kjærester. Utroskap er noe stort herk Men som Steinar40 sier: Kanskje du har blitt sammen med folk som egentlig ikke fortjener deg? Om de kommer fra samme type krets kan det jo kanskje være lurt å prøve å finne noen om en stund et annet sted? Hold deg sterk frøken
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #44 Skrevet 27. august 2011 TS her igjen, takk for mange støttende ord! Snoking i denne sammenhengen var en bra ting, jeg snoka jo fordi jeg mistenka noe, og jeg fant jo ut det også.. Men så er kanskje ikke facebook stedet å flørte hvis det skal være så forbanna hemmelig heller, alt kommer for en dag alikevel..
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #45 Skrevet 27. august 2011 Det å være skeptisk basert på tidligere (dårlige) erfaringer er ikke noe jeg kaller å være syklig sjalu. Spesielt ikke når det viser seg at magefølelsen din har rett hver gang. Det at man ikke stoler blindt på andre folk er bare sunn fornuft. Imidlertid; det kan åpenbart se ut som at du velger (blir valgt av) feil type menn hver gang. Og det er nok ditt største problem. Der trenger du å lære. Ellers kommer det aldri til å bli noe bedre. Da må jeg bare spørre hva i all verden skal jeg lære? Jeg kan jo ikke for at jeg faller for menn som oppfører seg som drømmemannen him self, men egentlig bare er en ulv i fåreklær. Man vil jo gjerne stole på folk, noe jeg bruker å gjøre om jeg blir fortalt hvor mye jeg betyr for vedkommende, men dabber det av med kjærlighetserklæringer så begynner jeg å bli mistenksom. Skjønner jo at man ikke kan si hvor glad man er i hverandre 20 ganger om dagen som man vanligvis gjør i begynnelsen av et forhold, men en gang eller to i uka er helt greit, bare for å holde det ved like
Steinar40 Skrevet 27. august 2011 #46 Skrevet 27. august 2011 Da må jeg bare spørre hva i all verden skal jeg lære? Jeg kan jo ikke for at jeg faller for menn som oppfører seg som drømmemannen him self, men egentlig bare er en ulv i fåreklær. Man vil jo gjerne stole på folk, noe jeg bruker å gjøre om jeg blir fortalt hvor mye jeg betyr for vedkommende, men dabber det av med kjærlighetserklæringer så begynner jeg å bli mistenksom. Skjønner jo at man ikke kan si hvor glad man er i hverandre 20 ganger om dagen som man vanligvis gjør i begynnelsen av et forhold, men en gang eller to i uka er helt greit, bare for å holde det ved like Tomt prat er ikke verdt en dritt! Det er hva du skal lære. Det eneste som betyr noe er hvordan folk oppfører seg i praksis. Med andre ord; det betyr ingenting å bli fortalt hvor mye du betyr for vedkommende, hvis det ikke (be)vises i praksis.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #47 Skrevet 28. august 2011 TS her.. Jeg sitter nå å bare vil ha han tilbake! Gi det hele en ny sjangse! Jeg sitter ensom og alene og tenker og tenker
Steinar40 Skrevet 28. august 2011 #48 Skrevet 28. august 2011 TS her.. Jeg sitter nå å bare vil ha han tilbake! Gi det hele en ny sjangse! Jeg sitter ensom og alene og tenker og tenker Du får heller gi en ny fyr en sjanse. Og da ville det være smart for deg selv om du ser etter noen som viser at du kan stole på han. Han fyren du beskriver her er helt verdiløs for deg.
camze Skrevet 28. august 2011 #49 Skrevet 28. august 2011 (endret) Gutter er no dritt Endret 28. august 2011 av camze
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #50 Skrevet 28. august 2011 TS her.. Såklart kunne jeg gitt en ny fyr en sjangse, men greia er at jeg bor på en plass der jeg vet av alle, og det er absolutt ingen andre jeg kunne tenkt meg her, hvilket vil si at jeg aaldri kommer til å møte noen ny fyr..
Bonito Skrevet 28. august 2011 #51 Skrevet 28. august 2011 Selvfølgelig kommer du til å treffe en ny!! Jeg vet godt at det er vondt, men husk på hvorfor du egentlig skal være glad du er kvitt han. Bruk tiden fremover til å bygge deg selv opp, bli trygg i ditt eget skinn og trygg på hva du vil- og ikke vil ha i neste forhold. Av og til ER faktisk gresset grønnere på den andre siden av gjerdet.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #52 Skrevet 28. august 2011 TS her.. Hvor finner man alle de drømmeguttene som aldri er utro, som er hjelpsom, liker å gjøre ting, prate, lage mat osv da?
Steinar40 Skrevet 28. august 2011 #53 Skrevet 28. august 2011 TS her.. Såklart kunne jeg gitt en ny fyr en sjangse, men greia er at jeg bor på en plass der jeg vet av alle, og det er absolutt ingen andre jeg kunne tenkt meg her, hvilket vil si at jeg aaldri kommer til å møte noen ny fyr.. Nabobygdene etc. Eventuelt via Internett.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #54 Skrevet 28. august 2011 TS her.. Ja jeg fant jo denne fyren som jeg nettopp var sammen med på nettet også, men så viste det seg at han bodde her jeg bor.. Men får ta tiden til hjelp Er bare veldig trist med det samme tror jeg
Steinar40 Skrevet 28. august 2011 #55 Skrevet 28. august 2011 TS her.. Ja jeg fant jo denne fyren som jeg nettopp var sammen med på nettet også, men så viste det seg at han bodde her jeg bor.. Men får ta tiden til hjelp Er bare veldig trist med det samme tror jeg Og da gjelder det altså å finne en som er snill og til å stole på. Det er det aller viktigste. Bedre lykke neste gang
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #56 Skrevet 28. august 2011 TS her.. Ja, håper virkelig det. Jeg blir misunnelig når jeg ser at alle rundt meg har det fint sammen med sin kjæreste.. Og som flere her sier, er han ikke verdt mine tårer, selv om det kommer noen uten at jeg kan stoppe de. Jeg får bare trøste meg med at det forhåpentligvis blir bedre etterhvert, og heller tenke på alle de negative tingene vi hadde sammen..
Rofl Skrevet 29. august 2011 #57 Skrevet 29. august 2011 Veldig kjipt å være singel når de fleste andre man kjenner har kjæreste og er i lange forhold. Du får prøve å nyte all friheten og ta vare på deg selv nå
Steinar40 Skrevet 29. august 2011 #58 Skrevet 29. august 2011 TS her.. Ja, håper virkelig det. Jeg blir misunnelig når jeg ser at alle rundt meg har det fint sammen med sin kjæreste.. Og som flere her sier, er han ikke verdt mine tårer, selv om det kommer noen uten at jeg kan stoppe de. Jeg får bare trøste meg med at det forhåpentligvis blir bedre etterhvert, og heller tenke på alle de negative tingene vi hadde sammen.. Ja, det er smart å tenke på alt som ikke fungerte. Og neste gang er det smart å tenke på at man ikke kan stole på folk man ikke kjenner. Jeg forstår veldig godt at folk ønsker å kunne stole på andre, men det er for mye "oppsop" der ute, og derfor fungerer det bare ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #59 Skrevet 30. august 2011 TS her.. Det som faktisk er det kjipe her, er at han har noen ting som hører meg til.. Han glemte jo også noe her når han dro..
Steinar40 Skrevet 30. august 2011 #60 Skrevet 30. august 2011 TS her.. Det som faktisk er det kjipe her, er at han har noen ting som hører meg til.. Han glemte jo også noe her når han dro.. Kast hans og avskriv ditt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå