Gå til innhold

clearblue fertilitetsmonitor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi strever litt med å få barn, og jeg hadde tenkt jeg skulle ut i dag og invistere i clearblue fertilitetsmonitor. Leste på nett at en skal ta den første testpinnen på dag 1 i mensen. Jeg skulle egentlig ha mensen i morgen, men så fikk jeg den selvfølgelig idag.....er vanligvis regelmessig, men de siste månedene så har det variert med noen dager...

Gjør det noe om jeg tar den første testpinnen i morgen?

Saken er at vi skal til utredning for ufrivillig barnløs,og habituell abort neste uke, så jeg kunne tenkt meg å startet med denne monitoren denne syklusen....(4 år siden jeg sluttet på p-piller, og ifjor, da jeg endelig ble gravid, så mistet jeg 3 ganger....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal ikke ta testpinne på første dag av mensen. Men du skal starte monitoren den første dagen. Monitoren spør om første testpinne på dag 6 den første gangen. Så du kan jo egentlig starte monitoren når som helst, men da må du regne ut dagene selv. Dag 1 blir jo da din andre dag :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lirus87

Du kan starte den fram til dag 5, da bare stiller du den på den dagen du begynner. Men siden den som oftest ber om test på dag 6 så må du gjøre det før dag 6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...