Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #61 Skrevet 2. desember 2003 Nei og nei, her har det utartet til rene politikken - masse snakk og ingen action. Waco, hvor er du? Denne tråden er jo stappfull av lurendreiersker!
Suzy Skrevet 2. desember 2003 #62 Skrevet 2. desember 2003 Lurendreiersker???? Hallo :o :-? Bare fordi vi virrer litt rundt i mangel av vår åndelige leder (den aller yppigste Glammy), så blir vi beskyldt for mangel på action... Hmf :x Vi er da blonde (de fleste av oss) så det fins grenser for hva du kan forlange, men kom bort hit skal du få se på håndspåleggelse
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 2. desember 2003 #64 Skrevet 2. desember 2003 Jeg stemmer for å være prøveknuller av nye kvinnelige medlemer, så blir det vaffal noe bolling her....
Suzy Skrevet 2. desember 2003 #65 Skrevet 2. desember 2003 Jeg stemmer for å være prøveknuller av nye kvinnelige medlemer' date= så blir det vaffal noe bolling her.... Si meg kommer ikke den rullende magen i veien for slike utøvelser...
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #66 Skrevet 2. desember 2003 Jo, det er jo derfor han kaller det prøveknulling... - det blir med forsøket...
Sofia Skrevet 2. desember 2003 #67 Skrevet 2. desember 2003 Rekker en liten hånd i været. :oops: :oops: Jeg kan godt være tenke meg å være sånn...ehhh...prøvekanin... Lenge siden sist... 8) 8) 8)
Suzy Skrevet 2. desember 2003 #68 Skrevet 2. desember 2003 Jo, det er jo derfor han kaller det prøveknulling... - det blir med forsøket... Der var du ja! Håndspåleggelse var det ikke...?
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #69 Skrevet 2. desember 2003 Håndspåleggelse var det ikke...? Var det ikke? :o *fossror bort fra fristerinnens fristelser*
Suzy Skrevet 2. desember 2003 #70 Skrevet 2. desember 2003 Feiging! *nesa i været smiley* Først sutrer'n over manglende action og når det blir noe så piler'n unna så fort han klarer... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #71 Skrevet 2. desember 2003 Feiging! *nesa i været smiley* Først sutrer'n over manglende action og når det blir noe så piler'n unna så fort han klarer... :-?Menn i et nøtteskall...
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 2. desember 2003 #72 Skrevet 2. desember 2003 Lenge siden sist på meg oxo Sofia. Jeg er klar som et egg ! Er du med du oxo deilige Suzy ? P.s ! Magen kan jeg trekke inn, og da er det 17 knallharde cm med mann som stikker utenfor magen sett ovenfra...
Suzy Skrevet 2. desember 2003 #73 Skrevet 2. desember 2003 Menn i et nøtteskall... Det skal jeg si deg Kveldsvisitt; Er litt skeptisk, men blir med hvis jeg får se på første gangen og vite at det virkelig fungerer...
chimp Skrevet 2. desember 2003 #74 Skrevet 2. desember 2003 Blir'e endelig no action i denna klubben nåddahh....Liveshow???? *stikker og henter dig.kamera.....*
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 2. desember 2003 #75 Skrevet 2. desember 2003 Aha, kanskje du er mere en sånn "Kikker", tenner av å se på liksom... Ok, hva sier du Sofia ? Klar for ditt livs beste opplevelse. Jeg er klar som et egg, og de rytmiske bevegelsene mine, er det ingen som kan måle seg med !!
Sofia Skrevet 2. desember 2003 #76 Skrevet 2. desember 2003 Aha, kanskje du er mere en sånn "Kikker", tenner av å se på liksom... Ok, hva sier du Sofia ? Klar for ditt livs beste opplevelse. Jeg er klar som et egg, og de rytmiske bevegelsene mine, er det ingen som kan måle seg med !! Give it to me baby...
Suzy Skrevet 2. desember 2003 #79 Skrevet 2. desember 2003 Hvor ble'n av? Faen også. 8) Typisk mannfolk nok en gang...?
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #80 Skrevet 2. desember 2003 Æ e dødsskuffet fordi æ itj fant mæ sjøl på lista. Har vårre her fra starten av forumet av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå