Gå til innhold

Inviterer ikke single jenter hjem til meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noe av det verste jeg ser er hele hagen full av nissefigurer etc.

Herregud, hva feiler det slike folk egentlig? :klo:

Er vel mer ein kitch greie og ikke geeks som set opp dei da.

Hage gnom feiden er alvorlige greier jeg ikke gjer meg innpå for å beskytte mitt eige liv og sikkerhet :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel mer ein kitch greie og ikke geeks som set opp dei da.

Hage gnom feiden er alvorlige greier jeg ikke gjer meg innpå for å beskytte mitt eige liv og sikkerhet :sukk:

:ler:

Tja, vil vel kanskje si at det må være den kvinnelige geek-varianten jeg da men ;) hehe

• Liker 1
Skrevet

Ei strøken Barbie samling er meget verdifull hehe.

Hadde nok ikke vært helt imponert over barbie samlingen din nei hehe. Hadde det vært anime dukke samling hadde jeg blitt sjalu.

Det at du synes voksne menn som er spillintresserte er latterlige var kanskje å ta litt sterkt i? Tross alt ganske mange menn/guter og sikkert mer blir det etter kvart, som er det. Bra tidsfordriv og gøy, er bra å ha det gøy da.

Grunnen til at jeg synes det er latterlig med spill, er fordi jeg har et par venninner som bor sammen med gamere. Og der tar hobbyen helt overhånd - det er snakk om å sitte oppe hele natta og spille, for så å forsømme familielivet og husarbeid til fordel for en eller annen fiktiv verden. De prioriterer å holde avtaler med ukjente gamere i stedet for å prioritere familie og barn. Som sagt, greit nok å ta seg en runde på PS3 eller Wii fordi det er morsomt (har Wii selv), men TS høres altså ut til å være SÅ engasjert i dette at det blir i overkant for min del hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Grunnen til at jeg synes det er latterlig med spill, er fordi jeg har et par venninner som bor sammen med gamere. Og der tar hobbyen helt overhånd - det er snakk om å sitte oppe hele natta og spille, for så å forsømme familielivet og husarbeid til fordel for en eller annen fiktiv verden. De prioriterer å holde avtaler med ukjente gamere i stedet for å prioritere familie og barn. Som sagt, greit nok å ta seg en runde på PS3 eller Wii fordi det er morsomt (har Wii selv), men TS høres altså ut til å være SÅ engasjert i dette at det blir i overkant for min del hvertfall.

Dette er snakk om spillavhengighet.

• Liker 1
Skrevet

Vel for å oppfylle stereotypen om materialistiske jenter her:

Har du råd til ett stort nok hus når vi flytter sammen så gir jeg faen, da kan du ha din egen mannehule, og så kan jeg ha min egen kvinnehule mens resten av huset ser like pent ut som en katalog ;)

Hvorfor i alle dager er jentene materialistiske i denne sammenhengen? Som bare vil ha et normalt hjem? Jeg vil påstå at det er TS som er materialisten her! Som har fylt opp leiligheten sin med så mye rare greier at det går på bekostning av hans sosiale liv, og som han tydeligvis ikke kan leve uten?

Skrevet

Dette er snakk om spillavhengighet.

Jeg bare innbiller meg at noen som har leiligheten sin stappet full av effekter kanskje også har denne diagnosen.

Skrevet

Jeg har vært borti den kvinnelige typen. Overrasket meg veldig at hun hadde en leilighet som lignet på noe gutta i Big Bang Theory kunne presentert, men synes det var litt morsomt at hun var såpass spesiell - iallefall til å begynne med. Etterhvert ble det bare slitomt. Hun innrømmet at hun gamet litt. Etterhvert som vi ble bedre og bedre kjent, skjønte jeg at gamingen hadde tatt overhånd for lenge siden. Noe hun selvsagt benektet. Det var helt normalt å gå glipp av en romantisk tur med flere andre vennepar for å spille WOW hele helgen. Det var helt normalt å ta en kjapp en, for så å sette seg ned på dataen, når man hadde bestemt seg for en romantisk kveld.

Hører om flere kompiser som også har slitt med gamere, og derfor er jeg uhyre skeptisk til slike.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i alle dager er jentene materialistiske i denne sammenhengen? Som bare vil ha et normalt hjem? Jeg vil påstå at det er TS som er materialisten her! Som har fylt opp leiligheten sin med så mye rare greier at det går på bekostning av hans sosiale liv, og som han tydeligvis ikke kan leve uten?

Fylt opp leiligheten med rare greier hmm.

PC er vel ikke rart, og DVD slip cases er vel ikke rart. Dette er ting som dei aller aller fleste har i sine hus. Statuer/byster rart?. Min mor har porselens dukker i huset sitt, nips statuer, afrika masker ogl. Bare mine statuer/byster gjerne ikke er av hester, delfiner ol, men av karakterer fra filmer. + mye mer verdifulle ofc 1 jeg har går for 10,000 på ebay.

Bøker hmm rart nei det er normalt det. Miniatyrer og byggesett, er vel alle har iallefall noen gang vært borti, kanskje ikke jenter så ofte da, bygging og læring, maling. Er nokså sikker på at 95% av gutter har ein eller gang gjordt det, sjølv om det blir nu mindre vanlig etter kvart pga av det begynner å bli litt mange ting å ta seg til.

Filmeffekter kan nok ses på som litt rart ok. Rollespel kan nok være ukjent for mange, det er som eit dataspel bare du har regelbøker, spilleder og spillere, var Dungeon Master i 10 år.

Men det med sosialt liv? og at jeg er avhengig av data hvor kommer det fra da??. Har ikke spelt spel på fleire måneder, men skal spele eit spel som kommer ut snart.

Har holdt på ei stund med slikt da 25år ca da. Men ha gjort mye annet og da. 15år med paintball, mange år trening på helsestudio, semi ivrig fjellvandrer, besøk annakvar dag gjerne med digg og gode filmer og tv serier. Ofte på kino med venner.

Ofc ofrer ein litt for å gjøre andre ting, jeg dropper byen og TV da. Har ingen TV kanaler.

Matrialist hmm kanskje det ja, jeg liker ikke å låne bøker på bibloteket eller filmer på videosjappa. Elsker å eie noe jeg liker for å lese evt se det omigjen. Men ja mengdene med DVD er nok eit problem, og etter kvart mer problem siden jeg stadig kjøper. Men filmer og TV serier er gøy. Tviler på at noen andre i Norge har mer TV serier på DVD enn meg.

• Liker 1
Skrevet

Fylt opp leiligheten med rare greier hmm.

PC er vel ikke rart, og DVD slip cases er vel ikke rart. Dette er ting som dei aller aller fleste har i sine hus. Statuer/byster rart?. Min mor har porselens dukker i huset sitt, nips statuer, afrika masker ogl. Bare mine statuer/byster gjerne ikke er av hester, delfiner ol, men av karakterer fra filmer. + mye mer verdifulle ofc 1 jeg har går for 10,000 på ebay.

Bøker hmm rart nei det er normalt det. Miniatyrer og byggesett, er vel alle har iallefall noen gang vært borti, kanskje ikke jenter så ofte da, bygging og læring, maling. Er nokså sikker på at 95% av gutter har ein eller gang gjordt det, sjølv om det blir nu mindre vanlig etter kvart pga av det begynner å bli litt mange ting å ta seg til.

Filmeffekter kan nok ses på som litt rart ok. Rollespel kan nok være ukjent for mange, det er som eit dataspel bare du har regelbøker, spilleder og spillere, var Dungeon Master i 10 år.

Men det med sosialt liv? og at jeg er avhengig av data hvor kommer det fra da??. Har ikke spelt spel på fleire måneder, men skal spele eit spel som kommer ut snart.

Har holdt på ei stund med slikt da 25år ca da. Men ha gjort mye annet og da. 15år med paintball, mange år trening på helsestudio, semi ivrig fjellvandrer, besøk annakvar dag gjerne med digg og gode filmer og tv serier. Ofte på kino med venner.

Ofc ofrer ein litt for å gjøre andre ting, jeg dropper byen og TV da. Har ingen TV kanaler.

Matrialist hmm kanskje det ja, jeg liker ikke å låne bøker på bibloteket eller filmer på videosjappa. Elsker å eie noe jeg liker for å lese evt se det omigjen. Men ja mengdene med DVD er nok eit problem, og etter kvart mer problem siden jeg stadig kjøper. Men filmer og TV serier er gøy. Tviler på at noen andre i Norge har mer TV serier på DVD enn meg.

Det er selvfølgelig lov å ha interesser, jeg hadde bare trodd at interessen hadde tatt litt overhånd hvis jeg kom hjem til en som har vegger opp og ned med spill, filmer, byster og andre effekter. Jeg hadde tenkt at her er en fyr som har latt interessen ta overhånd.

Jeg vet ikke hvordan DU er, jeg sier bare hva jeg hadde tenkt. Jeg interesserer meg for mye jeg, blant annet golf. Det betyr ikke at jeg tapetserer veggene med golfplakater og har statuer av Tiger Woods rundt omkring. Og hadde jeg truffet en fyr som digger fotball hadde jeg syntes det var drøyt hvis han hadde bilder og plakater av spillere og lag på veggene. Det er ikke noe mer "kult" over din interesse, synes JEG. Som er en singel kvinne :)

• Liker 2
Skrevet

Det er selvfølgelig lov å ha interesser, jeg hadde bare trodd at interessen hadde tatt litt overhånd hvis jeg kom hjem til en som har vegger opp og ned med spill, filmer, byster og andre effekter. Jeg hadde tenkt at her er en fyr som har latt interessen ta overhånd.

Jeg vet ikke hvordan DU er, jeg sier bare hva jeg hadde tenkt. Jeg interesserer meg for mye jeg, blant annet golf. Det betyr ikke at jeg tapetserer veggene med golfplakater og har statuer av Tiger Woods rundt omkring. Og hadde jeg truffet en fyr som digger fotball hadde jeg syntes det var drøyt hvis han hadde bilder og plakater av spillere og lag på veggene. Det er ikke noe mer "kult" over din interesse, synes JEG. Som er en singel kvinne :)

Jeg er enig her, det er litt spesielt at en interesse i så stor grad kan gjenspeiles i interiøret/boligen. Minner meg litt om det amerikanske oppussingsprogrammet, home makeover eller noe sånt, der barnerommene ofte innredes rundt 1 tema som barnet interesserer seg for, f.eks fotball, dinosaurer, hest o.s.v.

Jeg har jo flere interesser, og er ikke lidenskapelig opptatt av noe spesielt, så det kan vel kanskje ikke sammenlignes, men det er litt sært at interessen tar over boligen i så stor grad, selv om du, TS, ikke behøver å være sær i din væremåte o.l. Mange er jo samlere, men ved et fremtidig samboerskap vil det kanskje være greit å begrense effektene til et rom evt. :)

Skrevet

Jeg hadde likt det, så fremt du har andre interesser i tillegg. Jeg liker selv å game, rpg, superhelter og lignende, men det er også viktig for meg å trene, gå på tur og holde meg i form. En gutt som utelukkende har disse interessene, og stort sett sitter inne ville jeg nok ikke hatt som kjæreste, dessverre.

Skrevet

Tror jeg hadde blitt litt sjarmert, men kanskje blitt litt betenkt også... Spørs hvor godt jeg hadde likt deg. Men skulle jeg ha flyttet inn ville det meste vært samlet på et rom, eller hevet ut fra senest dag 1.

• Liker 2
Skrevet

Nei er nok ikke for at det skal være "Kult" jeg samler nei. Jobbet 10 år på arbeidplass med overtall av damer, dei fekk aldri se leiligheta mi (sjølv om dei fleste visste mye om den). Eller tatoveringen mine. Syntes dei gremde seg mye over at dei kjeda seg og diskuterte mye over kva dei skulle ta seg til. Jeg kjeda meg aldri, alltid noe å ta seg til.

Ny arbeidsplass nu, dame tydlig forelsket i meg (mulig hun har gitt opp nu da). Vurderer/vurerte å invitere henne og søsteren hennes over. Slik evt dei muligens kjeder seg mindre om dei feks trives på leiligheta og ha tilgang på underhaldning som finnes her.

Fordi dei klager på at dei kjeder seg i norge (er utenlandske).

Får inntrykk fra mange over at mulig dei kanskje takler å kome inn i ein "geeks hule". Det er ikke snakk om ønske om å ha ons eller kjæreste. Ingen ønske om å gifte meg å få barn, ønsker å bu aleine å være singel. Mulig hun ikke er intressert å ikke bare være venn med meg men noe mer,,,men den tid den sorg. Men det er på leiligheta jeg stort sett opphald meg so om hun vil henge med meg blir det her.

Har hatt flere kompiser som har praktisk talt budd her så mye har dei vært her. Brukt data og internett hos meg når dei sjølv var uten i perioder. Eller skadd og sykemeld og dei ikke hadde lyst å sitte aleine på si eiga leilighet. Med tilnærmet uendlig med underhaldning.

Synes det bare er ille når folk kjeder seg og ikke har noe å ta seg til. Har ikke forståelse for det fordi jeg trur jeg har 15år med greier å gå gjennom som jeg allereie har og ikke har fått tid til gjøre noe med.

Skrevet

Er det retta dama for deg, so likar ho deg som du er ;)

Litt kan en forandre for kjæresten sin, men en skal fortsatt vere seg sjølv, og om dette er en stor del av deg, så skal du ikkje vere redd for å vise det heller ;)

Men som noken andre her poengterer, så er det hårfine linjer mellom å vere intressert i sånne ting, og å vere sykelig opptatt av sånne ting :gjeiper:

Men sjå over leiligheta di, og finn ut om den er akkurat slik du vil ha den, eller om der er noko du kunne tenke deg å forandre på. Sånn at den skal vere litt meir i den "normale" skalaen. so tenker eg du slappar meir av og ikkje har sperrer lengre for å ta med deg damer heim ;)

(Eg er veldig åpen som person, men hadde vel kanskje stussa litt om HEILE leil var full av stash.... en skal jo bu og leve der og ;) )

Skrevet

Nei er nok ikke for at det skal være "Kult" jeg samler nei. Jobbet 10 år på arbeidplass med overtall av damer, dei fekk aldri se leiligheta mi (sjølv om dei fleste visste mye om den). Eller tatoveringen mine. Syntes dei gremde seg mye over at dei kjeda seg og diskuterte mye over kva dei skulle ta seg til. Jeg kjeda meg aldri, alltid noe å ta seg til.

Ny arbeidsplass nu, dame tydlig forelsket i meg (mulig hun har gitt opp nu da). Vurderer/vurerte å invitere henne og søsteren hennes over. Slik evt dei muligens kjeder seg mindre om dei feks trives på leiligheta og ha tilgang på underhaldning som finnes her.

Får inntrykk fra mange over at mulig dei kanskje takler å kome inn i ein "geeks hule". Det er ikke snakk om ønske om å ha ons eller kjæreste. Ingen ønske om å gifte meg å få barn, ønsker å bu aleine å være singel. Mulig hun ikke er intressert å ikke bare være venn med meg men noe mer,,,men den tid den sorg. Men det er på leiligheta jeg stort sett opphald meg so om hun vil henge med meg blir det her.

Har hatt flere kompiser som har praktisk talt budd her så mye har dei vært her. Brukt data og internett hos meg når dei sjølv var uten i perioder. Eller skadd og sykemeld og dei ikke hadde lyst å sitte aleine på si eiga leilighet. Med tilnærmet uendlig med underhaldning.

Synes det bare er ille når folk kjeder seg og ikke har noe å ta seg til. Har ikke forståelse for det fordi jeg trur jeg har 15år med greier å gå gjennom som jeg allereie har og ikke har fått tid til gjøre noe med.

Bare for å poengtere at folk er forskjellige, så ville jeg lett kunne kjede meg selv med all den underholdningen i form av spill og dvd'er du har å tilby, og jeg er ikke en person som nærmest aldri kjeder meg. Jeg ser sjeldent på tv/dvd, og spiller aldri, men av inneaktiviteter leser jeg bøker og pusler med bookscrapping o.l, men bruker nett en del også :)

Nå kunne jeg jo fint ha lest bøker hos deg og dermed ikke kjedet meg i leiligheta di, men da hadde det ikke skyldes all underholdningen du har å tilby :)

Skrevet

Skjønner ikke helt dette enorme behovet for "underholdning" - selv har jeg kanskje 20 dvd-er og en Nintendo Wii med to spill, som jeg nesten aldri bruker lengre. Men jeg kjeder meg aldri! Leser bøker, ser litt på tv, surfer, jobber, trener, rydder, har besøk, maler, tegner, drar på besøk... HVIS du vil ha kjæreste må du nok finne noen med like stort behov for å bli underholdt som deg selv. Du høres ut som om det viktigste i livet er dvd og spill, og det er vel de færreste jenter som vil være interessert i å være nr 400 i rekken over viktige ting. Men du vil jo være singel, så da er det vel greit :)

Skrevet (endret)

Eeeeeeelsker film; Har hundrevis av DVD'er og samler spesielt på Disney. Filmeffekter er dødskult; var som en unge i godtebutikk når jeg var i Universal Studios...

Jeg tror de aller fleste har en nerd i seg; men fremfor alt; et barn i seg...jeg har både xbox360 og ps3 og spiller masse...noen ganger hele helger(!!!!! :jepp: )

Hva rolle spiller det om hva som er i leiligheten din så lenge kjemien er god? Og som oftest faller en jo for personer som deler samme interesser...kunne aldri vært sammen med en fyr som ikke elsket spill og film... :snurt:

Endret av *Maja*
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...