Gå til innhold

Hvilken kjendis ville du møtt?


Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg ble tvunget ( :ler: ) tror jeg kanskje jeg kunne godt med på å treffe Blair Underwood. (Sjekk ut sesong 6 av Sex and the City).

Eller kanskje Nicole Kidman???

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Med fare for å høres ut som den kristelige sørlendingen jeg er, Jesus. Skulle gjerne likt å se hva han hadde å si om kirke, religion, homofili, sex og alt det andre som det krangles om i religiøse sekter i evindelighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Med fare for å høres ut som den kristelige sørlendingen jeg er' date=' Jesus. Skulle gjerne likt å se hva han hadde å si om kirke, religion, homofili, sex og alt det andre som det krangles om i religiøse sekter i evindelighet...[/quote']

Pokker, at ikke jeg kom på et så godt svar!

Som sagt; pokker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke anelse!

..

Sånn for min egen del hadde det ikke gjort noe å stirre inn i øynene til Orlando Bloom, Johnny Depp eller Will Smith i et par timer.....

Men hadde sikkert vært fryktelig mye mer interessant å møte Gandhi eller Mor Theresa eller liknende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert Downey Jr. og Robbie Williams - for å se om de virkelig er så sexy som jeg tror...

Gunnar Stålsett - fordi han har utrolig interessante synspunkter

Marie Simonsen - fordi jeg vil ha jobben hennes ....

Handy Andy - fordi vi skulle hatt litt hjelp til å pusse opp gjesterommet :wink:

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...