Gå til innhold

Inviterer ikke single jenter hjem til meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hadde ikke hatt noen verdens ting å si for min del :) .

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeeeeelsker film; Har hundrevis av DVD'er og samler spesielt på Disney. Filmeffekter er dødskult; var som en unge i godtebutikk når jeg var i Universal Studios...

Jeg tror de aller fleste har en nerd i seg; men fremfor alt; et barn i seg...jeg har både xbox360 og ps3 og spiller masse...noen ganger hele helger(!!!!! :jepp: )

Hva rolle spiller det om hva som er i leiligheten din så lenge kjemien er god? Og som oftest faller en jo for personer som deler samme interesser...kunne aldri vært sammen med en fyr som ikke elsket spill og film... :snurt:

Universal studios dersom det er den som er i LA drog kompiser av meg dit da dei kjørte rute 66, lyst å dra dit selv. + sør for LA har dei san diego con. Kompis sa for ei stund siden om eg ville bli med han dit å jobbe der når det er con. Har ikke hørt mer om det etter jeg sa ja, kona satte vel ned foten litt, dei hadd nett kjøpt seg hus og renoverte det. Men dei har begge vært på san diego con.

Har lyst på ein Kat Von D tatovering. Fekk meg ein miami ink tatovering da jeg var i miami. Dei er dyre men bare in punger ut så lager dei.

Skrevet

Universal studios dersom det er den som er i LA drog kompiser av meg dit da dei kjørte rute 66, lyst å dra dit selv. + sør for LA har dei san diego con. Kompis sa for ei stund siden om eg ville bli med han dit å jobbe der når det er con. Har ikke hørt mer om det etter jeg sa ja, kona satte vel ned foten litt, dei hadd nett kjøpt seg hus og renoverte det. Men dei har begge vært på san diego con.

Har lyst på ein Kat Von D tatovering. Fekk meg ein miami ink tatovering da jeg var i miami. Dei er dyre men bare in punger ut så lager dei.

Ja det var en fantastisk opplevelse :)

Skrevet (endret)

Skjønner ikke helt dette enorme behovet for "underholdning" - selv har jeg kanskje 20 dvd-er og en Nintendo Wii med to spill, som jeg nesten aldri bruker lengre. Men jeg kjeder meg aldri! Leser bøker, ser litt på tv, surfer, jobber, trener, rydder, har besøk, maler, tegner, drar på besøk... HVIS du vil ha kjæreste må du nok finne noen med like stort behov for å bli underholdt som deg selv. Du høres ut som om det viktigste i livet er dvd og spill, og det er vel de færreste jenter som vil være interessert i å være nr 400 i rekken over viktige ting. Men du vil jo være singel, så da er det vel greit :)

Kva dette enorme behovet for "underhaldning" kommer fra aner jeg ikke, står sikkert i wikipedia, eller finnes vel artikler. Men det går langt tilbake, helt tilbake til såkalte "storytellers" rundt bålet i ei steinalder hule. Til gladiatorer som slåss til døden i Colosseum i Roma, folk som kom for å se henginger og giljotinering. Afghansk "polo" med hoder til fiender, boxing, Wrestling, TV, reality, fotball, teater osv osv osv.

"are you not entertained"

Tør ikke tenke på hvordan verden hadde vært uten "entertainment". Den hadde nok vært grusom.

Ser no ut som du driver med din del "underhaldning" og da. Leser, ser TV, surfer, maler, teiner osv osv. Du har sikkert brukt din del med timer på dine interesser ofr nettopp å underholde og stimulere deg selv.

"I shop therefore i am"

Mange som sjopper for å underhalde seg sjølv. Det er ikke alt ein treng ein kjøper. Og meget mulig ein faktisk har satt av ein dag i uken for å underholde seg sjølv med sjopping av ting som ein gjerne ikke treng bare for å bruke penger.

Ei eg har på facebook skrev på sin status hun hadde pakket vekk halvparten av alle skona sine men allikavel hadde 30 par att i gangen. Altså hun hadde 60 par sko. Treng ein virklig 60 par sko??

Nr400 i rekken:

Hadde 1 av mine nevøer blitt syk og trengt dyr privat behandling, hadde jeg solgt alt jeg har for å finansiere det. Om du hadde betydd noe i livet mitt hadde nok ikke 399 dvder vært før deg. Kanskje rett bak 1:4 scale alien queen byste som det finnes 2 av i norge og 1500 i heile verden :fnise:

Endret av Andrelinoge
Skrevet

Ja det var en fantastisk opplevelse :)

Det vil jeg tru kompis fortalde meg mye han gjorde der, mange turer tok dei. Dei kjøpte seg VIP kort på hotellet som viste seg at då slapp dei å stå i kø. Bare å gå rett til neste tur, dei var fornøyd med det.

Trur det er på universal dei har haloween scare nights, siden jeg er skrekk fan står det høgt på lista og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...