Sita Skrevet 21. september 2004 #241 Del Skrevet 21. september 2004 Hei, Alida Gratulerer så mye med vel overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 22. september 2004 #242 Del Skrevet 22. september 2004 Hørtes ut som en kjempefin vielse, og bryllupsfest. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 22. september 2004 #243 Del Skrevet 22. september 2004 Gratulerer med veloverstått! Høres ut som dere har hatt en fantastisk dag!! Kos dere på bryllupsreise! Og riktig god tur :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 23. september 2004 Forfatter #244 Del Skrevet 23. september 2004 Takk for hilsener jenter Ja, nå nærmer det seg avreise. Har vasket alle klærne, så nå er det i gang med stryking. Vi fikk to kjempefine kofferter til bryllupet, som nå skal tas i bruk. Er litt usikker på hvor mye jeg skal pakke... pakker alltid med meg for mye. Men jeg er litt usikker på hvor varmt det er der om kvelden: buksevær eller skjørtvær ? Lange ermer eller korte ermer ? Så da må jeg jo ta med meg begge deler.... Flyet går ukristelig tidlig: 06.40 noe som betyr at vi må stå opp kl 03 i natt. Uff, det er tidlig det, men verdt det (forhåpentligvis ) Jeg og mannen er i alle fall enige om at det skal bestilles champagne på flyet. Synes det er litt stilig å drikke sjampis kl 07 om morgen.... Er man på bryllupsreise så er man på bryllupsreise ! I morgen begynner jeg også på mitt aller siste brett med p-piller, og etter det er vi klare for babylaging. Spennende tider vi går i møte, men først : to uker med sol, sand, paraplydrinker , god mat , ja rett og slett bare kos. Å som jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alida Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #245 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ja, da er jeg fornøyd og blid tilbake fra bryllypsreisen. Tenk at to uker har gått så fort- helt utrolig som tida fløy. Får vel ta et ørlite referat. Vi startet altså grytidlig fredag morgen- var ikke særlig våken etter to timers søvn. En jeg har studert sammen med var tilfeldigvis flyvertinne, så da jeg hadde visket henne i øret at vi var på bryllupsreise fikk vi gratis champagne på flyet Hotellet vi bodde på var rett og slett nydelig. Ordentlig luksushotell og vi levde som grever. Da vi kom hadde dekorert sengen vår med roseblader i hjerteform og en stor flaske champagne ventet på oss. I de ukene gjorde vi ikke så altfor mye- solte oss hver eneste dag. Spiste gode middager om kveldene- ja bare slappet av. Rethymnon er en utrolig nydelig by. Er så flott i gamlebyen og nede ved havna. Fant masse hyggelige restauranter. Så nå er vi altså tilbake igjen, og på mandag er det tilbake til jobb igjen- kan ikke si at jeg gleder meg så alt for mye, men det skal nå bli hyggelig å se alle sammen igjen. Etterhvert blir vel denne dagboken avsluttet også- og så blir det vel en ny på Generell .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. november 2004 #246 Del Skrevet 27. november 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planla den store dagen. Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre planla dagen. Ha fortsatt en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå