Maria M Skrevet 26. august 2011 #21 Skrevet 26. august 2011 Lesson learned! Du har ingenting med å snike i andre sine Facebook profiler. Men det hjalp jo for henne å snike i habs FB- profil. Det er vel naturlig når man føler at man ikke kan stole på den personen.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #22 Skrevet 26. august 2011 Tenk om jeg ALDRI hadde funnet ut dette, da hadde de bare fortsetta og fortsetta! Så på en måte er jeg glad jeg fant ut det, på en annen måte er jeg lei meg for jeg snoka.. Men det er forseint å angre nå. 2
Rofl Skrevet 26. august 2011 #23 Skrevet 26. august 2011 Høres ut som en udugelig fyr Vet selv hvordan det er når en kjæreste man er veldig glad i driver å sniker rundt med andre Men som folk har sagt her: Slett han fra fb, telefon og rydd vekk alle tingen så du slipper å se de. Ikke la han lure deg igjen, du fortjener mye bedre
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #24 Skrevet 26. august 2011 TS her igjen.. Han sletta meg ifra fb, så det trenger jeg ikke tenke på. Han tok med seg alle tingene sine også. Men alt gjør så fryktelig vondt
Rofl Skrevet 26. august 2011 #25 Skrevet 26. august 2011 Vondt kommer det nok til å gjøre en stund også dessverre Mitt tips er å snakke med noen du virkelig kan stole på som også hører godt etter. Hjelper veldig
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #26 Skrevet 26. august 2011 Det er klart det gjør vondt nå, han har sviktet deg på det groveste mens du var i en svært sårbar situasjon. Men vær glad fordi du fant ut av det, tenk om du fremdeles hadde gått i uvitenhet. Brudd er tungt, man har lenge trodd at man hadde en fremtid sammen. Plutselig er den felles fremtiden borte og man føler seg alene. Man har satset på forholdet, der man har vært en del av en enhet. Når bruddet er et faktum må man forholde seg til både svik og følelsen av å ikke bare ha mistet han, men også sin rolle som kjæreste/samboer. Sviket gjør at det blir verre, men han er ikke verd dine tårer. Det finnes mange menn som er trofaste og en dag vil du møte ekte kjærlighet. Jeg har opplevd mye selv, men vet ikke hva jeg skal si. Sender deg en klem.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #27 Skrevet 26. august 2011 TS her igjen.. Rofl: Jeg har ingen som jeg virkelig kan sette meg ned sammen med å snakke om dette.. AB: Ja jeg er jo glad jeg fant ut av det, men som han sa til meg igår, at han gjorde det fordi vi ikke hadde det bra, jeg har selv gjort noe av det samme selv, og jeg gjorde det fordi jeg ikke hadde det bra. Men han kunne også ha sagt ifra når vi krangla og slikt, at hvis jeg fortsetter å være så kranglete av meg, kommer han til å miste følelsene. Om jeg bare kunne ha slutta å krangle ifra starten av åå jeg er så sint på meg selv akkurat nå også Takk for klemmen
Rofl Skrevet 26. august 2011 #28 Skrevet 26. august 2011 Han høres ikke noe snill ut. Så om du ikke forandret noe på deg ville han ikke være sammen med deg? Få en klem av meg også. Ikke noe kjekt å bli singel 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #29 Skrevet 26. august 2011 TS her .. Nei første gangen ble det slutt fordi jeg var sjalu osv, jeg skjerpa meg på sjalusien, men hver dag nå i det siste har han kommet til meg for så å sette seg ned ved pcn og spille i maange timer! Slikt gjør at jeg kanskje blir litt irritert og frustrert, men jeg mener han kunne ha sagt ifra LITT tydeligere at dersom jeg fortsatte å være irritert osv, kom han til å miste følelsene..
