Gå til innhold

Big Brother 2011

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet å se på Big Brother for 2 uker siden ca. Det var for kjedelig. Er det blitt noe mer spenstig, morsomt nå eller? Bør jeg fortsette å se på?

Synd du ikke fikk med deg fete-uka :fnise: Stakkars mennesker..

Det begynner vel å bli litt livligere, deltakerne blir kanskje mer trygge på hverandre!? Who knows :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg mente selvsagt 2001 :fnise:

Og om jeg ikke husker feil så var det iallfall slik tidligere, at man ikke hadde lov til å si hvem man hadde stemt på.

Og jeg kan på en måte skjønne at de ikke vil si det rett ut heller, man ønsker jo å beholde husfreden, og noen må man jo velge. Da er det bedre å ta en hvit løgn. Også for å skåne den som blir nominert (det er lettere å "godta" at man har blitt nominert fordi noen har trillet terning, enn at de sier rett opp ut at "jeg liker deg ikke" eller "jeg liker deg minst"). Tenker jeg :)

Er ikke slik jeg mente det :) Det er bedre å holde munn enn å lyve. Og å si at man liker alle er jo bare tullball..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Nå har jeg sett meg uptodate på alle episodene, inkludert disse fra matuka. Og alt jeg har å si er: OMG! Jeg hadde aldri lagt på meg 5 kg for et ukesoppdrag. 5 kg er vanskelig å miste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de kjører lavkarbo-gruppa like hardt i trening som resten. Det er ikke sunt... de kommer til å bli dritdårlige, lavkarbo = medium trening. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så glad for at det går på en kanal jeg ikke har eller ser på :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Endret av nupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kunne Andreas M sitte ute å røyke..? De har vel ikke lov å røyke under dette oppdraget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine er litt ekkel som lukter oppi posene fra take away kjedene! Sånt lukter ikke godt... Uffamei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas P og David ble tatt i juks, og må betale med å bli lenket sammen.

Andreas M kommer til å trekke seg. Han spiste også 2 brødskiver som tilhørte Lena C.

Lav-karbo gruppen klarte ikke gå inn 44000skritt.

Lena C fikk stor pizza og popcorn/smågodt.

Kjapt ramset opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Takk for oppdateringen! :)

Håper ikke Andreas M trekker seg da.

Jeg syns btw også at det er ekkelt at Tine lukter så mye oppi posene, æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdateringen! :)

Håper ikke Andreas M trekker seg da.

Jeg syns btw også at det er ekkelt at Tine lukter så mye oppi posene, æsj.

Les på bigbrother.no der står det ett eller annet. Har ikke lest selv, men har hørt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står på big brother att han trekker seg, så dette er nok tilfelle. Står også att andreas ringer hjem til kjæresten sin i søndagens live-sending. Så etter det jeg har forstått så går han ut. Mest sannsynlig kommer benedicte inn igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

Uffda, det var virkelig synd!

Hvorfor skal Benedicte komme inn igjen? Er det ikke sånn at èn skal ut på søndag uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes heller at Amir burde komme inn igjen.. tenk så glade de hadde blitt da!

Tror ikke du hadde sagt det om du viste hvorfor han måtte forlate huset. Var endel ting han hadde holdt skjult for big brother som gjorde att han ble fjernet så kjapt når dette kom frem.

Han er og blir en snok som aldri burde vært der i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest halebein

Tror ikke du hadde sagt det om du viste hvorfor han måtte forlate huset. Var endel ting han hadde holdt skjult for big brother som gjorde att han ble fjernet så kjapt når dette kom frem.

Han er og blir en snok som aldri burde vært der i det hele tatt.

Hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...