Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en gutt som har kjøpt sex? Eller en jente som har spredt bena for gutter fra kulturer der guttenes søstre må holde seg rene?


Cuckold

  

80 stemmer

  1. 1. Kunne du vært sammen med en mann som har kjøpt sex? Eller en jente som har spred bena for gutter fra kulturer der jenter må passe godt på dyden?

    • Jeg er jente og kunne ikke vært sammen med en gutt som har kjøpt sex.
      52
    • Jeg er jente og kunne godt vært sammen med en gutt som har kjøpt sex.
      17
    • Jeg er gutt og kunne ikke tenke meg å være sammen med en jente som har ligget med gutter som ikke ville godtatt at søsteren lå med en norsk gutt.
      7
    • Jeg er gutt og er villig til å være sammen med en jente som har ligget med gutter som ikke ville godtatt at søsteren lå med en norsk gutt.
      4


Anbefalte innlegg

Jeg tror nok det er en del kvinner som vil jobbe innbitt med nebb og klør for å beholde retten til å ture frem som egoistiske bimbos uten tanke for at det de gjør faktisk bygger oppunder en kultur der deres fremmedkulturelle søstre blir taperne. Hvorfor i all verden skulle disse guttene gitt slipp på det undertrykkende kulturelle grepet de har på jentene sine så lenge de kan få i pose og sekk og surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring samtidig som søstrene deres må forholde seg til en helt annen virkelighet?

Ikke bare deres søstre, men også fremtidige eller nåtidige koner.

Når disse mennene gifter seg, vil de ha ei som ikke er rørt av menn før, hun skal være jomfru. Selv har han gjerne ligget med så mange han har greid, gjerne flere hundre damer fra nord-europa. Damen får ikke vite noe om det, og hun spør heller ikke. For det tilhører fortiden hans, og den har jo ingen betydning(?)!

Når de så er gift, skal hun helst ikke jobbe. Hun skal være hjemme med barna, og fortsatt ha begrenset frihet i forhold til mannen. Han derimot, gjør som han vil. Han fortsetter gjerne med å nedlegge europeiske turistdamer om kveldene, mens kona sitter hjemme og venter. Helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det kunne jeg ikke.

Ha ha. Men du kunne gjerne SELGE deg selv til en mann dersom prisen er rett jamfør en annen tråd her. Latterlig inkonsekvent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en MEGET uopplyst mann.

Nei. Du er er en meget uopplyst kvinne, les en annen tråd som ligger under seksualitet så skjønner du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok ikke helt forstått hva jeg skriver hvis du tror det er skivebom å skrive om norske gutter. Her handler det om en "kulturell utveksling" på det seksuelle område, det er nettopp norske og andre nordeuropeiske jenter som bygger opp under denne undertrykkende kulturer ved å gjøre guttene fra disse kulturene til triumfatorer, sørge for at de får i pose og sekk og slipper å forholde seg til konsekvensene av sin egen dobbeltmoral. Hadde de vært nødt til å forholde seg til konsekvensene av at de ser på jenter som enten "rene" og dydige eller billige og uverdige horer, ville de ikke fått sex - uten eventuelt å betale for det. Skandinaviske jenter sørger for at denne kulturen kan leve videre ved at guttene slipper å betale prisen for sine holdninger. Derfor er det av interesse å snakke om norske/skandinaviske jenter og norske/skandinaviske gutter.

Hvis du hadde evnet å vise at sammenlikningen min ikke holder mål ville det vært langt mer interessant enn at du uten begrunnelse påstår dette og dermed bare avslører din manglende forståelse for problematikken.

Klapp klapp klapp. Du har forstått det, men du taler for døve ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller du som kommer med et ynkelig forsøk på å vri deg unna motargumenter, ved å fortsette og leke et offer. Som sagt, menn som forfekter den type holdninger går ikke spesifikt etter jenter med en viss etnisitet. For noen år tilbake så var det en artikkel i vg hvor det sto om en norskpakistaner som hadde plukket opp og ligget med flust av norskpakistanske jenter. Disse mennene får fitte, uavhengig av om norske jenter ligger med dem eller ikke.

Dessuten, hvordan siler du ut menn som innehar den type holdninger ut i fra de som ikke gjør det? Er du av den oppfatning av majoriteten av dem innehar den type holdninger? Det er tydelig at det er kun dine fordommer som kommer til uttrykk.

Jeg forstår at en med spesielle seskuelle preferanser som deg ikke har lik virkelighetsoppfatning som oss andre. At du ikke forstår at sammenligning er idiotisk, har jeg faktisk stor forståelse for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille fordi du på denne måten bidrar til å opprettholde den kvinneundertrykkende kultueren gutten er del av.

Du må regne med at det er kvinneundertrykking i verden, du kan ikke kvitte deg mef alt som du synes er problematisk.

Er det så ille dette da? Du bråker så mye om utenlandske menn og norske kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel heller du som kommer med et ynkelig forsøk på å vri deg unna motargumenter, ved å fortsette og leke et offer. Som sagt, menn som forfekter den type holdninger går ikke spesifikt etter jenter med en viss etnisitet. For noen år tilbake så var det en artikkel i vg hvor det sto om en norskpakistaner som hadde plukket opp og ligget med flust av norskpakistanske jenter. Disse mennene får fitte, uavhengig av om norske jenter ligger med dem eller ikke.

Dessuten, hvordan siler du ut menn som innehar den type holdninger ut i fra de som ikke gjør det? Er du av den oppfatning av majoriteten av dem innehar den type holdninger? Det er tydelig at det er kun dine fordommer som kommer til uttrykk.

Jeg forstår at en med spesielle seskuelle preferanser som deg ikke har lik virkelighetsoppfatning som oss andre. At du ikke forstår at sammenligning er idiotisk, har jeg faktisk stor forståelse for.

Støtter opp om dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De boltrer seg ikke med kun nordeuropeiske jenter. De boltrer seg med alle jenter som er villige til å ligge med dem. Har du noen gang vært ute på en nattklubb i oslo området og sett antall utenlandske jenter som befinner seg der?

Din påstand var at de ikke ønsket at deres søstre skulle ligge med norske gutter. Det står der sort på hvitt.

"Jeg er gutt og kunne ikke tenke meg å være sammen med en jente som har ligget med gutter som ikke ville godtatt at søsteren lå med en norsk gutt."

Jeg er ingen tankeleser. Jeg kan kun forholde meg til det du faktisk uttrykker her. Hvis du mener at det ikke var hva du mente, så burde du ikke ha uttrykt det.

Det er som sagt ikke irrelevant at det nettopp er norske jenter som gir disse guttene den sexen de ikke ville fått hvis de hadde måttet forholde seg til jenter fra egen kultur. For de norske jentene er oppvokst i en kultur der vi etter den seksuelle revolusjon på sekstitallet og kvinnefrigjøringen på syttitallet nettopp har tatt et kraftig oppgjør med dobbeltmoralen som ligger i hore/madonna-tankegangen. Derfor er det heller ikke irrelevant at disse guttenes søstre ikke på samme vis (symmetri vet du, du kjenner begrepet?) får ha seg med norske gutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller du som kommer med et ynkelig forsøk på å vri deg unna motargumenter, ved å fortsette og leke et offer. Som sagt, menn som forfekter den type holdninger går ikke spesifikt etter jenter med en viss etnisitet. For noen år tilbake så var det en artikkel i vg hvor det sto om en norskpakistaner som hadde plukket opp og ligget med flust av norskpakistanske jenter. Disse mennene får fitte, uavhengig av om norske jenter ligger med dem eller ikke.

Dessuten, hvordan siler du ut menn som innehar den type holdninger ut i fra de som ikke gjør det? Er du av den oppfatning av majoriteten av dem innehar den type holdninger? Det er tydelig at det er kun dine fordommer som kommer til uttrykk.

Jeg forstår at en med spesielle seskuelle preferanser som deg ikke har lik virkelighetsoppfatning som oss andre. At du ikke forstår at sammenligning er idiotisk, har jeg faktisk stor forståelse for.

Det du påstår her er altså at hore/madonna-kulturen ikke har noen effekt på kvinners seksualliv, at jenter i land og kulturer der denne står sterkt er like lette å få til sengs som kvinner fra det mest frigjorte hjørne av kloden. Dette er interessante påstander som enhver med et minimum kjennskap til ulike kulturer vet er bullshit. Det er en grunn til at skandinaviske jenter er svært populære i Syden, selv om jentene i Hellas ikke er på langt nær så godt passet på som somaliske eller pakistanske innvandrerjenter. Likevel har de greske guttene gjennom flere årtier pult på skandinaviske jenter. Ikke fordi de ikke har lyst på de greske, men fordi de skandinaviske er mye mye lettere å få til sengs.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les en gang til. Det er da ingen tvil om at disse guttene vil holde jentene rene og at de med dette mener ingen seksuell kontakt før ekteskapet, heller ikke med egen etnisitet. Det som gjør det relevant å snakke om norske gutter er jo at det nettopp er norske jenter som sørger for at disse guttene får i pose og sekk og slipper å betale prisen for sine egne dårlige holdninger.

Dette uttrykte du ikke før side 2 i tråden. Før det var gjennomgangsmelodien i dine innlegg at disse mennene konsekvent nektet deres søstre å ligge med norske menn, og de på den måten fremso som triumfatorer ovenfor menn fra andre kulturer, med andre ord norske menn. Du kan ikke forvente at jeg sitter her og skumleser hvert eneste av dine innlegg. Jeg har bedre ting å bedrive med på fritida.

At du da velger å endre måten å formulere deg på, kan du ikke klandre meg for. Forsøk heller å være konsekvent i måten du formulerer deg på, og slutt å leke offer, fordi folk mener at du tar feil.

Det er tydelig at du ikke kjenner så veldig mange fremmedkulturelle menn, og baserer dine holdninger ut i fra dine fordommer. At du da mener at du ved å presentere disse subjektive meningene presenterer fakta blir bare for dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuckold. Skal jeg være ærlig så tror jeg dette er en del av tenninga for mange jenter. Bare tanken på at de er i muslimske utland som tunisia og tyrkia så kribler det ekstra i tissen når de skjønner at her ligger det mye latent brunst fordi det er ikke allminnelige folkeskikk at kvinner fra muslimske land ligger med fremmede man har møtt på fylla.

At damer vet dette og dette er en del av nytelsen er jeg helt overbevist om. Norske menn sin seksualkultur er altfor kjedelig for den jevne kvinne som vil ha spenning, uforutsigbarhet, kriblinger, fornedring, underkastelse og det å være en hore. Kvinner vil jo ikke ligge med menn som respekterer dem, det sier jo seg selv. Det er toppen av lykken, - det å være en tøs, en tøyte og et uskikkelig ludder som bare blir kåt av dobbeltmoral og selvmotsigenheter.

Det er nok ikke bare kåtheten mot menn de egentlig forakter, men det er nok også vissheten at man gjør handlinger fordi man ønsker å sverte moren sin, mannen sin, familien sin, ryktet sitt og det å straffe seg selv litt og det å være seldestruktiv er jo de fleste kvinners aller høyeste lykke.

Å bli fornedret av en de selv fornedrer pirrer hovmodigheten og gjør at norske kvinner elsker å ligge med menn de forakter, en mann som kan følge de til flyplassen, men får ikke lov til å bli med lengere eller fly noen sted. Det er ikke rart at å ligge med en sånn slask føles uimotståelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette uttrykte du ikke før side 2 i tråden. Før det var gjennomgangsmelodien i dine innlegg at disse mennene konsekvent nektet deres søstre å ligge med norske menn, og de på den måten fremso som triumfatorer ovenfor menn fra andre kulturer, med andre ord norske menn. Du kan ikke forvente at jeg sitter her og skumleser hvert eneste av dine innlegg. Jeg har bedre ting å bedrive med på fritida.

At du da velger å endre måten å formulere deg på, kan du ikke klandre meg for. Forsøk heller å være konsekvent i måten du formulerer deg på, og slutt å leke offer, fordi folk mener at du tar feil.

Det er tydelig at du ikke kjenner så veldig mange fremmedkulturelle menn, og baserer dine holdninger ut i fra dine fordommer. At du da mener at du ved å presentere disse subjektive meningene presenterer fakta blir bare for dumt.

Tull. Du vet like godt som meg at du bevisst har valgt å forsøke å avspore debatten ved å påstå at jeg mener hore/madonna-tankegangen ikke rammer jenter som ligger med gutter av samme etnisitet. Allerede i mitt første svar forklarer jeg hvorfor det ikke er irrelevant å snakke om hvorvidt det er symmetri i den kulturelle utvekslingen (med andre ord å snakke både om norske jenter og norske gutter):

Du har nok ikke helt forstått hva jeg skriver hvis du tror det er skivebom å skrive om norske gutter. Her handler det om en "kulturell utveksling" på det seksuelle område, det er nettopp norske og andre nordeuropeiske jenter som bygger opp under denne undertrykkende kulturer ved å gjøre guttene fra disse kulturene til triumfatorer, sørge for at de får i pose og sekk og slipper å forholde seg til konsekvensene av sin egen dobbeltmoral. Hadde de vært nødt til å forholde seg til konsekvensene av at de ser på jenter som enten "rene" og dydige eller billige og uverdige horer, ville de ikke fått sex - uten eventuelt å betale for det. Skandinaviske jenter sørger for at denne kulturen kan leve videre ved at guttene slipper å betale prisen for sine holdninger. Derfor er det av interesse å snakke om norske/skandinaviske jenter og norske/skandinaviske gutter.

Hvis du hadde evnet å vise at sammenlikningen min ikke holder mål ville det vært langt mer interessant enn at du uten begrunnelse påstår dette og dermed bare avslører din manglende forståelse for problematikken.

Jeg tror ikke et øyeblikk at du virkelig har mistenkt meg for å tro at guttenes hore/madonna-kompleks ikke gjelder om søstrene ligger med gutter av samme etnisitet. Det blir bare for dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som sagt ikke irrelevant at det nettopp er norske jenter som gir disse guttene den sexen de ikke ville fått hvis de hadde måttet forholde seg til jenter fra egen kultur. For de norske jentene er oppvokst i en kultur der vi etter den seksuelle revolusjon på sekstitallet og kvinnefrigjøringen på syttitallet nettopp har tatt et kraftig oppgjør med dobbeltmoralen som ligger i hore/madonna-tankegangen. Derfor er det heller ikke irrelevant at disse guttenes søstre ikke på samme vis (symmetri vet du, du kjenner begrepet?) får ha seg med norske gutter.

For et ussel forsøk på nedrakking. Forsett heller å leke offer, det kler deg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du påstår her er altså at hore/madonna-kulturen ikke har noen effekt på kvinners seksualliv, at jenter i land og kulturer der denne står sterkt er like lette å få til sengs som kvinner fra det mest frigjorte hjørne av kloden. Dette er interessante påstander som enhver med et minimum kjennskap til ulike kulturer vet er bullshit. Det er en grunn til at skandinaviske jenter er svært populære i Syden, selv om jentene i Helles ikke er på langt nær så godt passet på som somaliske eller pakistanske innvandrerjenter. Likevel har de greske guttene gjennom flere årtier pult på skandinaviske jenter. Ikke fordi de ikke har lyst på de greske, men fordi de skandinaviske er mye mye lettere å få til sengs.

For et begredelig forsøk på å i legge andre meninger de ikke har uttrykt. Det jeg dog ikke bare sier, men vet er at disse mennene får fitte irrelevant av om norske jenter ligger med dem eller ikke. Muligens du ikke har fått med deg at de aller fleste kjærestepar med innvandrerbakgrunn i Norge, består av personer med innvandrerbakgrunn, og mange av dem er seksuelt aktive? Kan være greit å komme seg ut av sin lille bobleverden i blant og til slutte seg den virkelige verdenen, hvor folk flest ikke syns at det er greit at andre puler på deres kjærester, og sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et begredelig forsøk på å i legge andre meninger de ikke har uttrykt. Det jeg dog ikke bare sier, men vet er at disse mennene får fitte irrelevant av om norske jenter ligger med dem eller ikke. Muligens du ikke har fått med deg at de aller fleste kjærestepar med innvandrerbakgrunn i Norge, består av personer med innvandrerbakgrunn, og mange av dem er seksuelt aktive? Kan være greit å komme seg ut av sin lille bobleverden i blant og til slutte seg den virkelige verdenen, hvor folk flest ikke syns at det er greit at andre puler på deres kjærester, og sånne ting.

Det er nok du som lever i en boble hvis du tror det ikke er forskjell på norske jenter og jenter fra disse kultuerene. Jeg har selv hatt en søreuropeisk kjæreste og selv der er jentene nødt til å være mindre seksuelt utagerende. Selv om forholdene der selvsagt ikke kan sammenliknes med forholdene for pakistanske eller somaliske jenter:

http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/11/30/450847.html

Skandinavia er det hjørnet av kloden der vi i størst grad har tatt et oppgjør med hore/madonna-tenkningen, og derfor er skandinaviske jenter lettere å få til sengs enn noen andre. At du til og med kan få deg til å begynne å kverulere på dette sier sitt om hvor virkeligetsfjern du er. Hvis det da ikke er at du vet jeg har rett, men ønsker å kverulere og forsøke å snakke deg bort. Fordi du misliker tematikken.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Du vet like godt som meg at du bevisst har valgt å forsøke å avspore debatten ved å påstå at jeg mener hore/madonna-tankegangen ikke rammer jenter som ligger med gutter av samme etnisitet.

Ok, hvis du sier det så. Hehe, for en tulling. Forøvrig så er det du uttrykker i innlegget du har sitert, nettopp det jeg har motsagt hele tiden. De går ikke spesifikt etter norske jenter. Det er ikke noe "kulturell utveksling" som skjer. Det er bare menn som er ute etter å få seg et ligg. Akkurat som norske menn på jakt etter fitte på byen. Du overanalyserer basert på dine fordommer. Uansett, jeg ser ikke noen grunn til å sløse mer tid på dette. Tro og forfekt hva du vil. Det er meg revnende likegyldig. Jeg ser fakta slik de er hver dag, mens du baserer dine meninger på meningsutvekslinger med likesinnede, uten og faktisk vite hva som egentlig rører seg i hodet på den type menn.

Din verden fortoner seg, heldigvis, VELDIG forskjellig fra min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cuckold. Skal jeg være ærlig så tror jeg dette er en del av tenninga for mange jenter. Bare tanken på at de er i muslimske utland som tunisia og tyrkia så kribler det ekstra i tissen når de skjønner at her ligger det mye latent brunst fordi det er ikke allminnelige folkeskikk at kvinner fra muslimske land ligger med fremmede man har møtt på fylla.

At damer vet dette og dette er en del av nytelsen er jeg helt overbevist om. Norske menn sin seksualkultur er altfor kjedelig for den jevne kvinne som vil ha spenning, uforutsigbarhet, kriblinger, fornedring, underkastelse og det å være en hore. Kvinner vil jo ikke ligge med menn som respekterer dem, det sier jo seg selv. Det er toppen av lykken, - det å være en tøs, en tøyte og et uskikkelig ludder som bare blir kåt av dobbeltmoral og selvmotsigenheter.

Det er nok ikke bare kåtheten mot menn de egentlig forakter, men det er nok også vissheten at man gjør handlinger fordi man ønsker å sverte moren sin, mannen sin, familien sin, ryktet sitt og det å straffe seg selv litt og det å være seldestruktiv er jo de fleste kvinners aller høyeste lykke.

Å bli fornedret av en de selv fornedrer pirrer hovmodigheten og gjør at norske kvinner elsker å ligge med menn de forakter, en mann som kan følge de til flyplassen, men får ikke lov til å bli med lengere eller fly noen sted. Det er ikke rart at å ligge med en sånn slask føles uimotståelig?

Det er tanker jeg kan følge et godt stykke på vei. Men det kan nok være ulike grunner. Som det kom frem i avstemningen i tråden Hvorfor er så mange norske jenter villere med lokale gutter i Syden?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=506980

Noen jenter er rett og slett så naive og korttenkte at de ikke engang forstår at disse guttene ville gått fra konseptene om de hadde funnet sin egen søster i seng med hennes bror. (enkel symmetritenkning)

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvis du sier det så. Hehe, for en tulling. Forøvrig så er det du uttrykker i innlegget du har sitert, nettopp det jeg har motsagt hele tiden. De går ikke spesifikt etter norske jenter. Det er ikke noe "kulturell utveksling" som skjer. Det er bare menn som er ute etter å få seg et ligg. Akkurat som norske menn på jakt etter fitte på byen. Du overanalyserer basert på dine fordommer. Uansett, jeg ser ikke noen grunn til å sløse mer tid på dette. Tro og forfekt hva du vil. Det er meg revnende likegyldig. Jeg ser fakta slik de er hver dag, mens du baserer dine meninger på meningsutvekslinger med likesinnede, uten og faktisk vite hva som egentlig rører seg i hodet på den type menn.

Din verden fortoner seg, heldigvis, VELDIG forskjellig fra min.

Skjellsordene dine dekker ikke over mangelen på argumenter. Tilbake står bare den absurde påstanden at skandinaviske jenter likevel ikke er de mest frigjorte i verden og at innvandrerguttene har like lett for å få sex med jentene fra egen etnisitet. Dette er påstander som faller på sin egen urimelighet og som sier det som trengs å sies om din seriøsitet som debattant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ingen betenkeligheter med å være sammen med ei jente som har spredt bena for gutter fra kulturer der guttenes søstre må holde seg rene.

I motsatt fall ville vel fort 1/4 av norges jenter være uaktuelle, for de en gang i livet har vært i Tyrkia/Hellas og fått smake på en av de lokale sjarmørene.

Men å sammenligne sexkjøp og løssluppenhet på ferie er relativt søkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les en gang til. Det er da ingen tvil om at disse guttene vil holde jentene rene og at de med dette mener ingen seksuell kontakt før ekteskapet, heller ikke med egen etnisitet. Det som gjør det relevant å snakke om norske gutter er jo at det nettopp er norske jenter som sørger for at disse guttene får i pose og sekk og slipper å betale prisen for sine egne dårlige holdninger.

Dette uttrykte du ikke før side 2 i tråden. Før det var gjennomgangsmelodien i dine innlegg at disse mennene konsekvent nektet deres søstre å ligge med norske menn, og de på den måten fremso som triumfatorer ovenfor menn fra andre kulturer, med andre ord norske menn. Du kan ikke forvente at jeg sitter her og skumleser hvert eneste av dine innlegg. Jeg har bedre ting å bedrive med på fritida.

At du da velger å endre måten å formulere deg på, kan du ikke klandre meg for. Forsøk heller å være konsekvent i måten du formulerer deg på, og slutt å leke offer, fordi folk mener at du tar feil.

Det er tydelig at du ikke kjenner så veldig mange fremmedkulturelle menn, og baserer dine holdninger ut i fra dine fordommer. At du da mener at du ved å presentere disse subjektive meningene presenterer fakta blir bare for dumt.

Du må være en kyklop, Qazafi. Du leser i alle fall enøyd. Best om du tar deg en tur til legen også med det øyet ditt.

Nasjonalitet og etnisitet er avgjørende her nettopp fordi det er de norske jentene som er avgjørende - hvis målet er å få bukt med den urettferdige hore/madonna-tenkningen som innvandrerjenter utsettes for.

Selvsagt ønsker ikke disse sjåvinistiske innvandrergutta at søstrene deres puler på andre pakistanere, afghanere og somaliere, like lite som de ønsker at de puler på norske menn. DET ER HELLER IKKE POENGET.

Poenget er dette: at norske jenter sitter med nøkkelen til at innvandrerjenter nyter samme frihet som brødrene sine. Det gjør de ved å kontrollere hvem som får nyte tilgangen til fitta si. Hvis de stenger denne tilgangen, nekter å ha sex med mannsjåvinistiske menn fra innvandrerkulturer, tvinger de mannsjåvinistene til å endre holdninger, dvs. en oppmykning av hore/madonna-tenkningen, eller i det minste sørger de for at mannsjåvinistene ikke får ture ufortrødent frem med å holde søstrene sine nede mens de selv får pule fritt.

Hvis norske jenter derimot sprer bena for mannsjåvinistene så slipper disse å betale prisen for å ha respektløse holdninger overfor kvinner generelt, og søstrene sine spesielt. Da er norske jenter samtidig medansvarlig for at innvandrerjenter fortsetter å undertrykkes av sine fedre, brødre, onkler og fettere.

Så hva er parallellen til gutter som har kjøpt sex? Jo, den er som følger: jenter sitter igjen med nøkkelen. De kan velge å straffe gutter som har kjøpt sex ved å nekte dem å ha sex med seg, eller de kan gjøre det motsatte og la dem få ture på selv om de har gjort noe moralsk problematisk (HVIS det er moralsk problematisk da). Hvis norske jenter likevel puler disse gutta så er de medansvarlig for at norske gutter gir faen i trafficking, og poenget med å kriminalisere sexkjøperen var jo nettopp å holde ham medansvarlig for menneskehandel. DERFOR ER PARALLELLEN ÅPENBAR, get it?

Avslutningsvis: Hva er grunnen til at innvandrerjentene ikke holdes ansvarlig for hore/madonna-tenkningen de selv utesettes for? Svar: de har ikke noe valg, altså har de heller ikke noe ansvar. Hvorfor holdes ikke de norske guttene ansvarlig for dette? Svar: de er irrelevante i denne sammenhengen. Hva de tenker om behandlingen innvandrerjentene utsettes for av brødrene sine spiller null og niks rolle. Men de norske jentene har et valg - det er de som er avgjørende - altså er det de som har ansvaret også, for mannsjåvinistene blant innvandrergutta vil såklart ikke endre holdninger når de kan nyte det beste fra begge verdener, som Cuckold sier.

For ordens skyld: også norske mannssjåvinister vil bidra til å opprettholde hore/madonna-tenkning, og norske jenter som ligger med dem vil være medansvarlig for at slike holdninger fremdeles finnes. Men du skal ha hodet dypt i sanden dersom du tror at slike kvinneundertrykkende holdninger er like utbredt blant norske menn som blant menn fra utpreget patriarkalske kulturer som den pakistanske, afghanske, irakiske, iranske og somaliske, bare for å nevne noen. DERFOR spiller nasjonalitet og etnisitet en stor rolle i denne sammenhengen.

Forstår du det nå, eller må jeg bruke en enda mindre teskje for at budskapet skal nå inn i skallen din?

Endret av Flanør
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...