Gå til innhold

Er litt usikker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På ingen måte.

Men det betyr ikke at du du ikke trenger å være fysisk aktiv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar=)=)

men jeg føler at jeg er feit.. :( Jeg har lår som jeg hater, dekker alltid med kjole.... har noen av dere tips til hvordan jeg kan få mindre lår str?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

GAAAD. Vær fornøyd med den ubertynne, garantert vakre kroppen du har. Når du veier 56 kg kan jeg garantere at lårene dine ikke er for store!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar=)=)

men jeg føler at jeg er feit.. :( Jeg har lår som jeg hater, dekker alltid med kjole.... har noen av dere tips til hvordan jeg kan få mindre lår str?

Med mindre kjolen ser ut som en burka så kler du sikkert det også! Feminine plagg et stortsett alltid pent på jenter. Tipper du hadde kledd burka og!

Jeg fikk mindre lår da jeg byttet fokus fra styrketrening til utholdenhetsidrett som sykling. Jeg gikk dessverre litt ufrivillig ned i vekt også, men det var ikke mer enn ett kg eller to.

Bare pass på at fokuset ditt er idrettslige prestasjoner, for hvis du begynner å tenke på slanking og alt det der, så tipper jeg du kommer til å møte mye motstand. Det er mye lettere å jobbe med sportslige prestasjoner. Har du ikke sykkel, og har penger til det, kjøp deg en ordentlig sykkel. Jeg begynte med landevei og ble fullstendig bitt av basillen. Det tipper jeg flere her på forumet kan skrive under på. (At det er fort gjort å bli bitt av sykkelbasillen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta di ift høyden er det i og for seg ikke noe galt med, men det er mulig fordelingen av muskler og fett i kroppen din er litt feil. Er nok derfor du føler deg feit, pga høy fettprosent. Begynn å tren styrketrening, så vil du fort se at noe av fettet forsvinner og du får mer muskler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...