Gå til innhold

Sakte men sikkert


Eirie

Anbefalte innlegg

Å herregud. Det er mulig hormonene har tatt litt overhånd her altså, men jeg er så sinna :kjefte:

Svigerinna mi er ikke den skarpeste kniven i skuffen, og vi har "sluppet nyheten" til familien. Tror du ikke dama klarer å skrive en melding på veggen min på facebook!? Hvor det står direkte sitert "Du må kose deg såååå mye med ferie! Jeg ble sååå glad over å høre om den lille i magen!" sitat slutt.

Jeg blir sprø. Hvorfor skjønner ikke folk at visse ting er en privatsak? Mannen og meg bestemmer vel selv når vi vil si det til venner og kjente!? Fy faen. Jeg vet det er i beste mening, men likevel altså. Jeg blir seriøst sprø. og glad det finnes en sletteknapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det er utrolig irriterende når folk ikke tenker lenger enn sin egen nese. Heldigvis har man n slette-knapp på FB, men det kan jo ta litt tid før man oppdager det og da vet man ikk hvor mange som har fått det med seg. Det skulle i grunn være unødvendig å måtte fortelle voksne mennesker at de ikke må si det videre. Det er tross alt deres lille (store) hemmelighet. Håper hun ikke gjorde for stor skade :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Neida, hun gjorde ikke store "skaden", er bare unødvendig :P

Jeg feirer de 12 ukene og flytter over til Graviditetsdagbøkene idag! Legger inn link snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp Hurra for Alien i magen, som vokser seg stor og sterk! I det minste kjennes det sånn ut på utsiden, for magen begynner å bli steinhard nederst!

For å feire de 12 overståtte ukene har jeg flyttet hit: Her bor jeg!

(Dette er flaut, men jeg brukte 5 forsøk på å lage den linken...)

Vi snakkes jenter!

Endret av Eirie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...