Gjest sorpre89 Skrevet 4. september 2011 #41 Skrevet 4. september 2011 Jeg er superfornøyd med iphonen min! Har kun hatt probem med den en gang, den var da helt svart og jeg var nødt til levere den inn til service. Iphonen er den enkleste og mest bruker vennlige mobilen jeg noen sinne har hatt, kommer aldri til å bytte tilbake til vanlige telefoner!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #42 Skrevet 4. september 2011 Er ikke det sånn telefon unger har da?
Gjest Consensio Skrevet 4. september 2011 #43 Skrevet 4. september 2011 Er ikke det sånn telefon unger har da? Forsök på å väre morsom eller spydig? Om du ikke har sett voksne med en iPhone så må du jo väre blind
Shantee Skrevet 4. september 2011 #44 Skrevet 4. september 2011 Jeg er superfornøyd med iphonen min! Har kun hatt probem med den en gang, den var da helt svart og jeg var nødt til levere den inn til service. Iphonen er den enkleste og mest bruker vennlige mobilen jeg noen sinne har hatt, kommer aldri til å bytte tilbake til vanlige telefoner! Tør jeg spørre hva en normal telefon er for deg? Nokia 3310? 1
Shantee Skrevet 4. september 2011 #45 Skrevet 4. september 2011 Jeg tror du missforstår han litt, Shantee... Henkie tror at alle smarttelefoner er etterligninger av iPhone (selvom Apple, som alle andre selskaper, "låner" andres idèer). Han sier ikke at du kjøper fra HTC fordi du egentlig vil ha en iPhone hehe Kanskje jeg misforsto.. Men når han sier iphone-wannabees høres det ut som jeg velger å kjøpe en dyr kopi av iphone. Tror noen har problemer med å svelge at vi faktisk har mer materiale å velge i. Og HTC var faktisk først ute med smartelefoner med touch-screen rundt 2000.. og når kom iphone.. 2007??
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #46 Skrevet 4. september 2011 Forsök på å väre morsom eller spydig? Om du ikke har sett voksne med en iPhone så må du jo väre blind Følte du deg truffet nå småen 1
Gjest Consensio Skrevet 4. september 2011 #47 Skrevet 4. september 2011 Følte du deg truffet nå småen Ja....veldig.... 2
Gjest Bjørn82 Skrevet 4. september 2011 #49 Skrevet 4. september 2011 En negativ side ved iPhone er iTunes. 2
Henkie Skrevet 4. september 2011 #50 Skrevet 4. september 2011 Og HTC var faktisk først ute med smartelefoner med touch-screen rundt 2000.. og når kom iphone.. 2007?? HTC kom med touchtelefoner tidlig ja - i den grad de kunne kalles touchtelefoner med pekepennen. Apple kom med sin første telefon i 2007 - iPhone. Den første med multitouch, bruk av finger og "Dock" i bunnen. Si hva du vil om Apple og iPhone, men de satte den gangen en standard som endret hele mobilbransjen. I ettertid har det kommet mange knallgode telefoner fra andre produsenter bl.a HTC - men det er en annen sak
Shantee Skrevet 4. september 2011 #51 Skrevet 4. september 2011 HTC kom med touchtelefoner tidlig ja - i den grad de kunne kalles touchtelefoner med pekepennen. Apple kom med sin første telefon i 2007 - iPhone. Den første med multitouch, bruk av finger og "Dock" i bunnen. Si hva du vil om Apple og iPhone, men de satte den gangen en standard som endret hele mobilbransjen. I ettertid har det kommet mange knallgode telefoner fra andre produsenter bl.a HTC - men det er en annen sak Er det ikke bra de endret mobilbransjen da? Nå har jo iphone nok av knallsterke konkurrenter der ute, og ikke minst er det vel bra at ikke alle ønsker seg en iphone? Jeg er ikke for at alle skal ha det samme i alle fall.
