Gå til innhold

Sååå lei av å aldri få denne hersens eggløsningen!


Eliine

Anbefalte innlegg

Jeg er så utålmodig!! Sluttet på pillen i juni,og har siden ventet på eggløsning..... Vet det kan ta laaang tid,men det er likevel frustrerende å vente når man sårt ønsker seg en vår/sommer 2012 baby....

(Vet godt det kan ta langt tid før det klaffer OSV OSV OSV) men jeg er så klar.. Bør vel prøve å ikke tenke på det i det hele tatt,så kommer den vel..

Hvor lang tid tok det for deg fra du sluttet på pillen til du fikk el? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eggeløsning kan utebli hvis man stresser, så senk skuldrene så kommer den nok snart.

du skulle nok ha sluttet på pillen litt før hvis du ønsker deg barn nå. kan jo ta opp til et år før man kan bli gravid etter man slutter på pillen. selv sluttet jeg et år før vi begynte å prøve, og da ble jeg gravid med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke positiv el-test før ca 9mnd etter pilleslutt.. Men nå var nok jeg veldig uheldig med syklusene etter langvarig pillebruk.

Kunne gå alt fra 25 dager - 50 dager mellom mensen. Har skjønt at når man har så uregelmessige sykluser, har man mest sannsynlig ikke eggløsning.. Jeg gikk på piller sammenhengende i 10 år.

Men endelig satt den vesle spira :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet på mens og eggløsning. Fikk det aldri, ble gravid etter en og en halv måned. Ha sex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk regelmessige sykluser med det samme men testet ikke etter EL før tre mnd etter pilleslutt da vi skulle begynne å prøve. Spiren satt nesten før vi fikk sukk for oss:)

Anbefaler EL-tester da min EL ikke var helt den dagen jeg trodde den var. Det hadde derfor vært lett å bomme:) det beste er vel bare å ha jevnlig sex:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...