AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #41 Del Skrevet 29. august 2011 pakistaneren kommer forresten til å være utro, han som hade til kjæresten sin som sov også. howd'ya know? ikke at jeg betviler det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 29. august 2011 #42 Del Skrevet 29. august 2011 howd'ya know? ikke at jeg betviler det jeg hørtes kanskje litt selvsikker ut, men jeg bare forhåndsdømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 29. august 2011 #43 Del Skrevet 29. august 2011 Nesten alle har jo kjæreste... det er jo ikke noe moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. august 2011 #44 Del Skrevet 29. august 2011 Nesten alle har jo kjæreste... det er jo ikke noe moro Det varer sikkert ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 29. august 2011 #45 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg har heller ikke Bliss, har tatt kanalsøk et par ganger uten at det har kommet opp. Det er vel inni en pakke da? Uansett, jeg kommer nok ikke til å se på BB, syns det er selvplaging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #46 Del Skrevet 29. august 2011 Sara irriterer meg noe grenseløst :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 29. august 2011 #47 Del Skrevet 29. august 2011 Nesten alle har jo kjæreste... det er jo ikke noe moro Det er akkurat derfor jeg tror at ting kan bli litt spennende.. Skal vi gjette hvor mange som kommer til å være utro? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 29. august 2011 #48 Del Skrevet 29. august 2011 Herreguuud for et billig triks de spilte med den tarantellaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. august 2011 #49 Del Skrevet 29. august 2011 Er noe som heter Chick fight, men chicken fight var ny. pakistaneren kommer forresten til å være utro, han som hade til kjæresten sin som sov også. chickenfight ja...høres ut som en skikkelig feig slåsskamp med kloring og biting kjedelig at sååå mange har kjæreste altså... om ingen er utro ( noe som sikkert noen er! jeg tror du kan ha rett i hvem du tror ) så blir det rimlig dødt inni huset! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 29. august 2011 #50 Del Skrevet 29. august 2011 Herregud, han vestkant gutten kommer til å gå meg på nervene hvertfall!! Mexicaneren virka kul synes jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 29. august 2011 #51 Del Skrevet 29. august 2011 Blææææh jeg hater finans-blærer i rosa sjorte og cocky personlighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. august 2011 #52 Del Skrevet 29. august 2011 Skjønte ikke hva mexicanern sa jeg.. Tine var veldig guttete. Og veskantgutten var grusom.. Parodi på vestkantgutt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. august 2011 #53 Del Skrevet 29. august 2011 Det er akkurat derfor jeg tror at ting kan bli litt spennende.. Skal vi gjette hvor mange som kommer til å være utro? :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 29. august 2011 #54 Del Skrevet 29. august 2011 FOR ei sammensetning av folk!! Setter noen kroner på at han Tine blir å fyllakline med sv-strikkeren som går inn sist nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 29. august 2011 #55 Del Skrevet 29. august 2011 ekstremt dårlig åpningsshow. når det blir pinlig taushet allerede når første deltager blir presentert og han må stå å dra av seg trange converse og tighte jeans live på tv.. Petter P virrer rundt som en forskremt undulat... Hehehe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 29. august 2011 #56 Del Skrevet 29. august 2011 Litt flaut at ingen brydde seg om den edderkoppen en gang :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. august 2011 #57 Del Skrevet 29. august 2011 Petter NIkkedukke Phil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. august 2011 #58 Del Skrevet 29. august 2011 Undulat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. august 2011 #59 Del Skrevet 29. august 2011 Undulat Håret like gult som tversoveren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. august 2011 #60 Del Skrevet 29. august 2011 whaaat? jeg så på tv2 jeg, og på bliss så varte bb en halvtime lenger enn på tv2! hva skjedde den siste halvtimen!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå