Gå til innhold

Tangerudbakken tilbake til høsten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er det høst, og jeg må innrømme at jeg ser lite på "tv". Det blir mye serier og filmer, men de *kremt* *host* laster jeg ned. Men her er et program jeg med glede ser på tv. Og nå kommer sesong 3. Jeg så på tvnorge sin hjemmeside, og jeg ble veldig overrasket, for det virker som at de har fått en ny person med i serien, en jente til. Da blir det litt jevnt kan man si, for i sesong så var det bare Hege Anette og Cecilie, mens det var 3 gutter: BT, Hans og "MR OLAV",hehe.

Det skal bli artig å se hvordan den nye beboeren er, jeg gleder meg. Og jeg håper virkelig at det blir en sesong 4. Man skal aldri si aldri, for egentlig så var sesong 2 den siste, men sett på maken, det ble en sesong til.

Jeg håper det blir iløpet av august, for nå begynner jeg å bli litt utålmodig. :D

Skrevet

Er det virkelig bare jeg som gleder meg til et gjensyn?

Skrevet

Syns de er så søte, gleder meg :)

Skrevet

Gleeeder meg!

Skrevet

Yes, så gode nyheiter!! Gledar meg!!

Skrevet

Gleder meg jeg også! Skal det ikke starte nå snart, mener på jeg leste et sted at det skulle begynne i august.

Skrevet

Og om 10 dager så kan vi endelig puste lettet ut, for da er det sesongpremiere på tvnorge, klokken 20:30.

I'm so excited, and i just can't hide it. I'm about to lose control, and i think like it. :D

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes de er herlige, gleder meg til å se det på tv :popcorn:

Skrevet

Ååh, gleder meg sånn til det! De er så fantastiske mennesker, det programmet gir meg så mye :)

Skrevet

Ååh, gleder meg sånn til det! De er så fantastiske mennesker, det programmet gir meg så mye :)

Ikke sant? Man går rundt å smiler i evigheter etterpå! :)

Skrevet

Ikke sant? Man går rundt å smiler i evigheter etterpå! :)

Ja, man gjør faktisk det :Nikke: herlig!

Gjest snoopy_93
Skrevet

Har ikke sett så mye på det, men de er noen skikkelig go'inger! Skal se jeg også. :)

Skrevet

Det eneste jeg ikke likte var det som sto på tvnorge, og noe av det som "skjer". At Hans har fått pacemaker, uff da :tristbla:

Skrevet

HA HA HA ja downs-folk er artige ass :ironi:

• Liker 2
Skrevet

Er du frekk? Og nå er ikke jeg ekspert på downs, men det er vel bare Hege Anette som har downs-syndrom.

Jeg tror du har misforstått hele programmet, for det handler ikke om å le av dem, men med dem. Jeg både ler og gråter av programmet, for et mer virkelig program skal man lete lenge etter.

Nei, hold deg til søppel som paradise hotell, big brother ol., så kan vi som faktisk har IQ kose oss med kvalitetsserien Tangerudbakken.

• Liker 3
Skrevet

er der i området daglig, og det filmes som bare det.

Tangerudbakken-skiltet er blitt stjålet flere ganger, så noen uker siden hadde de stor fest der ute med opphenging av nytt skilt som et skrudd fast i veggen på huset. :fnise: De hadde party telg og greier, høylytt brølelatter og matlukt. :jepp:

• Liker 3
Skrevet

er der i området daglig, og det filmes som bare det.

Tangerudbakken-skiltet er blitt stjålet flere ganger, så noen uker siden hadde de stor fest der ute med opphenging av nytt skilt som et skrudd fast i veggen på huset. :fnise: De hadde party telg og greier, høylytt brølelatter og matlukt. :jepp:

Ååå jeg misunner deg litt nå! Skulle ønske jeg bodde i nærheten :rodmer:

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Etter tre episoder: Flott, herlig gjeng og bra kvalitet som alltid, men en ting jeg savner er, where the f er lasse? Har han sluttet? Han var jo kul, pluss mye av den moralske støtten som bjørn terje trengte når han skulle ned i vekt.

jeg gleder meg til resten av sesongen. :rodmer:

Innlegget er redigert for spekulasjoner

Kosemose, mod.

Endret av Kosemose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...