Gå til innhold

Finnes det jenter som liker å bli slikket?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En presterte å BITE meg i klitoris

Har jeg også opplevd :ler: Men bare en gang da. Ellers har jeg mange gode opplevelser med oralsex. Liker både det og puppekos jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

HVA?? Liker ikke DU å bli slikket?? Trodde du likte alt jeg :)

Nope. Og det er til og med mer enn dette jeg ikke liker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Og det er til og med mer enn dette jeg ikke liker :P

Jøsses... :fnise:

Trodde det var favoritten til alle jeg... Det som er så digg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Jøsses... :fnise:

Trodde det var favoritten til alle jeg... Det som er så digg...

Altså, det har vært godt noen få ganger. ;) Men enten så er det noe galt med meg nedentil eller så har alle guttene jeg har møtt vært elendig på å bruke tunga. Også synes jeg det er litt ekkelt av en eller annen grunn. Liker ikke at noen skal ligge å skvulpe med tunga si i kjønnsleppene mine.. USJ. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sikkert noen som IKKE liker det, men jeg har inntrykk av at de fleste liker det ja. Herregud, jeg kommer mye raskere når han slikker der nede - bare tanken på å ha en mann der nede gjør at jeg blir helt skjelven. Og vi snakker selvfølgelig om de som KAN dette. Jeg har ligget med ganske mange, og min erfaring er at mange faktisk vet hva de gjør :) Nå er jeg over 30 og har sex med menn over 30. Mulig talentene er litt færre hvis man ligger med menn på under 25 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Altså, det har vært godt noen få ganger. ;) Men enten så er det noe galt med meg nedentil eller så har alle guttene jeg har møtt vært elendig på å bruke tunga. Også synes jeg det er litt ekkelt av en eller annen grunn. Liker ikke at noen skal ligge å skvulpe med tunga si i kjønnsleppene mine.. USJ. :gjeiper:

Haha. Samme her. Det kunne sikkert vært godt oftere òg, hadde jeg ikke liggi og tenkt på hvor ekkelt det potensielt kan være. Ikke noe problem med å slikke andre jenter da, logisk nok. :fnise:

Men jeg elsker puppekos. Og ikke nødvendigvis bare i seksuell sammenheng heller, selv om det ofte blir til det.

edit: Skriveleif.

Endret av bazibaz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også synes jeg det er litt ekkelt av en eller annen grunn. Liker ikke at noen skal ligge å skvulpe med tunga si i kjønnsleppene mine.. USJ. :gjeiper:

Jeg skjønner godt hva du mener. For meg blir det for intimt og ekkelt. Dessten er ikke fitta det vakreste i verden, så jeg er litt redd for at gutten kanskje skal kaste opp. Jeg vet jo at de fleste gutter egentlig vegrer seg for å slikke, så hva er vitsen?! Nei, det er mye deiligere å suge. Pikk er jo det deiligste i verden. For meg er det viktigste at partneren min har det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Mmm, det er kjempe godt, spesielt med litt fingring samtidlig. :lur:

ÆSJ!!! :gjeiper: :gjeiper:

Neida. Men noe må jo jeg også mislike.. Fingring er helt grusomt i mitt underliv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆSJ!!! :gjeiper: :gjeiper:

Neida. Men noe må jo jeg også mislike.. Fingring er helt grusomt i mitt underliv.

Godt vi er forskjellige da, synes jeg.

Forresten så er den fingringa med litt forbehold, altså at vedkommende har litt "feeling", og bare peiser på. Men det er da bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finnes det jenter som liker å bli slikket? Eller som liker at kjæresten koser med puppene deres? Etter å ha lest en del tråder her, så får jeg en følelse av at dere jenter ikke er så glade i dette, og at dere får mer ut av å tilfredsstille gutten.

Spørsmål 1 og 2: JA og JA! Spørsmål 3: Vi lever tydeligvis på forskjellige planeter.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dessten er ikke fitta det vakreste i verden, så jeg er litt redd for at gutten kanskje skal kaste opp. Jeg vet jo at de fleste gutter egentlig vegrer seg for å slikke, så hva er vitsen?!

Jeg tror ikke du trenger å være redd for at vi skal begynne å kaste opp :)

Helt ærlig så fikk jeg en ganske avskrekkende opplevelse med den første jenta jeg slikket, og var en stund ganske skeptisk til å slikke. Etterhvert som jeg likevel gjorde det på noen flere jenter fant jeg heldigvis ut at det var min første opplevelse som sannsynligvis kunne hatt seg en omgang med badegakken og intimsåpe, og ikke at alle jenter smakte så surt.

Nå elsker jeg å gjøre det, og ingen av de andre gutta jeg kjenner har noe problem med det heller. Å kaste opp er i alle fall det siste jeg tenker på når jeg ligger der :) Både jeg og kjæresten er derimot mest komfortable med å være rett ut av dusjen når oralsex er på planen. Det gjelder for meg også, jeg vil være nyvasket hvis hun skal suge meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du trenger å være redd for at vi skal begynne å kaste opp :)

Helt ærlig så fikk jeg en ganske avskrekkende opplevelse med den første jenta jeg slikket, og var en stund ganske skeptisk til å slikke. Etterhvert som jeg likevel gjorde det på noen flere jenter fant jeg heldigvis ut at det var min første opplevelse som sannsynligvis kunne hatt seg en omgang med badegakken og intimsåpe, og ikke at alle jenter smakte så surt.

Nå elsker jeg å gjøre det, og ingen av de andre gutta jeg kjenner har noe problem med det heller. Å kaste opp er i alle fall det siste jeg tenker på når jeg ligger der :) Både jeg og kjæresten er derimot mest komfortable med å være rett ut av dusjen når oralsex er på planen. Det gjelder for meg også, jeg vil være nyvasket hvis hun skal suge meg.

Rett fra dusjen er et must her i heimen også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...