Henkie Skrevet 4. september 2011 #52 Skrevet 4. september 2011 (endret) Er det ikke bra de endret mobilbransjen da? Nå har jo iphone nok av knallsterke konkurrenter der ute, og ikke minst er det vel bra at ikke alle ønsker seg en iphone? Jeg er ikke for at alle skal ha det samme i alle fall. Jo. Her er vi helt enige. Vi som HAR iPhone og ER fornøyde må jo uansett få lov å si: "jeg synes du skal kjøpe iPhone. Det er en knallgod telefon, og jeg er meget fornøyd med min" til spørrende mobilkjøpere, uten å bli hetset for at iPhone er noe overpriset, utdatert, designerdritt? Jeg ER fornøyd med dritten - kjempefornøyd, og anbefaler den gjerne til andre. Endret 4. september 2011 av Henkie
Cata Skrevet 4. september 2011 #53 Skrevet 4. september 2011 Signerer det Henkie sa i innlegg #4, og plusser på med at den er forbasket vond å holde. Vet ikke om det er annerledes på andre smarttelefoner, men synes en "naken" iPhone4 er vond å få tak i når jeg griper etter den. Den blir for smal og glatt. Problemet lar seg selvsagt løse med case eller bumper. Selv valgte jeg case i litt myk plast. På den annen side er jeg ikke så bekymret for å knuse den. Regner med at case't tar av for støtet om jeg skulle miste den. (Den har vært i gulvet en gang fra lav høyde i løpet av ett år ) Dessuten liker jeg ikke helt blåtannoppkoplingen dens. Har aldri helt greid å finne ut når den kopler seg opp mot en annen blåtanndings og når den ikke gjør det. Må alltid inn og sjekke hvis jeg absolutt skal ha den funksjonen i drift. Rent kosmetisk synes jeg den er for stor - kunne klart meg med 2/3 av den nåværende størrelsen, tror jeg, men ser jo problemet med at da blir skriften i nettleseren liten og gnidrete. Synes også "forsiden" med alle disse programfirkantene ikke er spesielt fin. HTC sin inngangsportal ser unektelig litt finere ut.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #54 Skrevet 4. september 2011 HTC kom med touchtelefoner tidlig ja - i den grad de kunne kalles touchtelefoner med pekepennen. Apple kom med sin første telefon i 2007 - iPhone. Den første med multitouch, bruk av finger og "Dock" i bunnen. Si hva du vil om Apple og iPhone, men de satte den gangen en standard som endret hele mobilbransjen. I ettertid har det kommet mange knallgode telefoner fra andre produsenter bl.a HTC - men det er en annen sak Og så kom HTC desire - the iPhone killer Jeg har selv hatt iPhone 3G, og synes den var for "låst" til Apples egne program. Når det kommer til hva du ønsker av en telefon, er jo Samsung Galaxy S2 helt klart best på markedet. Den slår både iPhone og HTCs nyeste rent teknisk. Den er syltynn, har fantastisk god skjerm, dobbel prosessor, 8 mpx kamera,16 gb internminne hvorav 2 gb er satt av kun til apps, samt at den har minnekort på 30 gb eller noe. Og i motsetning til Apples app-store er ganske mye av det en finner på android market gratis Selv bruker jeg HTC, men min neste telefon blir helt klart Samsung Galaxy, fordi den rett og slett er teknisk overlegen sammenlignet med andre telefoner på markedet.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #55 Skrevet 4. september 2011 Og så kom HTC desire - the iPhone killer Jeg har selv hatt iPhone 3G, og synes den var for "låst" til Apples egne program. Når det kommer til hva du ønsker av en telefon, er jo Samsung Galaxy S2 helt klart best på markedet. Den slår både iPhone og HTCs nyeste rent teknisk. Den er syltynn, har fantastisk god skjerm, dobbel prosessor, 8 mpx kamera,16 gb internminne hvorav 2 gb er satt av kun til apps, samt at den har minnekort på 30 gb eller noe. Og i motsetning til Apples app-store er ganske mye av det en finner på android market gratis Selv bruker jeg HTC, men min neste telefon blir helt klart Samsung Galaxy, fordi den rett og slett er teknisk overlegen sammenlignet med andre telefoner på markedet. Tror forresten det var en iPhone 3G S jeg hadde, det var vel lillebroren til iPhone 4
Nora90 Skrevet 4. september 2011 #56 Skrevet 4. september 2011 Jeg gidder ikke lese alle innleggene i denne tråden, for det er vel den standard iPhone/Android hetsingen. Vanligvis har disse telefonene mange like funksjoner: kamera, mp3-spiller, apps ++ Den store forskjellen i mine øyne er at iPhone er lettere å bruke, men har ikke alle mulighetene som Android har. Blir du litt overvelmet av teknologien iblant, så tror jeg at iPhone er et godt alternativ. Er du derimot gjennomsnittlig (eller mer) på teknologi, så vil du kanskje sette pris på alle mulighetene ved en Android-basert telefon. De fleste smarttelefonene ute på dagens marked er veldig gode, og vil mest sannsynlig dekke dine behov, med mindre du er ute etter noe spesielt. Bare så det er sagt: Jeg har HTC med Android og er storfornøyd. Kunne aldri tenkt meg å ha en iPhone. Men skjønner hvorfor mange liker de
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #57 Skrevet 5. september 2011 Er det noen som har hatt både HTC og iPhone og som kjenner begge typene like godt? Syns ofte det blir teit å hetse et av merkene hvis man kun kjenner til det ene. For min del så prøvde jeg iPhonen til en bekjent en god stund før jeg bestemte meg og da ble det HTC uprøvd. Testet den litt ut i butikken da. Mye av grunnen var den store skjermen og brukergrensesnittet. Angrer ikke på det og er kjempefornøyd med den.
Gjest Consensio Skrevet 5. september 2011 #58 Skrevet 5. september 2011 Er det noen som har hatt både HTC og iPhone og som kjenner begge typene like godt? Syns ofte det blir teit å hetse et av merkene hvis man kun kjenner til det ene. Ja, har flere HTC telefoner (+ en nokia og en sony ericsson) - liggende i skapet. Og likevel så ender jeg opp med å bruke iPhonen, rett og slett fordi jeg trives best med iPhonen slik jeg bruker telefonen.
Yme Skrevet 5. september 2011 #59 Skrevet 5. september 2011 Er det noen som har hatt både HTC og iPhone og som kjenner begge typene like godt? Syns ofte det blir teit å hetse et av merkene hvis man kun kjenner til det ene. Jeg har hatt telefoner fra Apple og HTC. Så litt på den nye galaxyen da jeg kjøpte nå sist, men jeg liker ikke Android-utgaven den bruker, også ser den bare ut som en stygg etterligning av iPhone(Samsung driver å taper rettsaker mot Apple pga det)... Produkter fra Apple har jeg skjeldent vært fornøyd med, så iPhone blir det nok ikke igjen, så nå har jeg htc sensation. Jeg har ikke noe merke som jeg liker mer enn andre, så jeg går etter telefoner med bra ytelse, og som jeg syns er greie å bruke... Brukeropplevelsen er viktigere enn hardwaret for min del.
Shantee Skrevet 5. september 2011 #60 Skrevet 5. september 2011 Jeg har hatt telefoner fra Apple og HTC. Så litt på den nye galaxyen da jeg kjøpte nå sist, men jeg liker ikke Android-utgaven den bruker, også ser den bare ut som en stygg etterligning av iPhone(Samsung driver å taper rettsaker mot Apple pga det)... Produkter fra Apple har jeg skjeldent vært fornøyd med, så iPhone blir det nok ikke igjen, så nå har jeg htc sensation. Jeg har ikke noe merke som jeg liker mer enn andre, så jeg går etter telefoner med bra ytelse, og som jeg syns er greie å bruke... Brukeropplevelsen er viktigere enn hardwaret for min del. Jeg står faktisk i mellom Samsung Galaxy s2 og HTC Sensation på mitt neste mobilkjøp. Leste noe om problemer med touch-screen på Sensation, men du har kanskje ikke merket noe til det? Den eneste grunnen til at jeg tviler litt på Galaxy s2 er det "billige" plastdekslet som ser ut som det er klar for å knekke sammen når man tar det av... Android-utgaven kan vel bli oppdatert snart? Er forsåvidt ikke så kjent med merket Samsung.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå