Gå til innhold

Tabu å ta med barn på kondomeriet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen og jeg skal på komdomeriet og handle litt nå på lørdan tenkte vi. Det eneste som er et lite problem er at vi må ha med oss Lille trille, gutten vår på snart 1 år.

Samboeren min syns det ikke er særlig passende, i tillegg vil folk se stygt på oss, tror han.

Men jeg er ikke helt enig i det. Han er såpass liten at ser ikke forskjell på en butikk hvor de selger sex-leketøy og en vanglig matvarebutikk.

Hva syns dere? Ville dere gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville heller at en skulle stått utenfor, eller gått når ungen har pass eller er i bhg ellerno. Eller bare kjøpe på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Hadde nok ikke gjort det selv da jeg har en liten sperre der, men jeg ser heller ikke problemet. Barnet skjønner jo ikke noe av hva som foregår ;) Men støtter forslaget om ikke bare en kan stå utenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med samboeren din, dere vil nok få endel blikk og folk vil nok tenke sitt.

Du kan handle, samboeren din kan passe ungen utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av poenget er jo at vi skal handle sammen da, og kjøpe noe som vi begge liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om, ungen er jo så liten at han ikke skjønner noe.

Hadde vært værre hvis ungen var 4...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høne Pøne

Hadde ikke jeg brydd meg om hva andre folk synes hele tiden så hadde jeg gitt F i blikkene til folk. De burde heller passe sinde egne saker.

Er jo bare å snu vogna vekk fra hylla hvis han syns det er bedre, gi lillegutten en leke å holde på med (barneleke!), eller prøve å få det til slik at dere går inn mens han sover? Regner med han kanskje dupper en eller annen gang iløpet av dagen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg ikke syntes hadde vært noe problem. Ungen er jo bare 1 år, og det spiller jo ingen rolle for h*n om dere er på Kondomeriet eller på Meny for å si det sånn. Blås nå i hva andre mener :) Det er viktig at dere får kjøpt noe sammen som dere begge liker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja jeg også tenker slik, hadde han vært 3-4 år så er det jo selvfølgelig en helt annen sak.

Jeg får lufte tanken din til samboren min, "høne pøne", kanskje vi bare venter til han har sovnet. han bruker å sove sånn rundt 13-14 tiden, og butikken er inne på et senter så det er jo bare å vase litt rundt og svippe innom med en gang han er sluknet :)

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med samboeren din, dere vil nok få endel blikk og folk vil nok tenke sitt.

Hva i allverden komemr folk til å teke? Siden de har en unge vil da folk skjønne at de har sex.

En så liten unge kan man ta med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med barnet inn i butikken, men jeg hadde nok passet på at h*n ikke fikk tak i noe, ikke særlig morsomt med et barn som veiver rundt meg noe :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var rundt 3-5 år var jeg og store søstra mi også med faren min med til kondomeriet. vi skjønte jo ikke så mye hva ting og tang var, så tror nok ikke det gjør noe.. kanskje folk ser rart på dere eller kanskje ikke, men det er ikke noe å bry seg om uansett. synes det er verre å ha med barn som er 3-4 år enn en på ett år altså :fnise: tror nok det skal gå bra jeg. bare pass på at barnet ikke får tak i noe, tror det hadde vært flaut, hehe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wops, så forresten når at det er en stund siden dette innlegget ble skrevet.. jaja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er da bare 1 år! Han skjønner jo ikke hva slags butikk det er. Og jeg hadde ikke tittet rart på dere! Det hadde jeg muligens gjort om gutten var 6 år. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er for liten til å skjønne noe.. så hvorfor ikke? Er bare morsomt det! Men dere kan jo kanskje prøve å få noen til å passe ham et par timer den dagen, så får dere fred alene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...