AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Hei alle! Var i begravelse idag hos min mormor, så var trist ifra før, jeg hadde passordet til min "kjære" på fb, så tenkte å inn å ta en titt, fordi jeg stoler ikke på han fult og helt. Det jeg finner da er DEN samtalen med ei jente, hvor det står at han vil besøke henne inatt, at han kommer når som helst, at planen var han skulle komme på rommet hennes, ta av seg alle klæra og legge seg under dyna hennes, at hu aldri hadde kommet til å avvist han men at hu var usikker fordi han ikke var singel.. om hu kunne sende bilde til han.. at han var "ledig" til å snakke litt sånn dirty nå, fordijeg vakke der, og det skjønte hu ettersom han ikke bare skreiv "vanlige" ting.. også at hu måtte huske å ta bilder inatt og sende til han. så skreiv han " men "navnet mitt" er på vei, vi snakkes før det blir for heftige samtaler her. Så svarte hu med at han måtte passe på tlf sin.. (for at jeg ikke skal se noe).. Dette fant jeg ut da jeg var i begravelse og var kjempe trist ifra før! Jeg begynte å grine, og dro hjem for å snakke med han.. Jeg åpna døra og spurte hva i faen han trur han driver med.. Først lata han som ingenting, jeg sa jeg visste alt, og at jeg hadde passordet.. Han tålte ikke å høre at jeg hadde funnet ut dette, så han pakka tinga sine og dro.. Likeså greit det kanskje.. Jeg sitter nå å griner for fult Måtte bare få ut dette..
Maria M Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Huff, hørtes ikke bra ut! Skjønner godt at du er lei deg, men du burde bare være glad for at det ble slutt nå. Tenk om du ikke hadde funnet ut
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Ja jeg vet! jeg spurte han senest igår om han følte noe for hu dama, om han syntes hu var pen.. Nei var svaret, bare at de var gode venner (de har aldri møttes, ble kjent via nettet). Men han sa isted at han hadde følt for å bli bedre kjent med hu i 5 år! og at han ikke hadde noe mere følelser for meg! Slik hadde han følt det en stund. Det gjør så vondt
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 FY FAEN FOR EN DRITTSEKK!!! Hold deg unna han fyren her, og ta vare på deg selv! Det beste du kan gjøre nå er å slette han fra facebook og aldri mer snoke på profilen hannes, selv om det ikke er lett for øyeblikket, så blir det bedre etter hvert, tro meg. Og hiv alt av gjenstander og klær osv som minner deg om ham. Han er virkelig ikke verdt det! Du fortjener så mye bedre. 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Han gjorde det veldig enkelt og sletta og blokka meg ifra fb.. Men tanken på at han kommer til å dra til henne eller noe gjør skikkelig vondt
Gjest ggirl Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Jeg skjønner at du har det kjipt nå, men tro meg - ting kommer til å bli bedre selv om det tar tid! Det er kanskje kjipt at det ikke var du som fikk gjort det mot ham først, men hvis han en gang skulle ta kontakt, gjør det da! Du vil virkelig ikke holde på med en sånn fyr. Og sannheten svir, men tro meg - ting kommer til å bli bedre. Fokuser på deg selv nå, ta dag for dag, prøv å holde deg opptatt med noe som interesserer deg, så skal du se at dagene blir enklere jo mer tid som går. Og prøv å ikke være for mye alene, snakk mye med venner og familie, få ut frustrasjon og sinne og tårer.
Maria M Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Han gjorde det veldig enkelt og sletta og blokka meg ifra fb.. Men tanken på at han kommer til å dra til henne eller noe gjør skikkelig vondt Etter min erfaringer så vil uansett slike forhold heller ikke vare. Om det er sååå enkelt for han å forlate deg...så er der et enkelt sak å forlate henne og om en liten stund. Slite bør han holde seg langt unna
Mr.Omg Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Etter en stund så skjønner du at du har det mye bedre uten han. Det finnes bedre menn du kan satse på
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Hei alle! Var i begravelse idag hos min mormor, så var trist ifra før, jeg hadde passordet til min "kjære" på fb, så tenkte å inn å ta en titt, fordi jeg stoler ikke på han fult og helt. Det jeg finner da er DEN samtalen med ei jente, hvor det står at han vil besøke henne inatt, at han kommer når som helst, at planen var han skulle komme på rommet hennes, ta av seg alle klæra og legge seg under dyna hennes, at hu aldri hadde kommet til å avvist han men at hu var usikker fordi han ikke var singel.. om hu kunne sende bilde til han.. at han var "ledig" til å snakke litt sånn dirty nå, fordijeg vakke der, og det skjønte hu ettersom han ikke bare skreiv "vanlige" ting.. også at hu måtte huske å ta bilder inatt og sende til han. så skreiv han " men "navnet mitt" er på vei, vi snakkes før det blir for heftige samtaler her. Så svarte hu med at han måtte passe på tlf sin.. (for at jeg ikke skal se noe).. Dette fant jeg ut da jeg var i begravelse og var kjempe trist ifra før! Jeg begynte å grine, og dro hjem for å snakke med han.. Jeg åpna døra og spurte hva i faen han trur han driver med.. Først lata han som ingenting, jeg sa jeg visste alt, og at jeg hadde passordet.. Han tålte ikke å høre at jeg hadde funnet ut dette, så han pakka tinga sine og dro.. Likeså greit det kanskje.. Jeg sitter nå å griner for fult Måtte bare få ut dette.. Faens drittsekk. Forstår veldig godt at du er såra og lei deg, men good riddance. Du fortjener og kommer garantert til å finne en som er bedre. 2
muffin26 Skrevet 25. august 2011 #10 Skrevet 25. august 2011 Enig med Maria over meg. Slike drittsekker får som fortjent en vakker dag, bare ikke fall for fristelsen hvis han kontakter deg igjen og vil ha deg tilbake. Det går bra ts, jeg føler virkelig med deg har vært gjennom slik svik før selv og det gjør vondt, men det går over. Det jeg kan si om eksen som var utro mot meg er at han den dag i dag kontakter meg og vil møte meg han er gift og har barn. Slike menn blir aldri trofaste mot noen jenter så vær glad du er kvitt han. :klemmer:
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #11 Skrevet 25. august 2011 Look at the bright side: Det fine med å oppdage at man har skadedyr er at man endelig kan bli kvitt det.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #12 Skrevet 25. august 2011 TS her.. Det ble slutt en gang tidligere også, men så ble vi sammen igjen, og da sa han at han hadde forandra seg og bla bla.. Grunnen til at han hadde begynt å flørte med henne her nå, var som han sa at han ikke hadde det bra med meg pga at vi krangla hele tiden osv! Og at jeg aldri kunne komme til å stole på han. Men likevel er det feil å begynne slik når man faktisk ER sammen med en person, han kunne da for faen ha gjort det slutt den dagen han faktisk kjente han ikke hadde noen følelser for meg..
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. august 2011 #13 Skrevet 25. august 2011 TS her.. Det ble slutt en gang tidligere også, men så ble vi sammen igjen, og da sa han at han hadde forandra seg og bla bla.. Grunnen til at han hadde begynt å flørte med henne her nå, var som han sa at han ikke hadde det bra med meg pga at vi krangla hele tiden osv! Og at jeg aldri kunne komme til å stole på han. Men likevel er det feil å begynne slik når man faktisk ER sammen med en person, han kunne da for faen ha gjort det slutt den dagen han faktisk kjente han ikke hadde noen følelser for meg.. Men nå fikk han en sjanse fra deg og fucka det opp. Om han kommer krypende tilbake ikke ta han tilbake igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #14 Skrevet 25. august 2011 Nei, jeg vet jeg ikke burde, men om jeg klarer er noe annet. Jeg er så fryktelig forelska i han. Han var liksom min støttespiller, og nå har jeg absolutt ingen! Men det at en person kan gjøre en annen SÅÅ vondt det fatter jeg virkelig ikke! Jeg tok faktisk og sendte mld til henne også, jeg ble så sur at jeg bare gjorde det.. Jeg skreiv at hu måtte være glad nå, og at hu ikke visste hva hu ga seg ut på.. Fikk svar om at det ikke var hennes skyld og at det var mellom meg og han! Hadde hu faktisk hatt VETT nok i hue hadde hu ikke flørta tilbake heller!
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #15 Skrevet 25. august 2011 For en drittsekk, blir sint på dine vegne!!! 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #16 Skrevet 25. august 2011 Det jeg ikke klarer er å se framover! Slik var det sist også, jeg deppa i mange mnd, og sånt sliter på en person! 1
Steinar40 Skrevet 26. august 2011 #17 Skrevet 26. august 2011 TS her.. Det ble slutt en gang tidligere også, men så ble vi sammen igjen, og da sa han at han hadde forandra seg og bla bla.. Nå må du lære hvordan han egentlig er. Det finnes mange andre bra mennesker i denne verden. Du må bare sortere bort de som viser seg å ikke være bra.
Sign Skrevet 26. august 2011 #18 Skrevet 26. august 2011 Vet så indelig godt hvor vondt du har det nå. Og det er lett for andre å si at man skal være glad men er kvitt faenskapet osv. Men hjertet fungerer ikke slik, det er ikke bare å skru på en bryter så er alt ok. Men det kommer til å bli bedre. Ikke i dag og ikke i morgen. Antakelig ikke i neste uke heller, men en dag vil du oppdage at du ikke har tenkt på han på noen minutter, noen timer, noen dager.... Vær glad dere ikke har barn sammen, så slipper du å ha noe med han å gjøre. Slett nr hans på telefonen, slett han fra fb, om du ikke kaster minner om han, så pakk dem i allefall bort for en stund. Kan jo hende at du om et år eller to ser litt annerledes på det og ønkser å beholde noe av tingene/minnene etter han. Who knows. En god til deg. Lykke til videre
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #19 Skrevet 26. august 2011 Lesson learned! Du har ingenting med å snike i andre sine Facebook profiler.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #20 Skrevet 26. august 2011 TS her igjen.. Jeg er fult klar over at man ikke skal snike, men det ble nå slik nå da, og jeg fikk det sjokket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå