Gå til innhold

Inviterer ikke single jenter hjem til meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel for å oppfylle stereotypen om materialistiske jenter her:

Har du råd til ett stort nok hus når vi flytter sammen så gir jeg faen, da kan du ha din egen mannehule, og så kan jeg ha min egen kvinnehule mens resten av huset ser like pent ut som en katalog ;)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I :hjerte: nerds! ^^

Må si du overrasker meg litt ettersom du stort sett har fornuftige innlegg ;) hehe

Skrevet

Vel for å oppfylle stereotypen om materialistiske jenter her:

Har du råd til ett stort nok hus når vi flytter sammen så gir jeg faen, da kan du ha din egen mannehule, og så kan jeg ha min egen kvinnehule mens resten av huset ser like pent ut som en katalog ;)

Her har vi nok damemenneskene i et nøtteskall, ja! :ler:

Skrevet

Syns MorAase har et poeng, og forstår hva hun mener.

Du må være deg selv, og leiligheten er jo en del av deg.

Hvis ei jente "dumper" deg pga leiligheten og tingene dine, da er hun ikke mye å samle på uansett.

Gjest Leonidene
Skrevet

Hadde nok digga leiligheten din, så sant det var noenlunde reint og ryddig :gjeiper:

Skrevet (endret)

Må si du overrasker meg litt ettersom du stort sett har fornuftige innlegg ;) hehe

Man kan vel være fornuftig selv om man liker å omgås mennesker, og har en partner som er det som ofte blir betegnet som "nerd"? For de fleste jeg kjenner vil det si at de har gode jobber (mange av dem er ingeniører), tid til å besøke venner og familie, intelligens over gjennomsnittet som gjør at man kan ha mange artige diskusjoner - men de har samtidig stor interesse for teknologiske duppeditter, og en form for humor som kan være vanskelig å forstå for de som overhodet ikke interesserer seg for spill, programmering eller sci-fi (bare for å nevne noen få ting).

En nerd trenger absolutt ikke være en kappekledd, asosial person med pålimte alveører, som bor i kjelleren til mamma og ikke har sett dagslys på noen år ;)

Edit: Om du reagerte på valg av utrykk - "I :hjerte: nerds!", så var det humoristisk ment, med tanke på et mye brukt t-skjortetrykk: http://rlv.zcache.com/i_love_nerds_tee_tshirt-p235392167981692896uo45_400.jpg

Endret av Antlers
  • Liker 1
Skrevet

- men de har samtidig stor interesse for teknologiske duppeditter, og en form for humor som kan være vanskelig å forstå for de som overhodet ikke interesserer seg for spill, programmering eller sci-fi (bare for å nevne noen få ting).

Jo takk, jeg har merket meg dette hehe

Direkte nerde-humor er ingenting for meg i hvertfall. Det blir for spesielt. Men hver sin smak :)

Gjest Cuntzilla
Skrevet (endret)

Er det en del av deg så er det vel en idé (eller naturlig konsekvens) at du finner ei jente med samme interesser og da vil hun nok synes mye av samlingen din er kul =)

Det finnes dog et punkt hvor vi alle går fra gutterom/ungkarsleilighet til mer voksent interiør. De slitte Scarface og Doors-plakatene byttes ut med innrammet kunst, megahøytalerne ryker for noen mer sexy og lifesize pappfiguren av Batman, felgene, Beefeater-speilet, skiltet man tok hjem i fylla og darts-spillet blir forvist til garasjen eller søppeldunken.

Nå er jeg for at man skal ha et par harry/humoristiske/kitchy/camp innslag i hjemmet, men det er ikke pent hvis dette er det dominerende og iallefall ikke om det er rotete satt sammen og dekket av et tykt lag støv. Eierne av disse rommene topper ofte hele driten med en grisejævlig arvet sofa, et stuebord de fant i en container et sted og noen Billy-hyller eller stygge vitrineskap. Det hele signaliserer litt umodenhet i mangel på bedre ord, og det er ikke spesielt attraktivt.

Ville gått gjennom tingene og pakket bort/solgt det som ikke betyr så veldig mye for deg og resten ville jeg forsøkt å organisere på en fin måte, investere i noen fine hyllesystemer og andre møbler, kanskje male litt her og der osv. Har du ikke peiling selv så få en venn med sans for interiør til å hjelpe med en liten oppussing av rommet. Sånn at du kan STOLT presentere det for single jenter.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Skrevet

Tja, ts. En unkarsleilighet fungerer nok bra så lenge man er ung, men mange kvinner blir stadig mer kravstore. Dater du etter 30+ så bør man ha et rimelig stilig hjem. Helst stor leilighet, med eksklusiv/dyr kynst på veggene. Det er desverre som med alt annet innen dating. Også i forhold til hvordan man bor må man som mann vise at man er passelig velbeholdt, og det gjør man desverre ikke ved å vise frem en lite eksklusiv leilighet.

Skrevet

vel, kjæresten min er litt i overkant interessert i båter, typ queen mary og titanic. og har alt for mye av den slags rundt, både stort og smått. kjøper kull på ebay som de har fiska opp fra titanic. og alt han snakka om på første date var disse båtene sine..

men dette er hva som gjør han til han. synes det er bra det finnes noen som har andre interesser enn bare drikking og puling, og gjøre seg tøff. han er seg selv fullt ut, og jeg er stolt av han! synes det bare er sjarmerende at han brenner for noe!

så synes ikke du skal beskymre deg for det! er det noen jenter som virker oppriktig interessert i deg, skal du ikke være redd for å ta dem med hjem :)

Skrevet

Tja, ts. En unkarsleilighet fungerer nok bra så lenge man er ung, men mange kvinner blir stadig mer kravstore. Dater du etter 30+ så bør man ha et rimelig stilig hjem. Helst stor leilighet, med eksklusiv/dyr kynst på veggene. Det er desverre som med alt annet innen dating. Også i forhold til hvordan man bor må man som mann vise at man er passelig velbeholdt, og det gjør man desverre ikke ved å vise frem en lite eksklusiv leilighet.

Du har nok helt rett ja...hadde tenkt å nevne det tidligere i tråden at jeg tenkte nå ikke på dating. Dating har jeg gitt opp for mange år siden.

Dyr kunst hmmm den er vrien gitt...1 million i dyr kunst eller 1 million i DVDer hehe...Trur jeg velger DVDene.

• Liker 1
Skrevet

Du har nok helt rett ja...hadde tenkt å nevne det tidligere i tråden at jeg tenkte nå ikke på dating. Dating har jeg gitt opp for mange år siden.

Dyr kunst hmmm den er vrien gitt...1 million i dyr kunst eller 1 million i DVDer hehe...Trur jeg velger DVDene.

Du tenker på ONS eller mindre forpliktende opplegg altså? I så fall er det nok mindre vesentlig hvor eksklusivt man har det, så lenge det ser ålreit ut.

Skrevet

Jeg hadde tenkte "HJELP" hvis jeg ble med deg hjem. Jeg er overhodet ikke spillinteressert selv, og ser på voksne menn som driver med dette som ganske latterlige. Greit nok å spille litt Play Station eller Wii i ny og ne, men siden du har fylt leiligheten din med alle mulige rare greier, så er du åpenbart laaaangt over gjennomsnittlig avhengig. Sånne menn er ikke noe for meg, og tanken på bo sammen med noen med en så altoppslukende interesse er helt utelukket. Det handler ikke om at jeg er overflatisk, det handler om at vi åpenbart ikke har noe til felles. Hvor mange menn ville bodd sammen med meg hvis jeg hadde hatt fullstendig Barbie-dilla? Alle vegger dekket av Barbie-plakater, og alle hyller fylt opp av Barbie-stasj, med Barbiefilmer og -spill rullende i bakgrunnen? Jeg tror jeg hadde blitt kategorisert som gal :)

MEN jeg kan garantere at du og jeg nok hadde hatt så dårlig kjemi sammen at det uansett hadde vært uaktuelt å bli med deg hjem :) Du må absolutt finne deg ei jente som har samme interessene som deg selv!

• Liker 2
Skrevet

Siden jeg ikke er noen gamer ville jeg antageligvis blitt litt skremt, men om det allerede har gått så bra på en date at hun skal bli med deg hjem, har dere sikkert blitt kjent med hverandre på flere områder, slik at hun vet fra før av at du kan snakke om flere ting selv om inntrykket av leiligheta di kanskje tyder på at denne interessen er alt for deg? :)

Folk er opptatt av forskjellige ting, min mann er bilentusiast og liker å mekke, men dette er jo (heldigvis) en aktivitet som begrenser seg til garasjen vår :)

Om du skulle flytte inn med ei jente, ville du hatt noe imot å begrense disse effektene og dvd-samlinga di til 1 rom? Isåfall ville det ikke vært et problem for min del, men jeg tror jeg ville blitt rimelig lei av din hobby om jeg måtte blitt påminnet denne i alle rom/vegger :)

• Liker 2
Skrevet

Siden jeg ikke er noen gamer ville jeg antageligvis blitt litt skremt, men om det allerede har gått så bra på en date at hun skal bli med deg hjem, har dere sikkert blitt kjent med hverandre på flere områder, slik at hun vet fra før av at du kan snakke om flere ting selv om inntrykket av leiligheta di kanskje tyder på at denne interessen er alt for deg? :)

Folk er opptatt av forskjellige ting, min mann er bilentusiast og liker å mekke, men dette er jo (heldigvis) en aktivitet som begrenser seg til garasjen vår :)

Om du skulle flytte inn med ei jente, ville du hatt noe imot å begrense disse effektene og dvd-samlinga di til 1 rom? Isåfall ville det ikke vært et problem for min del, men jeg tror jeg ville blitt rimelig lei av din hobby om jeg måtte blitt påminnet denne i alle rom/vegger :)

Folk er opptatt av forskjellige ting. Hadde ikke du budd med mannen din hadde han sikkert hatt bildeler på kjøkkenbordet og mekket litt der om det var kaldt i garasjen hehe.

Hadde ein gang i tiden bare 1 DVD rom med noen hyller sto dei i dybden (altså filmer bak filmer)Har spredd seg til stua. Vet om en som har MYE som stuet ein skap vegg full 4i dybden..har ein skap vegg da,,,men er klær og slikt inni der.+ ein god del teikneserier og bøker.

Men alt funker, kompisen min bur i same leilighet som meg ca med kona. Han har mye mer bøker og teiknerserier + ein del DVD. Er ikke så mye han får ha framme nei hehe,,uryddige stabler på kottet + gjesterommet.

Skrevet

Jeg hadde tenkte "HJELP" hvis jeg ble med deg hjem. Jeg er overhodet ikke spillinteressert selv, og ser på voksne menn som driver med dette som ganske latterlige. Greit nok å spille litt Play Station eller Wii i ny og ne, men siden du har fylt leiligheten din med alle mulige rare greier, så er du åpenbart laaaangt over gjennomsnittlig avhengig. Sånne menn er ikke noe for meg, og tanken på bo sammen med noen med en så altoppslukende interesse er helt utelukket. Det handler ikke om at jeg er overflatisk, det handler om at vi åpenbart ikke har noe til felles. Hvor mange menn ville bodd sammen med meg hvis jeg hadde hatt fullstendig Barbie-dilla? Alle vegger dekket av Barbie-plakater, og alle hyller fylt opp av Barbie-stasj, med Barbiefilmer og -spill rullende i bakgrunnen? Jeg tror jeg hadde blitt kategorisert som gal :)

MEN jeg kan garantere at du og jeg nok hadde hatt så dårlig kjemi sammen at det uansett hadde vært uaktuelt å bli med deg hjem :) Du må absolutt finne deg ei jente som har samme interessene som deg selv!

Ei strøken Barbie samling er meget verdifull hehe.

Hadde nok ikke vært helt imponert over barbie samlingen din nei hehe. Hadde det vært anime dukke samling hadde jeg blitt sjalu.

Det at du synes voksne menn som er spillintresserte er latterlige var kanskje å ta litt sterkt i? Tross alt ganske mange menn/guter og sikkert mer blir det etter kvart, som er det. Bra tidsfordriv og gøy, er bra å ha det gøy da.

Gjest ms_kwang
Skrevet

Men vi alle er forskjelli

Noen mener fotball er gøy, endre synes spill er gøy.

Jeg er jente, men på en fredags kveld me gubben,

så tar jeg av og til ut ps3'en. 6 packen, tar ut grandisen fra ovnen

å slenger en konsol til han også x)

og er jeg bare alene, å vil ha litt "kvalitets" tid med meg selv, og mine tanker, så ender det bare opp i World Of Warcraft istede xD

haha :) men men :)

Skrevet

Noe av det verste jeg ser er hele hagen full av nissefigurer etc.

Herregud, hva feiler det slike folk egentlig? :klo:

Skrevet

vel, kjæresten min er litt i overkant interessert i båter, typ queen mary og titanic. og har alt for mye av den slags rundt, både stort og smått. kjøper kull på ebay som de har fiska opp fra titanic. og alt han snakka om på første date var disse båtene sine..

men dette er hva som gjør han til han. synes det er bra det finnes noen som har andre interesser enn bare drikking og puling, og gjøre seg tøff. han er seg selv fullt ut, og jeg er stolt av han! synes det bare er sjarmerende at han brenner for noe!

så synes ikke du skal beskymre deg for det! er det noen jenter som virker oppriktig interessert i deg, skal du ikke være redd for å ta dem med hjem :)

Takk litt kult det med kjæresten din at han er so spesialisert,,,jeg har bredda meg litt for mye utover, har mange ganger jeg ønsket jeg fortsatte med visse ting mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...