Gå til innhold

Hvor mange julegaver har dere igjen?


Miss Marple

Anbefalte innlegg

Gjest Brunhilde

La meg se....4 stk - men det er et spørsmål om at desemberlønna må inn på konto først, vet akkurat hva jeg skal kjøpe!

Og så noen "ekstragaver" til 13 åringen fra dyrene i huset, bare så det skal bli noen flere pakker under treet - og den fra julenissen...

Det skulle vel bli en 10-12 stk det? Akkurat passe når man har ferie og det er over en uke til julaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest vonnie Ikke på logget

1 igjen til farmor -en sprek dame på 80 år!

+ litt små ting til samboer....julegris , boksershortser , sokker litt sånnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med alle bortsett fra en på tirsdag og i går var jeg og hentet gaven til min kjære. Så nå er vi ferdige med alle gavene her i huset. Vel, har ikke enda kjøpt julegave til kattepusene mine. Det må også til før jul! :) Så jeg har to igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo en stund siden denne tråden ble starta, og nå er det ikke sååå lenge igjen til jul. Men i dag den 18 desember er jeg faktisk helt ferdig. Må vel slenge på at jeg har vært ferdig i 2 dager allerede :tommelsmil: #stolt av seg sjæl#

Og til meg å være så er det veldig tidlig siden jeg som regel må i butikken lille julaften for å handle ferdig gavene mine. Men jeg er alltid ferdig på julaften asså (bortsett fra 2 år siden) :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun 1 igjen. Den er til en baby som ikke er født ennå, men som forhåpentligvis blir det før julaften. Venter i det lengste med å kjøpe gaven, for jeg har sååå lyst til å kjøpe noe rosa eller lyseblått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zalomine

Jeg har igjen min samboer, den skal kjøpes i morgen etter planen (skulle være i dag, men det var før jeg oppdaget at jeg måtte jobbe to timr lengre enn planlangt...) Har også igjen min bror, men mamma skal kjøpe deler av det nå i dag faktsik, så resten skal jeg plukke sammen i morgen. I motsetning til min samboer, vet jeg hva han skal få. Så har jeg igjen en venninnegave, men jeg vet hva det skal være altså, gjenstår bare å kjøpe. Også gjenstår besteforeldrene. Den er litt viren. Farmor og farfar er lett, men mormor og morfar er langt vanskeligere.

Men det skal nok bli orden ja. 22. desember er ABSOLUTT siste frist, vi drar nemlig på tirsdag, og rekker ingen butikker da, og julaften ser jeg ikke UTSIDA av en butikk engang, langt mindre kan jeg tenke meg å vurdere å se innsida. Etter planen skal jeg helst være ferdig i morgen (men besteforeldrene skal min bror kjøpe til altså, jeg skal bare komme på noe, så når han handler, det er opp til ham)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noen enda.... :oops:

Men skal heller ikke kjøpe mange (til noen tant-unger).

Vi voksne i familien inngikk avtale for mange år siden: Kjøp ikke gaver, bruk heller pengene til noe du trenger!!

Min søster har gitt beskjed om at i år går pengene til oppvaskmaskin på kjøkkenet hennes, og den ble jeg glad for!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...