Gå til innhold

Big Brother 2011

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Survival

BB er et idiotisk program

Om du ønsker å diskutere BB som program kan du opprette en ny tråd. Denne tråden handler om hva som skjer på programmet, ikke om programmet er idiotisk eller ei.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Noen som vil gi en update på hva som skjedde i går? :)

Henger meg på denne! Vanskelig å få med seg BB hver dag det ja :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper Marius går, synes han er litt negativ jeg. Men jeg tror nok at Silje går, kanskje.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, ser Big Brother i kveld og det er ille. Snakk om å spille på folks følelser! Først ber de om at deltakerne skal være ærlig og nominere hverandre - og nesten ALLE nominerer Tine. SÅ spiller de gråtesang på gråtesang mens de viser Tine som gråter i dusjen og i senga.

:fise:

På den andre side er jo deltagerne klar over hva de går til ...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er drøyt nå. Har ikke likt TIne spes før, men nå heier jeg kun på den gjengen. Håper Caroline ryker - måten hun snakket til SIlje på var jo barneskole.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det trist og jævlig, ja. :sukk:

Jeg også heier på Tine og co.

Mine favoritter er fra i dag Tine, Silje, Joakim, Roberto og Lena Charlotte. :skya:

Bra Tine og Silje bestemte seg for å bli og ta opp kampen mot de "vellykkede". :klappe:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag synes jeg ikke det var noe kjekt å se på Big Brother!

Greit nok at man skal være ærlige - men jeg synes at enkelte drog den litt vel langt.. Det er tross alt et menneske man slenger dritten til - og et menneske har følelser!

Synes utrolig synd på Tine! - Men bra at Silje og Joakim tar godt vare på henne! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sint når jeg så gårsdagens episode. Greit, ærlighet er knall men når det blir så brutalt som det gjorde i går, så har det gått over grensen synes jeg. Det var jo rett og slett drittslenging midt i trynet på den stakkars jenta (og det gjelder Silje under den først nomineringa også), rene mobbinga. Enkelte klarer bare ikke å respektere at vi er forskjellige. Dessuten, hva slags argumenter var det som ble brukt? Dårlig kjemi og dårlig humor..? Det hadde gått an å sagt DET da, og ikke gnidd det inn slik de gjorde. Visse andre der inne får jo latterkrampe av pikk eller pung, det sier jo litt.. De var respektløse og den oppførselen de viste i går var i mine øyne uakseptabel. Spill eller ikke, det er INGEN grunn til å bli direkte ond.

Jeg har ingenting til overs for Caroline lenger, det er hun som er verst når det gjelder drittslenging og håning. Det er forskjell på å være ærlig og å være sinnsykt slem, noe hun ikke har skjønt.

Fikk vondt av å se hvor langt nede Tine var på et tidspunkt og at hun fortsatt vil kjempe og ikke la de vinne, det står det respekt av. Man skal være ganske mentalt sterk for å ikke la seg knekke helt i en sånn situasjon som Tine er i.

Oops! Langt innlegg men måtte bare få det ut ;) Go Tine, Roberto og Joakim :duskedame: Tiia, Magnus og Silje er veldig ok de også :)

Endret av Mamaloco
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go Tine, Roberto og Joakim :duskedame:

Jeg har heiet på Tine siden starten :duskedame:,

Igår og dagen før gikk det rett og slett for langt.

Jeg har også mistet sansen helt for Caroline. Visstnok Tror hun også hun er kjempegodt likt av seerne, så hun burde blitt nominert fortere enn fy, så hun hadde røket rett ut.

Jeg irriterer meg forressten grønn over Siv Anita... Hun har alltid et latterlig uttrykk i ansiktet, og ser ut som hun er på nippet til å le hele tiden. Feks når hun ler mens hun "kjefter" på andre/diskuterer, ler når ingen andre har røyk, ler når hun ser andre er sur. Hadde noen ledd av meg når jeg er sur hadde jeg sikkert blitt 10 ganger så sur!

Igår på nominasjonen satt hun jo og smilte litt mens hun kom med dritten. I tillegg sa hun ja at "ja, men det er jo slik VI mener" da Tine prøvde forsvare seg.. En ufin gjeng de der 5....

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mistet sansen helt for Caroline. Visstnok Tror hun også hun er kjempegodt likt av seerne, så hun burde blitt nominert fortere enn fy, så hun hadde røket rett ut.

Jeg irriterer meg forressten grønn over Siv Anita... Hun har alltid et latterlig uttrykk i ansiktet, og ser ut som hun er på nippet til å le hele tiden. Feks når hun ler mens hun "kjefter" på andre/diskuterer, ler når ingen andre har røyk, ler når hun ser andre er sur. Hadde noen ledd av meg når jeg er sur hadde jeg sikkert blitt 10 ganger så sur!

Igår på nominasjonen satt hun jo og smilte litt mens hun kom med dritten. I tillegg sa hun ja at "ja, men det er jo slik VI mener" da Tine prøvde forsvare seg.. En ufin gjeng de der 5...

Skjedde noe rart her, legger ut innlegget på nytt jeg..

Endret av Mamaloco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår på nominasjonen satt hun jo og smilte litt mens hun kom med dritten. I tillegg sa hun ja at "ja, men det er jo slik VI mener" da Tine prøvde forsvare seg.. En ufin gjeng de der 5....

Da er vi to som irriterer oss grønne over henne :gjeiper: Du har helt rett i det du skriver her, og i tillegg er hun så prippen! Og måten hun avviser AP på hele tiden er jo latterlig. Hun sier at han betyr mest for henne der inne og koser på han til stadighet, men når han prøver på noe så snur hun seg eller lignende.. Akkurat som at det er KUN hun som skal få bestemme noe i "forholdet" deres.. Hadde ikke orka å holde på med hene hvis jeg var AP. Ikke at jeg liker han noe særlig altså, men likevel..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det og, fru prippen og Andreas. Jeg mislikte Andreas P mer i starten enn nå, så jeg synes litt synd på ham som blir avvist og hakket på hele tiden. HAn fortjener faktisk bedre !! :fnise:

Jeg husker godt da de to lå i sengen og Siv A. skulle forklare ham hvorfor de ikke passet sammen. "Vi er jo så forskjellige, du betaler ikke regninger, jeg gjør, du drikker og røyker mye, det gjør ikke jeg" og så så det ut som hun trodde hun var 10000 meter hevet over ham pga det latterlige :laugh: -uttrykket hennes..

Edit: At ikke han føler seg latterliggjort og nedverdiget?? GJØR kjærlighet blind altså?

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Caroline burde bli tvangsnominert grunnet måten hun snakka på under nomineringen. Makan til kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Caroline burde bli tvangsnominert grunnet måten hun snakka på under nomineringen. Makan til kjerring.

Ja, egentlig.. Men når de andre ser hvordan hun egentlig er og hun blir nominert, ryker hun på hue og ræva ut - garantert ;) Jeg tipper at hun ikke har så fryktelig mange fans her ute lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...