AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Ja, nå er det høst, og jeg må innrømme at jeg ser lite på "tv". Det blir mye serier og filmer, men de *kremt* *host* laster jeg ned. Men her er et program jeg med glede ser på tv. Og nå kommer sesong 3. Jeg så på tvnorge sin hjemmeside, og jeg ble veldig overrasket, for det virker som at de har fått en ny person med i serien, en jente til. Da blir det litt jevnt kan man si, for i sesong så var det bare Hege Anette og Cecilie, mens det var 3 gutter: BT, Hans og "MR OLAV",hehe. Det skal bli artig å se hvordan den nye beboeren er, jeg gleder meg. Og jeg håper virkelig at det blir en sesong 4. Man skal aldri si aldri, for egentlig så var sesong 2 den siste, men sett på maken, det ble en sesong til. Jeg håper det blir iløpet av august, for nå begynner jeg å bli litt utålmodig. :D
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Er det virkelig bare jeg som gleder meg til et gjensyn?
Lumos Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Gleder meg jeg også! Skal det ikke starte nå snart, mener på jeg leste et sted at det skulle begynne i august.
Gjest Hikken Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Jeg har gledet meg i evigheter!!!!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 Og om 10 dager så kan vi endelig puste lettet ut, for da er det sesongpremiere på tvnorge, klokken 20:30. I'm so excited, and i just can't hide it. I'm about to lose control, and i think like it. :D 2
PoisonIwy Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Jeg synes de er herlige, gleder meg til å se det på tv
OliviaP Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Ååh, gleder meg sånn til det! De er så fantastiske mennesker, det programmet gir meg så mye
Gjest Hikken Skrevet 4. september 2011 #12 Skrevet 4. september 2011 Ååh, gleder meg sånn til det! De er så fantastiske mennesker, det programmet gir meg så mye Ikke sant? Man går rundt å smiler i evigheter etterpå!
OliviaP Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 Ikke sant? Man går rundt å smiler i evigheter etterpå! Ja, man gjør faktisk det herlig!
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. september 2011 #14 Skrevet 4. september 2011 Har ikke sett så mye på det, men de er noen skikkelig go'inger! Skal se jeg også.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2011 #15 Skrevet 4. september 2011 Det eneste jeg ikke likte var det som sto på tvnorge, og noe av det som "skjer". At Hans har fått pacemaker, uff da
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #16 Skrevet 5. september 2011 HA HA HA ja downs-folk er artige ass 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #17 Skrevet 5. september 2011 Er du frekk? Og nå er ikke jeg ekspert på downs, men det er vel bare Hege Anette som har downs-syndrom. Jeg tror du har misforstått hele programmet, for det handler ikke om å le av dem, men med dem. Jeg både ler og gråter av programmet, for et mer virkelig program skal man lete lenge etter. Nei, hold deg til søppel som paradise hotell, big brother ol., så kan vi som faktisk har IQ kose oss med kvalitetsserien Tangerudbakken. 3
Wonders Skrevet 5. september 2011 #18 Skrevet 5. september 2011 er der i området daglig, og det filmes som bare det. Tangerudbakken-skiltet er blitt stjålet flere ganger, så noen uker siden hadde de stor fest der ute med opphenging av nytt skilt som et skrudd fast i veggen på huset. De hadde party telg og greier, høylytt brølelatter og matlukt. 3
Gjest Hikken Skrevet 5. september 2011 #19 Skrevet 5. september 2011 er der i området daglig, og det filmes som bare det. Tangerudbakken-skiltet er blitt stjålet flere ganger, så noen uker siden hadde de stor fest der ute med opphenging av nytt skilt som et skrudd fast i veggen på huset. De hadde party telg og greier, høylytt brølelatter og matlukt. Ååå jeg misunner deg litt nå! Skulle ønske jeg bodde i nærheten 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #20 Skrevet 29. september 2011 (endret) Etter tre episoder: Flott, herlig gjeng og bra kvalitet som alltid, men en ting jeg savner er, where the f er lasse? Har han sluttet? Han var jo kul, pluss mye av den moralske støtten som bjørn terje trengte når han skulle ned i vekt. jeg gleder meg til resten av sesongen. Innlegget er redigert for spekulasjoner Kosemose, mod. Endret 9. oktober 2011 av Kosemose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå