Gå til innhold

Gravid etter tilbakeføring av tint egg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nylig gått igjennom mitt første prøverørsforsøk.

Fikk inn et tint embyro og går nå og venter og venter og venter.... tiden går saaaaakte...

Er det noen som har blitt gravid på et slikt forsøk uten å kjenne symptomer? når tok dere en gravdiitetstest?

Jeg har ingen symptomer og merker absolutt ingenting på kroppen... :-(

vil at gullegget skal vise to streker snart :)

Er det normalt å ikke kjenne noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ble gravid, ingen symptomer. fikk egentlig litt sjokk når blodprøve viste at jeg var gravid!

ble også først gravid etter ferskforsøket og hadde da symptomer (ømme bryster!!!) lenge før jeg kunne teste. dessverre mistet jeg like etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :-) Når testet du? jeg husker selvfølgelig ikke når jeg fikk mensen sist mnd for jeg var i syden da. Men kan jo teste 14 dager etter uttak men er jo litt utålmodig av meg nå til å teste, men får bite tenna sammen noen dager til tenker jeg.

da du ble gravid uten symptomer, var dette på fryseforsøk? nÅr ca merket du symptomer?

Jeg merker absolutt ingenting, er helt fin i form, ikke trøtt og sliten en gang... :-( huff,,, tenke tenke...... men fint at du svarte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 uker på vei med et "fryseegg" :)

Hadde ingen symptomer som jeg ikke også har hatt ved negative forsøk, utenom at det var litt mensmurringer som kom tidligere enn de har pleid å gjøre ved negativt resultat (dag 6 ca).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :-) Når testet du? jeg husker selvfølgelig ikke når jeg fikk mensen sist mnd for jeg var i syden da. Men kan jo teste 14 dager etter uttak men er jo litt utålmodig av meg nå til å teste, men får bite tenna sammen noen dager til tenker jeg.

da du ble gravid uten symptomer, var dette på fryseforsøk? nÅr ca merket du symptomer?

Jeg merker absolutt ingenting, er helt fin i form, ikke trøtt og sliten en gang... :-( huff,,, tenke tenke...... men fint at du svarte meg :)

1 forsøk var ferskforsøk. Da forstod jeg lenge før blodprøven at jeg kunne være gravid pga sykt ømme pupper (men tenkte jo også at det kunne være pga alle hormonene/sprøytene forut for egguttaket). Tok ingen tester hjemme. Mistet dessverre med en gang.

Andre forsøk var frysforsøk. Da var jeg helt sikker på at jeg ikke var gravid pga null ømme pupper (heller ikke andre tegn på graviditet). Tok mange tester hjemme som var negative, også etter at jeg hadde tatt blodprøven. Av ulike grunner (julen+ at jeg tok blodprøven på annet sted enn de som skulle analysere den) fikk jeg ikke prøvesvaret fra blodprøven før ca en uke etter at jeg tok blodprøven. Selv i denne tiden slo hjemmetestene ut negativt. Fikk derfor lettere sjokk da jeg fikk vite at blodprøven viste at jeg var gravid! Er nå høygravid, og har enda ikke fått større eller ømme pupper.

Så moralen er: du trenger ikke å få symptomer i det hele tatt. Så ingen grunn til å bekymre deg! Mitt råd er å ikke stresse så mye med å lete etter tegn(vet det ikke er lett). tror egentlig kroppen har godt av å ikke stresse i den tiden egget skal feste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så masse :-) ja jeg føler egentlig det går bedre med tankene, måtte bare innstille meg på at det ikke er noe poeng i å stresse med det, svaret vil jo komme til uken... men har ennå et spørsmål: går nå på progynova, fikk beskjed om å slutte på progynova den 14 testdagen visst neg resultat. Men tenk om hcg nivået mitt er for lavt til å løse ut på test? og at visst jeg er så heldig at det ikke løser seg ut før på feks dag 18? og da er jo det kjipt å ha sluttet med progynovatbl... for da kan det ende i SA. Kom bare til å tenke på det idag og sykehus tlf er stengt på helg... hmm... vet dere noe om dette? :rodmer:

hilsen en håpefull ruger :rodmer: :kgbaby: :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får vel progesteron kapsler/gel i tillegg til Progynova?

Jeg skjønner tankene dine om å slutte for tidlig. Hvis du er gravid så ring klinikken og hør med dem.

Jeg har ingen erfaring med å bli gravid på frys, mitt var negativt, kun fersk egg har jeg blitt gravid med.

Men jeg tror nok at masse symptomer og ikke symptomer er like vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...