Steinar40 Skrevet 26. august 2011 #30 Skrevet 26. august 2011 TS her .. Nei første gangen ble det slutt fordi jeg var sjalu osv, jeg skjerpa meg på sjalusien Ingen grunn til å skjerpe seg med sjalusien når man har god grunn til å være sjalu. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #31 Skrevet 26. august 2011 TS her.. Steinar40: Jeg vet, og jeg skjerpa meg faktisk når vi ble sammen igjen, men var jo en del krangling
Steinar40 Skrevet 26. august 2011 #32 Skrevet 26. august 2011 TS her.. Steinar40: Jeg vet, og jeg skjerpa meg faktisk når vi ble sammen igjen, men var jo en del krangling Du misforsto meg tydeligvis. Har man grunn til å være sjalu så er det ingen god grunn til å ikke være sjalu. Lar man seg tråkke på så blir man tråkket på.
Mrs. Morgan Skrevet 26. august 2011 #33 Skrevet 26. august 2011 Tårene dine er ikke verdt! Altså, ikke for han. En drittsekk som det der vil få et flott liv ja... not. Det samme gjelder jenta. Sånne mennesker som det der er ikke særlig smarte og veldig egoistiske og det er noen egenskaper som kommer til å påvirke livet dems. Du kommer til å få det bedre! Aldri ta han tilbake igjen. Gjør du det, vil du bli like mye såra neste gang. Du fortjener mye bedre og det vet du. Tenk på at du kan møte en fantastisk mann som aldri, aldri i livet ville gjort noe sånt mot deg? Tenk på at du en dag kommer til å møte en som du kan stole 100% på. En som gjør deg glad og trygg. En som er trofast. For en god følelse? Ta god tid til å komme over drittsekken. Men for all del: ikke ta han tilbake. Det er som å invitere skadedyr inn i huset ditt og la dem gnage på deg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #34 Skrevet 26. august 2011 Lesson learned! Du har ingenting med å snike i andre sine Facebook profiler. Ja det er mye bedre å gå rundt som et uvitende fjols. Noen ganger er snoking det som må til når det ikke er noen andre måter å finne det ut på. Men da mener jeg at man skal ha meget sterke mistanker for at man skal begynne å snoke. TS: Se det fra den positive siden, han slettet deg fra FB og vil forhåpentligvis ikke kontakte deg mer. Ingen kontakt etter et brudd hjelper faktisk veldig bra i lengden, med å komme over en. Skjønner godt at du er lei deg, men prøv også å være glad for at du ble kvitt han :v 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #35 Skrevet 27. august 2011 Ja det er mye bedre å gå rundt som et uvitende fjols. Noen ganger er snoking det som må til når det ikke er noen andre måter å finne det ut på. Men da mener jeg at man skal ha meget sterke mistanker for at man skal begynne å snoke. :klappe: Snoking er en god hjelp hvis man skal avsløre utro partner. Å snoke er ikke i nærheten av hvor ille det er å være utro mot partneren sin. Irriterer meg med de som alltid skal komme drassende med "Du er verre selv, du SNOKET!". 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #36 Skrevet 27. august 2011 Gjorde det selv slutt med samboer og forloved gjennom 3 år for litt over en uke siden. Nettopp fordi vi kranglet mye og fordi jeg ikke kunne stole på han pga rykter(?) om at han hadde hatt sex med eksen sin mens vi var sammen. Han nektet selvsagt, men om det er sant eller ikke, det kan bare de to svare på. Jeg var fullstendig klar over at denne dagen kom noe som gjorde det et par hakk lettere. Men likevel så gjorde det veldig vondt. Han gjorde det slutt etter å ha kommet hjem fra fest en kveld han var ute alene, noe som han forøvrig var ganske ofte forresten. Sa han ikke hadde følelser for meg lengre og at dette orket han ikke mere. Hva han ikke orket har jeg aldri fått svar på. Han fikk jo gjøre alt hva han selv ville uten å ense meg en gang. Nå, bare en uke etterpå ser jeg hva jeg gikk glipp av ved å være sammen med han og ikke minst hvor mye bedre jeg har det uten han! Han psyket meg ned, gikk bak ryggen min og snakket med folk, da spesielt denne eksen som han visstnok skal ha hatt sex med, samt en annen eks. Virkelig kult.... Jeg tok han på fersken i å snakke med de en dag, men likevel nektet han. Ikke noe farlige greier, men når han sier han ikke har kontakt med de og holder skjult for meg at han snakket med de, så lurer jeg bare på hva annet han har holdt skjult for meg. Dette psyket meg ned, men nå slipper jeg heldigvis å tenke på det. Jeg trenger ikke tenke på om han er utro eller ikke har følelser for meg lengre. Jeg har bare MEG SELV å tenke på og pleie. Og jeg synes du skal ta deg tid til å pleie deg selv, starte på nytt og bare slappe av og kose deg. IKKE tenk på hva de to holder på med. Det gjør bare vondt verre. Vet det ikke er lett når man er sjalu, jeg er selv hva man kaller sykelig sjalu, men det går over når du begynner å innse selv at han ikke var noe å samle på slik som han har holdt på bak ryggen din. Stå på, glem han der og heller begynne å nyte livet uten mas, forpliktelser og krangling Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #37 Skrevet 27. august 2011 :klappe: Snoking er en god hjelp hvis man skal avsløre utro partner. Å snoke er ikke i nærheten av hvor ille det er å være utro mot partneren sin. Irriterer meg med de som alltid skal komme drassende med "Du er verre selv, du SNOKET!". HELT ENIG! Skjønner ikke hvorfor folk som har en mistanke om utroskap og som snoker er de som blir den store stygge ulven. Det er jo bare helt feil. Vi har jo mange eksempler på at snoking er en bra ting. Deriblant TS sin snoking Hadde det ikke vært for det så hadde hun jo heller aldri sett meldingene. Hadde nok vært hakket verre å bli sett rart på av utenforstående som kanskje hadde visst det, men som ikke hadde sagt det til TS om han har holdt på med dette over flere år. Hurra for snoking og idiotiske, utro menn (og kvinner såklart) som ber om å bli avslørt! 1
Steinar40 Skrevet 27. august 2011 #38 Skrevet 27. august 2011 Vet det ikke er lett når man er sjalu, jeg er selv hva man kaller sykelig sjalu, men det går over når du begynner å innse selv at han ikke var noe å samle på slik som han har holdt på bak ryggen din. Syklig sjalu er du bare når du ikke har noen grunn til å være sjalu.
Steinar40 Skrevet 27. august 2011 #39 Skrevet 27. august 2011 HELT ENIG! Skjønner ikke hvorfor folk som har en mistanke om utroskap og som snoker er de som blir den store stygge ulven. Det er jo bare helt feil. Vi har jo mange eksempler på at snoking er en bra ting. Deriblant TS sin snoking Hadde det ikke vært for det så hadde hun jo heller aldri sett meldingene. Hadde nok vært hakket verre å bli sett rart på av utenforstående som kanskje hadde visst det, men som ikke hadde sagt det til TS om han har holdt på med dette over flere år. Hurra for snoking og idiotiske, utro menn (og kvinner såklart) som ber om å bli avslørt! Såkalt snoking burde bli sett på som en bra ting. Fordi; når man da har rent mel i posen så blir det aldri noe problem. Problemene kommer først når den andre har noe å skjule. Og dermed er det selvfølgelig lett å forstå at de som har noe å skjule blir sinna og ikke liker snoking.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #40 Skrevet 27. august 2011 Syklig sjalu er du bare når du ikke har noen grunn til å være sjalu. Vel, da er jeg sykelig sjalu. Og joda, jeg innrømmer det Mitt første forhold med min første kjærlighet gjorde at jeg mistet all troen på at menn kunne være monogame. Han var utro mot meg med venninnen min selv om han påsto at han ikke snakket med henne, ikke likte henne osv osv... Det andre skikkelige forholdet mitt var akkurat likedan. Det samme med det siste som jeg brøt med nå nettopp. Siden den første gangen har jeg generelt vært skeptisk mot menn jeg er i et forhold med. Selv om de ikke har gjort noe galt så tror jeg alltid det verste. Så da er jeg vel sykelig sjalu da. Og jeg er ganske sikker på at det er flere som er akkurat sånn, men de vil ikke innrømme det, nettopp fordi det ikke akkurat er positivt å bli sett på som sykelig sjalu.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå