Gå til innhold

Litt forsinket...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 19 år. Men har vært sammen med samme gutt/mann i snart 3 år og vi har det fortsatt veldig fint. Har en hund sammen og flytter snart sammen. Han jobber fulltid og jeg har tatt meg et friår før jeg har tenkt å begynne på markedsføring på høyskole.

Men til saken da: Jeg pleier å få mensen hver 4.-5. uke. Jeg er ikke helt sikker på hvor lenge siden sist jeg hadde mensen, men jeg tror jeg er litt forsinket... Men tror fortsatt jeg får det når som helst nå. Det er bare det at... Søsteren min fikk mensen for ca. 3 uker siden og har fått det igjen allerede. Jeg derimot hadde mensen for ca. 5 uker siden og ennå ikke fått. Men ikke alle er like, og som sagt pleier jeg å få det hver 4.-5. uke.

Men det er det at... jeg har litt sånn blandede følelser om dette. Jeg håper på en måte at jeg faktisk ER forsinket og faktisk ikke kommer til å få mensen... at jeg faktisk er gravid. Men samtidig håper jeg jo at jeg får mensen. Spesielt fordi jeg vet det er litt for tidlig, og at typen ikke ville blitt så veldig glad for det. Heller ikke resten av familien. Selv om det ville blitt bedre med tiden selvfølgelig.

Men jeg er ikke redd eller noe. Jeg går nesten rundt og håper litt på at jeg er gravid. Noe annet som er litt rart er at typen og jeg har ikke brukt prevensjon på 2 år ca. Hoppe av svingen har vært metoden vår og det har fungert som bare det! Men for ca. 2 uker siden begynte vi å bruke kondom. Og nå kan det være en liten sjanse for at jeg er gravid? Hvis det skulle være tilfellet, sier jeg bare èn ting: Fuck kondom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du allerede er forsinket ble du nok gravid før dere begynte med kondom. Det er vanligvis 14 dager mellom eggløsning og mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...