Gå til innhold

Negative sider ved iPhone

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt enig med AB over her - siden den nå er "allemannseie" og man ser barn ned i ti år dingle rundt med den har det liksom mistet litt "tiltrekning og sjarm" for meg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Negativt:

- ikke ukenummer i kalenderen

- kontaktliste: må trykke på bokstaven på høyre side for å komme til for eks "H". Det er fort gjort å bomme da bokstavene er veldig små. Irriterende om man kjapt skal finne et nummer etc.

Ellers er jeg veldig fornøyd med min iPhone :)

Skrevet

En annen ting som faktisk kan være irriterende med iPhone - eller dvs å eie en iPhone - er noen av menneskene rundt deg...de som har valgt iPhone wannabees fra LG, HTC, Samsung osv som (når de innser de har valgt feil) skal overbevise deg om at iPhone er et dumt valg, og at deres telefonvalg er det eneste rette. De må du desverre leve med så lenge du selv har telefonen alle strekker seg etter - iPhone :-)

Haha, du MÅ jo sitte på Apple-aksjer eller være ansatt hos Apple :laugh:

• Liker 9
Skrevet (endret)

Haha, du MÅ jo sitte på Apple-aksjer eller være ansatt hos Apple :laugh:

Hard to face the facts?

:-)

Endret av Henkie
Skrevet

Jeg har ikke iPhone, men for meg et det negativt at "alle" har den.

Enig, men ikke nok til å styre unna ...

Skrevet

Hard to face the facts?

:-)

Jeg skjønner jo at du sier det for å provosere, evt reklamere :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner jo at du sier det for å provosere

€&@&#*%#$. :-)

Skrevet

Hvis man bare vil ha en touch-telefon, og driter i pris osv, tror jeg de aller fleste vil kunne være helt fornøyde med iPhone.

Ting som plagde meg med min, var at den fort mista batterikapasitet (Apple lar deg ikke bare kjøpe nytt batteri), og at appstore ikke tilbyr så veldig mange gratis apps (i forhold til konkurrenter).

Jeg syns også det var klønete å måtte gå gjennom itunes for å legge til musikk, selvom jeg var veldig fornøyd med den innebygde mp3-spilleren sånn generelt.

Hvis du aldri har hatt en smarttelefon før, må du forberede deg på at de lader seg ut fortere enn disse gamle telefonene som bare var telefoner.

• 2 uker senere...
Skrevet

Iphone wannabes?? *ler*

Jeg er frelst på HTC, og har tenkt å kjøpe meg en ny HTC-modell, ja og prisen på disse mobiltelefonene er fra 4000-6000 kroner, kunne lett valgt iphone om jeg ville. NEI TAKK!

Og hvorfor? Android OS funker supert, om man er lei av programvaren er det lett å hacke og laste ned andre versjoner av android eller eventuelt windows. Jeg har ipod touch og det er det eneste Apple produkt jeg kommer til å ha. Er ikke morsomt å kjøpe en mobiltelefon som ALLE har. Bussen, trikken,tbanen, ja uansett hvor jeg er ser jeg iphones. Alt fra 10-åringer til gamle damer. Nei takk, jeg vil ha friheten til å velge, ikke være lenket til et produkt som alle har.

Virker på meg at de som har iphones er faktisk de som irriterer seg over at det faktisk finnes noen der ute som velger andre produkter.

Skrevet

Er ikke morsomt å kjøpe en mobiltelefon som ALLE har. Bussen, trikken,tbanen, ja uansett hvor jeg er ser jeg iphones. Alt fra 10-åringer til gamle damer. Nei takk, jeg vil ha friheten til å velge, ikke være lenket til et produkt som alle har.

Virker på meg at de som har iphones er faktisk de som irriterer seg over at det faktisk finnes noen der ute som velger andre produkter.

Jeg har vel fortsatt friheten til å velge, selv om jeg har et produkt som "alle har"? Jeg har jo valgt å ha iPhone, ikke fordi alle har den, men fordi jeg liker Apple og deres produkter. Og jeg står da fortsatt fritt til å kjøpe meg et annet telefonmerke neste gang, om jeg skulle ønske det.

Skrevet

Jeg har vel fortsatt friheten til å velge, selv om jeg har et produkt som "alle har"? Jeg har jo valgt å ha iPhone, ikke fordi alle har den, men fordi jeg liker Apple og deres produkter. Og jeg står da fortsatt fritt til å kjøpe meg et annet telefonmerke neste gang, om jeg skulle ønske det.

Poenget mitt var en viss mann her inne hevder at jeg som kjøper et annet merke enn iphone da automatisk kjøper en iphone-wannabe og at mitt indre ønske er å kjøpe iphone. Men da hadde jeg kanskje kjøpt iphone allerede? At mange elsker det produktet betyr ikke at jeg må velge det samme, ikke sant?

Skrevet

Poenget mitt var en viss mann her inne hevder at jeg som kjøper et annet merke enn iphone da automatisk kjøper en iphone-wannabe og at mitt indre ønske er å kjøpe iphone. Men da hadde jeg kanskje kjøpt iphone allerede? At mange elsker det produktet betyr ikke at jeg må velge det samme, ikke sant?

Nei, selvfølgelig. Det virket bare som at du antydet at de som kjøper et produkt "alle har" ikke har "frihet til å velge". Men vi har da foretatt et valg vi også, på lik linje med de som kjøper andre produkter.

Skrevet

-Apple er nazi på programmene sine

-overprisa

-knuser lett

-alle barna har den

-tungvindt

Skrevet

At den faktisk finnes.....

Skrevet

Det er ikke så mye negativt med det, men om jeg skulle nevne noe så ville det være DRIT DÅRLIG dekkning noen steder og at det knuser så lett.

Skrevet

Merkelig. På meg virker det motsatt.

At de med Android telefoner irriterer seg over at det faktisk finnes noen der ute som er dumme nok til å kjøpe overprisa designprodukter fra Apple som i tillegg er fullstendig utdaterte....og på toppen av alt er vi tette og frekke nok til å si at vi faktisk er kjempefornøyde med epleproduktene våre

• Liker 2
Skrevet

At de med Android telefoner irriterer seg over at det faktisk finnes noen der ute som er dumme nok til å kjøpe overprisa designprodukter fra Apple som i tillegg er fullstendig utdaterte....og på toppen av alt er vi tette og frekke nok til å si at vi faktisk er kjempefornøyde med epleproduktene våre

Jeg skjønner folk er fornøyde, helt greit. Men det at du mener jeg heller vil ha en iphone når jeg faktisk punger ut masse penger for en annen modell, ja det er et litt idiotisk utsagn.

• Liker 1
Skrevet

Tror du har rett. Og jeg er en light apple-motstander. :P

Jeg fatter ikke hvordan noen klarer touchtelefoner, jeg. :murvegg: har hatt touchtelefon i over et år, og jeg klarer fortsatt ikke å skrive "ordentlig" på den. Sender mye mindre sms enn det jeg gjorde før, med vanlige taster.

Skrevet

For det mest, når folk sier at man har mer frihet til å velge om man ikke kjøper iPhone, er det fordi man kan installere andre operativsystemer, eller modifisere det som ligger der fra før, uten at produsenten blir snurt og uggen.

Apple har massevis av begrensninger i produktene sine... Det er riktig nok begrensninger man ikke trenger å legge merke til, om man er en helt gjennomsnitlig, uavansert bruker, men for mange er det rart å betale mer for noe man egentlig får mindre ut av.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner folk er fornøyde, helt greit. Men det at du mener jeg heller vil ha en iphone når jeg faktisk punger ut masse penger for en annen modell, ja det er et litt idiotisk utsagn.

Jeg tror du missforstår han litt, Shantee... Henkie tror at alle smarttelefoner er etterligninger av iPhone (selvom Apple, som alle andre selskaper, "låner" andres idèer).

Han sier ikke at du kjøper fra HTC fordi du egentlig vil ha en iPhone hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...