AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2011 #261 Skrevet 13. oktober 2011 Forresten, Tine fikk immuniteten hun! (ikke veldig overraskende heller.) Hvordan vet du det da?
Satellites Skrevet 13. oktober 2011 #262 Skrevet 13. oktober 2011 Står det da mellom Silje, Joakim og Marius? :-/ Vil ikke at noen av de skal gå ut :-/
Mamaloco Skrevet 13. oktober 2011 #263 Skrevet 13. oktober 2011 Hvordan vet du det da? Little brother som gikk nå...
Gjest Survival Skrevet 14. oktober 2011 #264 Skrevet 14. oktober 2011 Fyfaen, jeg forstår ikke at Siv orker Andreas P..... 2
Satellites Skrevet 14. oktober 2011 #265 Skrevet 14. oktober 2011 Jeg blir så sint på Siv Anitas vegne - Andreas P er umulig å snakke med. Fy faen for en dritt. 1
Gjest Survival Skrevet 14. oktober 2011 #266 Skrevet 14. oktober 2011 Jepp. Også er han totalt manipulerende. De hersketeknikkene han nå bruker mot Siv - å overføre skyldfølelse på henne, er totalt motbydelig! 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #267 Skrevet 16. oktober 2011 Forresten, tror Caroline bør lære seg å uttale ordet "penis" riktig.. Penniss kalte hun det Kan ikke være dialekta som gjør at hun uttaler det slik vel..?
Gjest Survival Skrevet 16. oktober 2011 #268 Skrevet 16. oktober 2011 Haha! Jeg ble så utrolig irritert hver eneste gang hun sa PENISS. Magesekken min vrengte seg hver gang. Jeg har aldri hørt noen si det før...
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #269 Skrevet 16. oktober 2011 Fyfaen, jeg forstår ikke at Siv orker Andreas P..... Og jeg forstår ikke at Andreas orker Siv Anita.. Mulig han oppførte seg som en dritt mot henne under siste festen, men hun har ikke akkurat oppført seg bra mot han hun heller, fra starten faktisk.. Så sånn sett passer de sammen, samtidig som de sikkert ikke gjør det. 2
Gjest Survival Skrevet 16. oktober 2011 #270 Skrevet 16. oktober 2011 Og jeg forstår ikke at Andreas orker Siv Anita.. Mulig han oppførte seg som en dritt mot henne under siste festen, men hun har ikke akkurat oppført seg bra mot han hun heller, fra starten faktisk.. Så sånn sett passer de sammen, samtidig som de sikkert ikke gjør det. Nei, jeg er egentlig enig med deg. Når jeg tenker meg om syns jeg også at Siv har oppført seg ganske idiotisk mot Andreas. Jeg syns i utgangspunktet at han er en kul fyr, det var bare akkurat den episoden på den festen jeg siktet til.
Mamaloco Skrevet 16. oktober 2011 #271 Skrevet 16. oktober 2011 Nei, jeg er egentlig enig med deg. Når jeg tenker meg om syns jeg også at Siv har oppført seg ganske idiotisk mot Andreas. Jeg syns i utgangspunktet at han er en kul fyr, det var bare akkurat den episoden på den festen jeg siktet til. Jeg er også enig På den festen var han skikkelig dust, men vanligvis er han ganske kul. Det er bare når han drikker jeg kjenner jeg blir litt irritert på fyren. Mens Siv Anita har vært rimelig dust jevnt over. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #272 Skrevet 17. oktober 2011 jeg har ikke sett på BB, men i går svitsjet jeg innom og så at han ene gutten der var helt rød i hele ansiktet. han så forbrendt ut rett og slett.. hav har skjedd med han?
Mamaloco Skrevet 17. oktober 2011 #273 Skrevet 17. oktober 2011 jeg har ikke sett på BB, men i går svitsjet jeg innom og så at han ene gutten der var helt rød i hele ansiktet. han så forbrendt ut rett og slett.. hav har skjedd med han? Han (og Tine) ble straffet av BB fordi de hadde smugrøyket inne. De andre måtte male ansiktet deres rødt
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #274 Skrevet 17. oktober 2011 Han (og Tine) ble straffet av BB fordi de hadde smugrøyket inne. De andre måtte male ansiktet deres rødt ha ha,ok da skjønner jeg!
Gjest Survival Skrevet 17. oktober 2011 #275 Skrevet 17. oktober 2011 Var litt dumt at Marius gikk. Likte han egentlig.. til tross for konkurranseinstinktet hans
vinterspeil Skrevet 17. oktober 2011 #276 Skrevet 17. oktober 2011 Godt Marius er ute. Egoet hans tok ALTFOR stor plass!! 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #277 Skrevet 17. oktober 2011 Godt Marius er ute. Egoet hans tok ALTFOR stor plass!! Enig! Håper Andreas P er den neste som går ut. 1
UnderCover Skrevet 17. oktober 2011 #278 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Caroline sa kanskje peniss fordi hun ikke ville si pEnis på tv/i skrifterommet? Uansett så håper jeg den neste som går er Tiia eller Siv Anita. Jeg klarer ikke Siv Anita.. Og Tiia fordi jeg er DRITTLEI den bamsen, som tom har fått egen spalte i livesendingen Edit: Og jeg synes det var kjempebra at David kom inn igjen Endret 17. oktober 2011 av UnderCover 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #279 Skrevet 17. oktober 2011 Caroline sa kanskje peniss fordi hun ikke ville si pEnis på tv/i skrifterommet? Tviler.. hun har jo sagt mye verre ord enn det før. Penis er ikke akkurat det verste man kan si. Uansett så håper jeg den neste som går er Tiia eller Siv Anita. Jeg klarer ikke Siv Anita.. Og Tiia fordi jeg er DRITTLEI den bamsen, som tom har fått egen spalte i livesendingen Siv Anita - enig. Tiia - uenig. Greit, drittlei bamsen jeg også, men hun er likevel ei kul jente Edit: Og jeg synes det var kjempebra at David kom inn igjen UENIG.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #280 Skrevet 17. oktober 2011 Hat akkurat sett reprisen på dagens BB og er glad for at det var Marius som gikk ut. Ville beholde Joakim og Silje der. David var kjempemorsom da han var Ninja og jeg var imponert over hvor flott han klarte seg i samtalen med Andreas P. Stor pluss til David der. Vil gjerne at Andreas P ryker neste gang. Han er en arrogant bedreviter, noe David klarte å formulere så bra. De to jeg kanskje har mest sans for per i dag er sjarmtrollet Roberto og Lena Charlotte. Liker også Tine, Joakim og Silje. Tine håper jeg kommer langt men kanskje ikke vinne. Hun bør muligens roe ned litt i forhold til å klenge på Silje, kan bli for mye av det gode.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå