Gjest glamourgirl Skrevet 8. desember 2003 #101 Skrevet 8. desember 2003 :o Jeg har oppdatert lista, God Dammit! AAAAAAAAaaaaaaaaaaa :x
Suzy Skrevet 8. desember 2003 #102 Skrevet 8. desember 2003 VÅR UHYRE POPULÆRE SEKT NÅR STADIG NYE HØYDER HER ER MEDLEMSLISTA 1. Suzy YpperstePuppelurePrestinne av Pusete grad 2. Glamourgirl YpperstePuppelurePrestinne og GlamourGuru 3. LilleBille Prestinne med opprykk og Horoskopkunnskaper, samt pene ben 4. Gyldenløwe YpperstePrest med SavanneKunnskaper og Grad i LøweBrøling, for spesielt utvalgte 5. Mr.Mann Assisterende og utrolig kjekk Yppersteprest 6. Greensky Prestinne med opprykk og sektens Vokter 7. Titti72 Prestinne av Dyrisk grad 8. Mattahara Prestinne med opprykk sjefsDrage og SINNATAGG m føkkings pms Livets Datter Hobby.Prestinne og livsguru med livsglede 10. Ingeborg Prestinne med NAVN 11. Madam Felle PuppelurePrestinne med Livserfaring 12. Kreps Bakdelsprestinne og Meningsansvarlig 13. Lurven Assisterende Lurvete YpperstePrest, PsykHumorAnsvarlig 14. Bjørnsdatter Prestinne og Dyrisk Veileder 15. Irka Prestinne og Doggy med opprykk 16. Arwen AlvePrestinne med Bryllupskunnskaper 17. Trøffelhelten Assisterende Yppersteprest og regjernende BrystKasseMester 18. Marianne E PuppelurePrestinne med sjanse for opprykk, hvis tålmodigheten tøyles 19. Kveldsvisitt Assisterende YpperstePrest med bainnskapserfaring 20. Arketypen Assisterende ypperste prest, På prøve, han er IKKE GUD!!![/ 21. Chimp Prestinne med opprykk skinnbukser, dykkesertifikat og hovedfag i snikk-snakk 22. Sandman Assisterende YpperstePrest Sjefsonanist med hovedfag i Kverulering og Trøffelhelt 23. Revetispa PuppelurePrestinne med opprykk Hovedfag i bonding og gode råd 24. Sofia Prestinne med opprykk av sjefsAvatargrad! 25. Jamila PrinsessePrestinne med opprykk 26. sexysadie prestinne og seksualguru med hovedfag i bainnskap 27. Virvel prestinne med hovedfag i bakromsorgier 28. Donnie Darko, Assisterende ypperstePrest med møreke krefter og gudebenådet stemme 29. Lillian PuppelurePrestinne med opprykk og hovedfag i suging (hm, det vil jeg også tituleres med....) 30. Indianlady Prestinne med opprykk og hovedfag i livserfaring 31. Dolly Duck PuppelurePrestinne med opprykk og eget hotell Fy dæven så MANGE!!! Beviser bare at verden har manglet noen som slåss for seksuell frihet, større koppstørrelser og blondinenes rettigheter...
Gjest glamourgirl Skrevet 8. desember 2003 #105 Skrevet 8. desember 2003 Skulle bare mangle, småpusedragen min
Gjest Jamila Skrevet 8. desember 2003 #107 Skrevet 8. desember 2003 Hey Kveldsvisitt! Jeg er klar som et egg, jeg! Måtte bare finne noe passende undertøy!!!! Kveeeeldsvisitt!! Hvor eeeeer du? *roper*
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 8. desember 2003 #108 Skrevet 8. desember 2003 Her er jeg !!! Men hva faen skal du med undertøy ?? *FLERR* Sånn, straks mye bedre !! Og dette har du brukt hele helgen på. Nå skal det jaggu meg bolles her !!! Gud så nødig jeg er *hyyyyl* Oh, yammi for en kropp du har, mye bedre i netto enn med undertøy på !!
Gjest Jamila Skrevet 8. desember 2003 #109 Skrevet 8. desember 2003 *iiiiik*!!! nææmmmen... fniiis.... denne sekten er jammen saker du gjør det så godt for meg, kveldspus!
Gjest Jamila Skrevet 8. desember 2003 #110 Skrevet 8. desember 2003 ....forøvrig: den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå