Gå til innhold

Tangerudbakken tilbake til høsten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jente1990:)

Jeg synes Cecilie er mye mer plagsom enn Hege Anette. Cecilie er så fjollete og flørte med alle. Herregud :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

Jeg synes Hege Anette var irriterende i sist sesong? da hun skulle synge hele tiden. Fælt å høre på :bond: Hun har ikke synget så mye denne sesongen heldigvis :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er koselig når Hege Anette synger, men jeg mener det er dumt å lyve henne rett opp i trynet som mange av de, hvordan skal jeg formulere det, de "Normale". Det er ikke forj*vlig å høre på, men det er ikke akkurat som å høre på Celine Dion, Alicia keys osv.

I sesong 2 derimot så var det en episode, hvor Hege Anette var irriterende, og jeg måtte si til meg selv "husk at hun har downs, hun kan ikke noe for det", det hjalp litt, men det var irriterende likevel. Det var episoden hvor de skulle kjøpe gave til berserk gutta, når de skulle komme på besøk. Det var snakk om å kjøpe noe whiskey eller hva søren det var, og hun ga seg ikke med "hva hvis den knuser da", tror hun holdt på med det med knusingen i en halvtime. Det var kanskje ikke en halvtime, men så lenge følte jeg at det varte, og det sier litt, selvom det egentlig var mer snakk om 2-3 minutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig i at de er nusselige å kunne godt tenkt meg å besøke tangerudbakken. men er det noen som med hånden på hjertet kunne spist noe av maten de hadde laget??? er selv uberforsiktig når det gjelder bakterier å tror jeg ville følt meg veldig rar hvis jeg hadde sittet der med massee mat som de hadde laget i stand. stakkars vene, de kan jo ikke noe for det, men da ville man fått et sånn derre dilemma. jeg hadde ikke tørt å spise maten, men ville jo ikke akkurat være uhøflig heller, i en slik situasjon, hva gjør man???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja. Stygt å si det, men jeg tror kanskje ikke apetitten hadde vært på topp hadde jeg visst at de hadde lagd maten jeg skulle spist. Tenkte på det når Jarle Andhøy satt og tok krem av fatet med fingeren sin, samme fat som en av Tangerudguttene hadde sittet og nærmest slikket rent rett før. Men er vel ikke alle som er like fine på det, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Huff, ja. Stygt å si det, men jeg tror kanskje ikke apetitten hadde vært på topp hadde jeg visst at de hadde lagd maten jeg skulle spist. Tenkte på det når Jarle Andhøy satt og tok krem av fatet med fingeren sin, samme fat som en av Tangerudguttene hadde sittet og nærmest slikket rent rett før. Men er vel ikke alle som er like fine på det, hehe.

Helt enig. Hadde ikke orka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Tangerudgjengen digger berserkgutta, men man kan da ikke forvente at de skal bli bestevenn med alle fansene de har, kan man vel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig i at de er nusselige å kunne godt tenkt meg å besøke tangerudbakken. men er det noen som med hånden på hjertet kunne spist noe av maten de hadde laget??? er selv uberforsiktig når det gjelder bakterier å tror jeg ville følt meg veldig rar hvis jeg hadde sittet der med massee mat som de hadde laget i stand. stakkars vene, de kan jo ikke noe for det, men da ville man fått et sånn derre dilemma. jeg hadde ikke tørt å spise maten, men ville jo ikke akkurat være uhøflig heller, i en slik situasjon, hva gjør man???

Mye uvitenhet ute og går her ser jeg. Jeg har jobbet med psykisk utviklingshemmede i mange år, og det finnes ingen som er mer nøye med hygiene under matlaging som disse! Dette er noe som blir innprentet i dem der de er, og i motsetning til alle "oss andre" så glemmer de det ikke, og tar seg heller ikke lov til å slurve. Jeg er overbevist om at det er hundre ganger mer bakterier i den maten du får servert på en restaurant enn den maten som blir laget av psykisk utviklingshemmede. Jeg føler meg aldri så trygg som når jeg spiser mat de har laget!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye uvitenhet ute og går her ser jeg. Jeg har jobbet med psykisk utviklingshemmede i mange år, og det finnes ingen som er mer nøye med hygiene under matlaging som disse! Dette er noe som blir innprentet i dem der de er, og i motsetning til alle "oss andre" så glemmer de det ikke, og tar seg heller ikke lov til å slurve. Jeg er overbevist om at det er hundre ganger mer bakterier i den maten du får servert på en restaurant enn den maten som blir laget av psykisk utviklingshemmede. Jeg føler meg aldri så trygg som når jeg spiser mat de har laget!

Unnskyld meg altså, men det der er da ikke helt sant! Mennesker med psykisk utviklingshemning er minst like forskjellige som menneskeheten forøvrig. Det er masse flott med denne gruppen, men å glorifisere hygienen deres blir helt feil.

Og bare for ordens skyld; jeg mener ikke at de er spesielt uhygieniske heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tangerudbakken er herlig! Blir nesten litt glad i folka bare av å se på! Hans og Bjørn Terje er jo helt konge! "Det er ikke mine pølser!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes hvertfall det er kjempekoselig å se på Tangerudbakken :)

Og bildene til Hansine! :overrasket: Jeg kunne absolutt tenkt meg ett! :jepp:

Favoritten er Cecilie, hun er jo kjempeartig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hvertfall det er kjempekoselig å se på Tangerudbakken :)

Og bildene til Hansine! :overrasket: Jeg kunne absolutt tenkt meg ett! :jepp:

Favoritten er Cecilie, hun er jo kjempeartig :)

Enig, men Cecilie tror jeg kan bli litt to much noen ganger hvis du skjønner.

Men er det noen som vet hva slags funksjonhemming eller hva det heter Cecilie og Olav har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men Cecilie tror jeg kan bli litt to much noen ganger hvis du skjønner.

Men er det noen som vet hva slags funksjonhemming eller hva det heter Cecilie og Olav har?

Ja det har vært snakket om mang en gang. Litt usikker på om jeg husker feil. Asbergers, er det det som Hansine har?

Mener Olav har celabral parese? ??(?) Men Cecilie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege Anette og Hans har downs syndrom i hvert fall, så var det en som også nevnte at Bjørn Terje hadde downs, det er feil. Jeg vet ikke hva det er han har, men det er i hvert fall ikke downs. Et syndrom er det, men det er ikke downs. Olav husker jeg ikke helt, men var det ikke noe om at den ene hjernehalvdelen ikke fungerte like bra som den andre? Han nevnte noe om et i sesong 1 eller sesong 2. Cecilie vet jeg heller ikke, og Hansine har som sagt Asperbergers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...