Gå til innhold

Negative sider ved iPhone

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter jeg hadde hatt den et par uker, begynte plutselig skjermen å oppføre seg litt rart. Feks når jeg skulle skrive, la den ikke merke til den første bokstaven jeg trykka på, men det gikk over etter jeg lasta ned oppdatering.

Av Sensation og Galaxy, er sistnevnte best, men i likhet med deg, liker jeg ikke utseende. Syns hele Android-utgaven til Samsung ser stygg ut også... Alt fra låsskjermen til menyene, også er hele telefonen alt for "vi prøver å kopiere iPhone", og det syns jeg rett og slett er ganske harry :P

Jeg tror du kommer til å være fornøyd med begge telefonene. Galaxy er litt bedre, men begge er gode telefoner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter jeg hadde hatt den et par uker, begynte plutselig skjermen å oppføre seg litt rart. Feks når jeg skulle skrive, la den ikke merke til den første bokstaven jeg trykka på, men det gikk over etter jeg lasta ned oppdatering.

Av Sensation og Galaxy, er sistnevnte best, men i likhet med deg, liker jeg ikke utseende. Syns hele Android-utgaven til Samsung ser stygg ut også... Alt fra låsskjermen til menyene, også er hele telefonen alt for "vi prøver å kopiere iPhone", og det syns jeg rett og slett er ganske harry :P

Jeg tror du kommer til å være fornøyd med begge telefonene. Galaxy er litt bedre, men begge er gode telefoner.

Ok, vel det kan hende jeg ender opp med Sensation også. Er ikke så fornøyd med utseendet på galaxy s2 heller, enig i at det blir litt iphone-etterlikning. Men selve spesifikasjonene er det som frister mest.

Skrevet

Sensation blir forresten markedsført med at man kan leie filmer og serier på den, noe man faktisk ikke kan.

Vi skulle i utgangspunktet ha tilgang til det engelske filmmarkedet, men det blei ikke noe av, så her i landet får vi ikke brukt telefonen til sånt.

Skrevet

Sensation blir forresten markedsført med at man kan leie filmer og serier på den, noe man faktisk ikke kan.

Vi skulle i utgangspunktet ha tilgang til det engelske filmmarkedet, men det blei ikke noe av, så her i landet får vi ikke brukt telefonen til sånt.

Vel det har jeg ikke hørt om uansett så ingen fare. Regner med batterilevetiden ikke varer for alltid uansett...

Skrevet

Den greier å spille et par timer med film, men når man er hjemme kan man uansett bare stikke den i ladern, så kan man streame film over til TVen... Så lenge man ikke bor i Norge hehe

Skrevet

En svært POSITIV ting er ihvertfal at den ikke blir tregere og tregere etter få dagers bruk.

Det gjør Android telefoner. Les HER

Skrevet

En svært POSITIV ting er ihvertfal at den ikke blir tregere og tregere etter få dagers bruk.

Det gjør Android telefoner. Les HER

Leste du egentlig artikkelen? :gjeiper:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...