Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 VÅR UHYRE POPULÆRE SEKT NÅR STADIG NYE HØYDER HER ER MEDLEMSLISTA 1. Suzy YpperstePuppelurePrestinne av Pusete grad 2. Glamourgirl YpperstePuppelurePrestinne og GlamourGuru 3. LilleBille Prestinne med opprykk og Horoskopkunnskaper, samt pene ben 4. Gyldenløwe YpperstePrest med SavanneKunnskaper og Grad i LøweBrøling, for spesielt utvalgte 5. Mr.Mann Assisterende og utrolig kjekk Yppersteprest 6. Greensky Prestinne med opprykk og sektens Vokter 7. Titti72 Prestinne av Dyrisk grad 8. Mattahara Prestinne med opprykk sjefsDrage og SINNATAGG m føkkings pms Livets Datter Hobby.Prestinne og livsguru med livsglede 10. Ingeborg Prestinne med NAVN 11. Madam Felle PuppelurePrestinne med Livserfaring 12. Kreps Bakdelsprestinne og Meningsansvarlig 13. Lurven Assisterende Lurvete YpperstePrest, PsykHumorAnsvarlig 14. Bjørnsdatter Prestinne og Dyrisk Veileder 15. Irka Prestinne og Doggy med opprykk 16. Arwen AlvePrestinne med Bryllupskunnskaper 17. Trøffelhelten Assisterende Yppersteprest og regjernende BrystKasseMester 18. Marianne E PuppelurePrestinne med sjanse for opprykk, hvis tålmodigheten tøyles 19. Kveldsvisitt Assisterende YpperstePrest med bainnskapserfaring 20. Arketypen Assisterende ypperste prest, På prøve, han er IKKE GUD!!![/ 21. Chimp Prestinne med opprykk skinnbukser, dykkesertifikat og hovedfag i snikk-snakk 22. Sandman Assisterende YpperstePrest Sjefsonanist med hovedfag i Kverulering og Trøffelhelt 23. Revetispa PuppelurePrestinne med opprykk Hovedfag i bonding og gode råd 24. Sofia Prestinne med opprykk av sjefsAvatargrad! 25. Jamila PrinsessePrestinne med opprykk 26. sexysadie prestinne og seksualguru med hovedfag i bainnskap 27. Virvel prestinne med hovedfag i bakromsorgier 28. Donnie Darko, Assisterende ypperstePrest med møreke krefter og gudebenådet stemme 29. Lillian PuppelurePrestinne med opprykk og hovedfag i suging (hm, det vil jeg også tituleres med....) 30. Indianlady Prestinne med opprykk og hovedfag i livserfaring 31. Dolly Duck PuppelurePrestinne med opprykk og eget hotell
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #3 Skrevet 26. november 2003 For de som lurer på hva sektens religiøse retning er, er den som følger: The Serene Siren Sisters and Brothers of Strong Faith and Sexual Pleasures??? Sekten har sitt utspring i at vi synes alle skal få gjøre som de vil, så lenge de er snille med hverandre, og har sex. Vi er åpne for det meste innen religion og ateisme. Menn med stor penis og kvinner med store bryster har visse fortrinn, også når det gjelder denne sekten, men opptakskravene er ikke strenge. Vi vil frelse verden fra små koppstørrelser og diskriminering av blonde gjennom bønn og voodoo-rasling eller andre religiøse, agnostiske eller ateistiske ritualer. Har du annet du ønsker å frelse verden fra, er dette også helt greit! Bare du er snill mot din neste og deg selv.
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #4 Skrevet 26. november 2003 Jeg vil være med!!!! Ja, nå er du med, tittel har du også, fornøyd???
chimp Skrevet 26. november 2003 #5 Skrevet 26. november 2003 Qlt!!! Hakke fått dykkesertifikatet enda, men jeg later gjerne som.......
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #6 Skrevet 26. november 2003 Menn med stor penis og kvinner med store bryster har visse fortrinn Bare du er snill mot din neste og deg selv. Hva med oss menn med middels utstyr og ufrivillige pupper, da? Må jeg melde meg ut igjen? ...og så fortrekker jeg å være snill mot min nåværende, og tildels mot noen av mine forrige... - satser på at det ikke blir noen neste... *misforståmodus*
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #7 Skrevet 26. november 2003 Hva med oss menn med middels utstyr og ufrivillige pupper, da? Må jeg melde meg ut igjen? ...og så fortrekker jeg å være snill mot min nåværende, og tildels mot noen av mine forrige... - satser på at det ikke blir noen neste... *misforståmodus* Les ordentlig da gutten min. Visse fortrinn står det, visse! OK? Dessuten er jo du Brystkassemester! Vær glad! *mumlemumlemumle*
chimp Skrevet 26. november 2003 #8 Skrevet 26. november 2003 Hva m kvinner 30+ m stor sexlyst???? Har vi noen fortrinn - medlemsfordeler???
Gjest GreenSky Skrevet 26. november 2003 #9 Skrevet 26. november 2003 Slæppers, tenker det går bra, Trøffel!
Gjest GreenSky Skrevet 26. november 2003 #10 Skrevet 26. november 2003 Hva m kvinner 30+ m stor sexlyst???? Har vi noen fortrinn - medlemsfordeler??? I denne Sekten har alle stor sexlyst!
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #11 Skrevet 26. november 2003 Chimp, selvsagt er sex en fordel! Og 30+ det er iaffall en fordel... Hm hvor er Sandis, dette burde jo være heaven for ham!
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #12 Skrevet 26. november 2003 I denne Sekten har alle stor sexlyst! HØR HØR HØR!!!! :applaus-smiley:
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #13 Skrevet 26. november 2003 Hm hvor er Sandis' date=' dette burde jo være heaven for ham! [/quote'] Sandman er jo, som alle kan se, dyslektiker (eller som han selv sier; "jeg har dykkeli"). Han har selvsagt registrert trådene, men han tror sannsynligvis at det dreier seg om en ny slekt. Og da tenker/skriver han: Ikke faren om jeg vill ha ennda en farmili
chimp Skrevet 26. november 2003 #14 Skrevet 26. november 2003 I denne Sekten har alle stor sexlyst! Men noen vil kanskje ha større???? Og hvis denne noen har så stor at noen kan bli litt plagsom og kanskje til sjenanse (sjimpanse?) for andre medlemmer, vil noen da allikevel ha garanti for å få gjøre som noen vil......og få ta seg til rette m alle de mannlige sektmedlemmene uten plagsomme protester av noe slag???
Gyldenløwe Skrevet 26. november 2003 #15 Skrevet 26. november 2003 Hey, jeg registrerer en sterk overvekt av kvinner i sekten Og hvis de skulle vise seg å alle være 30+ med stor sexlyst ... Vel, noen må melde seg frivillig 8) (Men altså, jeg er redd YppigstePrestinnen holder meg busy nok, så det er kanskje best om noen andre stiller opp også? )
chimp Skrevet 26. november 2003 #16 Skrevet 26. november 2003 (Men altså, jeg er redd YppigstePrestinnen holder meg busy nok, så det er kanskje best om noen andre stiller opp også? ) Feiging!!! Ikke sikkert du får beholde hu så lenge ettersom hu har lagt seg etter Sændis.....
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #17 Skrevet 26. november 2003 Altså, kjære menighet, det er to (2) Ypperste Prestinner øh, YppigstePrestinner i sekten her. Og vi bør få lov til å ha oversikt over hvem hva og hvordan... Greit? Sændis har enda ikke meldt sin interesser, ergo får det holde med Løwen
chimp Skrevet 26. november 2003 #18 Skrevet 26. november 2003 Javel, sjef!!! ikke vær så streng, jeg blir så redd..........skjelver i skinnbukse-knærne...
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2003 #19 Skrevet 26. november 2003 Javel, sjef!!! ikke vær så streng, jeg blir så redd..........skjelver i skinnbukse-knærne... Sjef?? Krmt, liker det! Hm, men kanskje vi skal finne ut litt mer om hva vi skal gjøre i denne sekten.... "drekka Pule Spy" Blir kanskje litt snevert
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 26. november 2003 #20 Skrevet 26. november 2003 Nja, greit nok for meg liksom....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå