Dragonfly84 Skrevet 24. januar 2012 #581 Del Skrevet 24. januar 2012 Hvilken lege er det du har?! Dumme dumme lege. Jeg har to ganger også hatt fastleger som ikke har hatt tid til meg... og "neida det der er ingenting det, det går over" hørte jeg ofte! Irriterendes mennesker som bare er fastleger for pengene sin skyld! Jeg har fått en ny nå men har ikke vært hos ham enda, flytter jo til sommeren så er ikke sikkert jeg får prøvd han ut(hehe...kunne høres litt feil ut.. ). Bra du i det minste fikk noe betennelsedempende, det må jo hjelpe litt i hvertfall! Men, sa han ikke noe som var til hjelp da? Hva skjer fremmover etc..? Håperhåper for din del at du blir fort bra! Det her er absolutt ikke den verste legen jeg har vært borti, og det sier vel sitt Hun tok hvert fall ikke fram ei bok og slo opp hva som er inni foten, sånn som forrige legen gjorde... Planen videre var vel "Ja, du kan ta to...eller tre sånne smertestillende og betennelsesdempende om dagen som en slags kur (ja, en slags kur sa hun), og så får du se...". Og jeg vet ikke en gang hvor lenge jeg skal ta det, for det er mer på resepten... Så jeg får bare se hvordan den føles etter hvert. Det har begynt å hjelpe, heldigvis! Men jeg vet ikke om jeg tør å danse i morgen... Uansett, det virker ikke så håpløst nå lenger, for det er hvert fall ikke like vondt Og i går var jeg på trening, jeg bare passa på å ikke belaste den foten, hehe. Innimellom stod jeg med bare en sko på Ja, stemmer at jeg også er utbrent. Det er slitsomt hvordan det er så mange som er rammet av det, altså! Husker ikke hvor lenge du sa du hadde vært det, men i mitt tilfelle er det snakk om snart to og et halvt år, så begynner å bli mektig lei! Men jeg håper at det kan være bra for meg med denne treninga. Før greide jeg ikke trene og ble dårligere av det, men nå har jeg fint klart annenhver dag! Det blir nok tøft, særlig fordi jeg har kickboxing på mandager, men det får stå sin prøve! Er selvsagt redd for å bli sliten, men håper jeg klarer å gjennomføre - er jo bare én måned, hehe! Kult at du også meldte deg på! Hvilken time tok du? Jeg prøver meg på den seineste. (Det var to alternativer for dem som måtte lure!) Håper det betennelsesdempende greiene hjelper. Må være kjipt å ha lyst til å trene, men ikke få det til pga foten. Ja, det er kjempeskummelt. Hører om utbrente folk hele tida. Jeg har vært det i litt over 1,5 år... Nesten litt godt å høre at det fins folk som har vært det lenger enn meg, for det er så mange som ikke forstår, og som lurer på hvordan det går an å ikke være frisk enda. Og da lurer jeg hvert fall på om det er noe galt med meg Ikke at jeg unner noen å ha det sånn, altså!! Håper du skjønner hva jeg mener... Så bra at du er så mye bedre, hvert fall! Det er så godt å kjenne at man har litt mer energi igjen! Ja, det så veldig interessant ut! Litt skummelt, men veldig spennende! Jeg tok den tidlige timen Hadde vært gøy å vinne! Uff, ja, håper jeg også. Eller, det har jo alt blitt litt bedre, men jeg kan jo ikke f.eks. jogge sånn som foten er nå. Det er veldig frustrerende, nå som jeg endelig hadde kommi inn i en bra treningsrutine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 24. januar 2012 #582 Del Skrevet 24. januar 2012 Prøvde meg på mølla i dag, har ikke løpt på maaaange år (utenom noen ganger i skogen i fjor sommer), klarte å løpe i 20 minutter i strekk! Ganske fornøyd med det. Wow! Det er jo kjempebra! Jeg tok det som en kjempeseier da jeg klarte å jogge 20 min med mest nedoverbakker, så jeg syns det var imponerende Bra du føler deg så mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 24. januar 2012 #583 Del Skrevet 24. januar 2012 Har fått tips om disse curamed fra kjæresten, men sist jeg prøvde de funket de virkelig ikke og var bortkastet penger så jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe en pakke eller ikke, dette er en del år siden så kanskje de har blitt bedre?? SÅ bra at du føler deg litt bedre nå under trening med disse syreregulerende tabelettene, får håpe det gir seg fort som svint! Hmm, jeg har erfart at jeg går litt opp i vekt under mensen, og at jeg blir værende der... men når mensen er ferdig går du sikkert ned igjen... bare til å ikke veie deg og tenke på det denne uken her med mensen, så veier du deg heller ETTER den uken du er ferdig med mensen og har trent/hatt bra kosthold en uke.. Så ser du nok sikkert litt fremgang! Men mensen midt i pillebrettet? Hehehe... p-piller altså Bruker P-ring jeg... kan ikke skjønne jeg har orket å brukt piller før etter jeg begynte på ringen, for det første går den ikke utover humør etc, også slipper jeg tenke på det på tre uker jo Så gøøy!! 20 min i strekk er faktisk lenge, så det bør du virkelig være stolt over! Jeg synes det ofte blir så kjedelig på mølla, så er sjelden kondiser hos meg også.. men kjedsomhet, eller at jeg kjenner det i beina som du sier! Men gøy å løpe på mølla iblandt også, få litt aveklsing! Ønsker deg en suuuper uke!! Ellers så er ikke jeg bedre, igrunn bare blitt værre, meeeeen prøver å tenke positivt jeg! Kan godt hende jeg er syk og eller småsyk resten av uken så da blir det verken studier iform av det å dra til studiestedet, eller å gå på trening, men kroppen min har kanskje bra av det... hørte av en vennine av meg(som er ernæringsfysiolog, og PT) at viss man trener mye( 5-7 dager i uken) så er det lurt at ca hver åttende uke eller tiende uke at man har en hel uke der man ikke trener, og hun mente man da kunne putte i seg litt mer mat da også, men jeg vil gjerne ha den treningsfrie uken, men tror jeg kommer til å være like sunn og spise like mye som før da, har ikke behov for å spise mer. Men så da har jeg vel den uken nå da... hehe! Men får ikke håpe jeg går opp denne uken da(selvom jeg ikke tenker særlig på det akkurat nå, nå vil jeg bare bli frisk!), men spiser jo ikke så mye.. ligger på mellom 500-1000 kalorier om dagen nå når jeg er syk.. Ønsker alle dere andre også en superfin uke, her har vi fint vær og håper dere har det også! edit: Lagde meg fullkornswrap med det jeg hadde tilgjengelig til frokost idag(noe jeg ikke skulle gjort for var jævlig å svelge, men GODT likevel!) Så da tok jeg cottage cheese på, ruccola salat, mais, ananas, avocado og cherrytomater på! Trengte virkelig ikke noe mer, og det var jo bare kjempegod, og mettendes OG sunt! Så skal jeg kjøpe meg fullkornspitabrød også og lage istand noe når jeg er frisk igjen, herregud så mye god sunn mat det finnes!!!! (neste gang skal jeg prøve med laks i, og med kylling i også, men vegetar var supernam! og super enkelt!!!) Anbefales! Ja, gruer meg til jeg er ferdig med tablettene! Håper ikke det blir verre da. Håper mensen er ferdig snart, ja... Er jo ikke meningen at jeg skal ha det nå! Utrolig irriterende, og jeg er vond og tung i magen hele tiden. Hardt å være kvinne Tror aldri jeg hadde takla å ha treningsfri uke. Forrige uke hadde jeg 6 treningsøkter, usikker på hvor mange det blir denne uka, men ihvertfall 4. Fort gjort at jeg detter av lasset hvis jeg går lenge uten trening, og ei uke er litt lenge for meg, hehe. Pass på at du får i deg nok mat da, så blir du sikkert fort frisk Har du vært hos legen? Jeg har halsbetennelse vedig ofte, og synes antibiotika er en drøm da :gjeiper: Fullkornswrap er kjeeeeeempegodt! Det skal jeg også spise oftere, med hjemmelaget guacamole og diverse andre godsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 24. januar 2012 #584 Del Skrevet 24. januar 2012 Wow! Det er jo kjempebra! Jeg tok det som en kjempeseier da jeg klarte å jogge 20 min med mest nedoverbakker, så jeg syns det var imponerende Bra du føler deg så mye bedre! Tror kanskje jeg må ta det litt rolig med jogginga da, selv om kondisen klarer det. Beina er jo ikke vant til det i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 24. januar 2012 #585 Del Skrevet 24. januar 2012 Vektstagneringen er sikkert pga mensen! :-) Jeg pleier å veie 1-2 kg mer når jeg har det, så det teller ikke. Ellers kan det jo hende du plutselig går ned igjen. Det må tydeligvis stoppe opp innimellom. Syns du var kjempeflink som løp tjue minutter i strekk! :-) Håper det er pga mensen, ja! For jeg spiser ihvertfall ikke for mye, og jeg trener heller ikke for lite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 24. januar 2012 #586 Del Skrevet 24. januar 2012 Håper det er pga mensen, ja! For jeg spiser ihvertfall ikke for mye, og jeg trener heller ikke for lite! Det er det helt sikkert! Jeg går opp minst en kilo når jeg har mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 25. januar 2012 #587 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Nå har jeg jogga 9,33 km (ifølge Ipoden, skal sjekke på kart hvor langt det er nøyaktig)! Gikk mye i starten, og i de verste oppoverbakkene, men jogga også masse!! Blant annet et langt strekk som må være det lengste jeg har jogga i ett før. :-) Løp 8,13 min pr km og brant over 500 kalorier! Igjen ifølge ipoden, men still! :-) Aldri klart en såpass lang tur på så kort tid før! 1 time og 16 min. Og de 16 var vel egentlig den tida jeg brukte på å varme opp ved å gå fort opp til skogen. *stolt* Endret 25. januar 2012 av Rainbow81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honeydew Skrevet 25. januar 2012 #588 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Herregud, nesten en mil, så flink du eeeer Og antibac også, 20 minutter jogging i strekk er IKKE noe å kimse av! Jeg er superfornøyd med meg selv når jeg klarer 5 km på 35 minutter jeg :gjeiper: Ellers vil jeg bare meddele at dette er en gledens dag! Jeg kjøpte meg endelig en vekt i dag, og da jeg skulle gå på den sa jeg til meg selv at jeg skulle bli fornøyd med alt under 70. Jeg veide 67,7 på det minste før jul, men etter en juleferie med fråtsing + sydenferie + eksamensperiode med veeeeldig stillesittende dager var jeg sikker på at jeg hadde gått opp... Men hei - 66,2 kg!!! Jippi! Det betyr at jeg har gått ned 11.5 kg siden jeg startet, og er bare 1.2 kg fra det som i utgangspunktet var målet mitt! Har justert det ned til 60 da, så får jeg se om jeg er fornøyd der Men det er rart å tenke på hvor utrooolig langt unna 65 virket for et halvt år siden! Fortsatt god bedring LM! Endret 25. januar 2012 av Honeydew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 26. januar 2012 #589 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Ja, gruer meg til jeg er ferdig med tablettene! Håper ikke det blir verre da. Håper mensen er ferdig snart, ja... Er jo ikke meningen at jeg skal ha det nå! Utrolig irriterende, og jeg er vond og tung i magen hele tiden. Hardt å være kvinne Tror aldri jeg hadde takla å ha treningsfri uke. Forrige uke hadde jeg 6 treningsøkter, usikker på hvor mange det blir denne uka, men ihvertfall 4. Fort gjort at jeg detter av lasset hvis jeg går lenge uten trening, og ei uke er litt lenge for meg, hehe. Pass på at du får i deg nok mat da, så blir du sikkert fort frisk Har du vært hos legen? Jeg har halsbetennelse vedig ofte, og synes antibiotika er en drøm da :gjeiper: Fullkornswrap er kjeeeeeempegodt! Det skal jeg også spise oftere, med hjemmelaget guacamole og diverse andre godsaker Nei er nok ikke alle som synes en treningsfri uke er så bra, det er som du sier gjerne lett å dette av, og putte i seg alt mulig etc etc. Men kanskje når du har trent over en lengre periode og etc, så blir det sikkert lett for deg å ha en treningsfri uke iblant! Merker det har vært rart å ikke trent denne uken... kommer ikke til å trene imorgen heller, fordi det er step i 60 min med mye itensitet og det tviler jeg på er lurt for en "nyfrisk" kropp, har lett for å bli fort syk igjen de to-tre første dagene etterpå, men ser på meg selv som frisk idag da(men er ikke på skole eller trening idag). Har ikke vært hos legen nei, fordi jeg er så sjeldent syk og det pleier liksom gå over på en ukes tid, som det gjorde nå(eller 5 dager..)... JA, hjemmelaget guacamole er NAM, kan ikke forstå hvorfor det er så mange som spiser så mye halvfabrikata når det er sååå mye bedre med hjemmelaget!.. Nå har jeg jogga 9,33 km (ifølge Ipoden, skal sjekke på kart hvor langt det er nøyaktig)! Gikk mye i starten, og i de verste oppoverbakkene, men jogga også masse!! Blant annet et langt strekk som må være det lengste jeg har jogga i ett før. :-) Løp 8,13 min pr km og brant over 500 kalorier! Igjen ifølge ipoden, men still! :-) Aldri klart en såpass lang tur på så kort tid før! 1 time og 16 min. Og de 16 var vel egentlig den tida jeg brukte på å varme opp ved å gå fort opp til skogen. *stolt* Herregud... det er nesten 1 mil??? så utrolig bra!!! stå på! Herregud, nesten en mil, så flink du eeeer Og antibac også, 20 minutter jogging i strekk er IKKE noe å kimse av! Jeg er superfornøyd med meg selv når jeg klarer 5 km på 35 minutter jeg :gjeiper: Ellers vil jeg bare meddele at dette er en gledens dag! Jeg kjøpte meg endelig en vekt i dag, og da jeg skulle gå på den sa jeg til meg selv at jeg skulle bli fornøyd med alt under 70. Jeg veide 67,7 på det minste før jul, men etter en juleferie med fråtsing + sydenferie + eksamensperiode med veeeeldig stillesittende dager var jeg sikker på at jeg hadde gått opp... Men hei - 66,2 kg!!! Jippi! Det betyr at jeg har gått ned 11.5 kg siden jeg startet, og er bare 1.2 kg fra det som i utgangspunktet var målet mitt! Har justert det ned til 60 da, så får jeg se om jeg er fornøyd der Men det er rart å tenke på hvor utrooolig langt unna 65 virket for et halvt år siden! Fortsatt god bedring LM! Takk for det! Er blitt frisk nå, men er hjemme idag og tar det med ro, imorgen er det vanlig hverdag igjen før helgen, men droppen treningen fordi jeg ikke er 110% på topp. Så da er jeg klar for mandag og nye utfordinger med en frisk og rask kropp! Tenkte å dra på fjellet på søndag da siden det da er 3 dager siden jeg ble frisk, så håper jeg ikke blir sjuk da... får ta med meg ekstra sokker og genser i tilfelle jeg skulle fryse! Har ventet på å få gått på fjellet hele uken... kløøør i beina etter å få gå, så det blir herlig. Håper på bra vær! Så flott at du er helt nede i 66,2 kg!!! Fantastisk spør du meg!! GOODGOOD Ja det er rart å tenke på at man faktisk er nede i en viss vekt nå, og at det virker så uoppnåelig før.. jeg har aldri vært overvektig men veide alikevel rundt 8kg for mye for hva jeg trivdes med(og passet til) og jeg prøvde i kanskje tre år frem og tilbake og gå ned, men det ble bare sånn en uke så var jeg tilbake til gamle vaner, eller en måned etc..(hadde ikke treningsenter da). Trodde liksom aldri jeg virkelig skulle gå inn for å slanke meg, virker så uoppnåelig,slitsomt,vanskelig, stressendes... også var jeg jo ikke kjeeempeusunn, men jeg puttet i meg det jeg ville... spiste gjerne is og snop når jeg var sulten og trøstespiste masse, og var ikke så opptatt av sunn og variert kost som nå. Ææærk. Nå derimot, vet jeg at jeg ikke vil tilbake dit, ingenting av det jeg gjør nå når det gjelder kosthold og trening føler jeg at jeg MÅ, det er en vane liksom.. og jeg VIL, ser på en måte ikke noe grunn for å spise usunt, eller halvfabrikata og snop hele dagen, når det er SÅ mye sunt og godt der ute, for ikke å snakke om hva man kan få taki ferskt og lage fra bunnen av!! Og nå har jeg kjempevariert kost også, men mye fiber, proteiner og det kroppen min trenger!.. Har også blitt mer og mer intr i raw food og mat uten e-stoffer som er økologisk etc. Men putter fint i meg brød og melk og det, det skal jeg IKKE slutte med! Men drikker skummet og xtra lett da feks, og veldig grovt hjemmelaga brød. Elsker livsstilen min nå jeg, and I will never go back!! Endret 26. januar 2012 av LovelyMonroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 26. januar 2012 #590 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) I dag ble det treningssenteret på meg, litt kondis og så ryp-styrkeprogram. Jeg klarte faktisk å jogge til sammen 10 minutter og gå 10 minutter, så foten min har blitt mye bedre! For noen dager siden klarte jeg jo ikke å gå rundt på et kjøpesenter en gang fordi det var så vondt, og jeg halta som en annen tulling. Så jeg er fornøyd! Nå skal jeg snart lage grove fylte pannekaker, nam! Det betyr at jeg har gått ned 11.5 kg siden jeg startet, og er bare 1.2 kg fra det som i utgangspunktet var målet mitt! Har justert det ned til 60 da, så får jeg se om jeg er fornøyd der Men det er rart å tenke på hvor utrooolig langt unna 65 virket for et halvt år siden! Wow, så flink du har vært!! (og en duskesame til Monroe :gjeiper: ) Jeg har bare gått ned snart 7 kilo siden høsten, og er fornøyd med det, og du har gått ned nesten det dobbelte! Rainbow! Det her er jo helt sykt, men vet du hva, jeg vant samme treninga som deg!!!!! Jeg tok den tidlige timen, da, men jeg antar timene er likt lagt opp, så da kan vi følge med på hverandres trening :gjeiper: Kanskje vinnersjansene er veldig, veldig bra på den konkurransen, siden begge vant? Utrolig gøy uansett! ...jeg har tydeligvis veldig mange følelser i dag, for jeg brukte visst utrolig mange smileyer... Å nei, nå gjorde jeg det igjen! Endret 26. januar 2012 av Dragonfly84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 26. januar 2012 #591 Del Skrevet 26. januar 2012 Klar for ukens første trening! Håper ryggen holder jeg har startet ordentlig med kostholdet også så håper å gå ned noen kg i løpet av de neste månedene er mest på vedlikehold men trenger å miste litt mer fett før sommeren kommer lets do this! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 26. januar 2012 #592 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) I dag ble det treningssenteret på meg, litt kondis og så ryp-styrkeprogram. Jeg klarte faktisk å jogge til sammen 10 minutter og gå 10 minutter, så foten min har blitt mye bedre! For noen dager siden klarte jeg jo ikke å gå rundt på et kjøpesenter en gang fordi det var så vondt, og jeg halta som en annen tulling. Så jeg er fornøyd! Nå skal jeg snart lage grove fylte pannekaker, nam! Wow, så flink du har vært!! (og en duskesame til Monroe :gjeiper: ) Jeg har bare gått ned snart 7 kilo siden høsten, og er fornøyd med det, og du har gått ned nesten det dobbelte! Rainbow! Det her er jo helt sykt, men vet du hva, jeg vant samme treninga som deg!!!!! Jeg tok den tidlige timen, da, men jeg antar timene er likt lagt opp, så da kan vi følge med på hverandres trening :gjeiper: Kanskje vinnersjansene er veldig, veldig bra på den konkurransen, siden begge vant? Utrolig gøy uansett! ...jeg har tydeligvis veldig mange følelser i dag, for jeg brukte visst utrolig mange smileyer... Å nei, nå gjorde jeg det igjen! Woho! en duskesame til meg! Så morsomt at begge dere har vunnet!! haha, herlig...! Supert at du føler deg bedre! Og bedringen har jo skjedd ganske fort, så dette kan vi like! Nå går det riktig vei..! Klar for ukens første trening! Håper ryggen holder jeg har startet ordentlig med kostholdet også så håper å gå ned noen kg i løpet av de neste månedene er mest på vedlikehold men trenger å miste litt mer fett før sommeren kommer lets do this! Den holder sikkert viss du tar hensyn til den, bare ikke overbelast! Så flott du er kommet tilbake til ordentlig kosthold, så fortsetter du slik går du sikkert litt ned, men er ofte de siste kiloene når man er slank(altså disse små ekstakiloene) som er vanskelig å få av.. men det går! Dere er så flinke jenter... :duskedame: (hohohohoho, samene mine ) (og dragonfly! bare gøy med smilyer, jeg ble så glad av innlegget ditt! Gøy med folk som bruker mye, og bruker dem med måte... de derimot som bare pøser på og får det til å se helt rotete og fjortiss ut er ikke fint. Men ellers, så blir jeg glad av sånt. Og nå når jeg prøvde å poste fikk jeg ikke poste fordi innlegget inneholdt for mye smileyer, herregud... HAHA! God blanding av ditt og mitt innlegg tenker jeg. fnise og duskesame og sånt! Endret 26. januar 2012 av LovelyMonroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 26. januar 2012 #593 Del Skrevet 26. januar 2012 Vi liker glade innlegg som det ja! jeg skriver fra mobil så blir ikke så lange innlegg ja, merker at de siste kiloene sitter som støpt! Gikk liksom så fort med de 12 første kiloene mens nå snegler det seg skikkelig til her! Får bare kjempe litt mot dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 26. januar 2012 #594 Del Skrevet 26. januar 2012 Vi liker glade innlegg som det ja! jeg skriver fra mobil så blir ikke så lange innlegg ja, merker at de siste kiloene sitter som støpt! Gikk liksom så fort med de 12 første kiloene mens nå snegler det seg skikkelig til her! Får bare kjempe litt mot dem! Snegler seg til ja, thats the word! Jeg føler liksom det er sånn at nå i det siste, så enten går jeg endel ned eller så ligger jeg bare der, eller går noen gram opp.. vil ha litt drastiske endringer heeeer! (på en god måte...) Men, det går seg vel til! Har tenk noen ganger at jeg kanskje burde jogge mer ute/på mølla for å faktisk gå ned.. at gruppetimene kanskje er best for å holde vekta men kanskje ikke sååå effektiv for å gå ned? Men samtidig, så trener jeg veldig mye OG det er veldig høy itensitet på de... også merker jeg jo det på kroppen min at jeg går ned.. men en ting jeg har lett for å glemme er jo at jeg trener styrke på 5 av 7 gruppetimer(de to andre er zumba), så da ser jeg det kanskje ikke så mye på vekta, men merker det på meg da.. Men shit... tolv kilo! Det er jo bare så utrolig bra!! ( og motiverendes ikke minst!! ) Gleder meg til sommeren da! Føler vi alle kommer til å bli ganske så snæææxi altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 26. januar 2012 #595 Del Skrevet 26. januar 2012 I dag ble det treningssenteret på meg, litt kondis og så ryp-styrkeprogram. Jeg klarte faktisk å jogge til sammen 10 minutter og gå 10 minutter, så foten min har blitt mye bedre! For noen dager siden klarte jeg jo ikke å gå rundt på et kjøpesenter en gang fordi det var så vondt, og jeg halta som en annen tulling. Så jeg er fornøyd! Nå skal jeg snart lage grove fylte pannekaker, nam! Wow, så flink du har vært!! (og en duskesame til Monroe :gjeiper: ) Jeg har bare gått ned snart 7 kilo siden høsten, og er fornøyd med det, og du har gått ned nesten det dobbelte! Rainbow! Det her er jo helt sykt, men vet du hva, jeg vant samme treninga som deg!!!!! Jeg tok den tidlige timen, da, men jeg antar timene er likt lagt opp, så da kan vi følge med på hverandres trening :gjeiper: Kanskje vinnersjansene er veldig, veldig bra på den konkurransen, siden begge vant? Utrolig gøy uansett! ...jeg har tydeligvis veldig mange følelser i dag, for jeg brukte visst utrolig mange smileyer... Å nei, nå gjorde jeg det igjen! HAHA, seriøst!! Så morsomt!! Ja, jeg tror det må være veldig mange vinnere, det er jo to grupper, så kanskje det er 10-20 på hver? Så artig!! Gleder meg masse, men det blir også litt skummelt å trene SÅ hardt. Det morsomme er jo at de LOVER en stor forbedring. Gleder meg til å se hvordan jeg ser ut i begynnelsen av mars, altså! Du var veldig flink på treningssenteret!:-) Høres jo ut som foten har blitt veldig mye bedre ut, ja!! Klar for ukens første trening! Håper ryggen holder jeg har startet ordentlig med kostholdet også så håper å gå ned noen kg i løpet av de neste månedene er mest på vedlikehold men trenger å miste litt mer fett før sommeren kommer lets do this! Håper det gikk bra med ryggen din! :-) Jeg er også mest på vedlikehold med håp om litt bonusvektnedgang! Det er vanskeligere nå på slutten, merker jeg! Snegler seg til ja, thats the word! Jeg føler liksom det er sånn at nå i det siste, så enten går jeg endel ned eller så ligger jeg bare der, eller går noen gram opp.. vil ha litt drastiske endringer heeeer! (på en god måte...) Men, det går seg vel til! Har tenk noen ganger at jeg kanskje burde jogge mer ute/på mølla for å faktisk gå ned.. at gruppetimene kanskje er best for å holde vekta men kanskje ikke sååå effektiv for å gå ned? Men samtidig, så trener jeg veldig mye OG det er veldig høy itensitet på de... også merker jeg jo det på kroppen min at jeg går ned.. men en ting jeg har lett for å glemme er jo at jeg trener styrke på 5 av 7 gruppetimer(de to andre er zumba), så da ser jeg det kanskje ikke så mye på vekta, men merker det på meg da.. Men shit... tolv kilo! Det er jo bare så utrolig bra!! ( og motiverendes ikke minst!! ) Gleder meg til sommeren da! Føler vi alle kommer til å bli ganske så snæææxi altså! Jaaaa, vi kommer til å se såååå bra ut, woho! Er helt enig i at det er vanskeligere nå, når det bare er litt igjen. Men det betyr jo at kroppene våre begynner å tilpasse seg det nye livet, da! :-) Jeg var faktisk å regne som begynnende overvektig da jeg nesten veide 69, fordi jeg er så lav. Det er så sjukt at det er lenge siden nå. 60 kg hørtes uoppnårlig og vanskelig ut i august, og nå...er jeg der! :-) Wow, du har vært flink Honeydew!! 12 kg er jo kjempebra! Hvor lang tid brukte du på det? Jeg har ikke trent idag, er kjempestøl etter den lange joggeturen i går. Men moro var det, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 27. januar 2012 #596 Del Skrevet 27. januar 2012 Åh så støl jeg er etter i går! Da ble det da litt effektiv trening Men jeg lurer virkelig på hvordan det skal gå neste uke, med så mye hard trening, hah! Blir gøy også da Gleder meg! I dag målte jeg meg, og jeg fant gamle mål fra i sommer. DET var hyggelig lesning! Det eneste som ikke hadde gått drastisk ned var magemålet (rett over navlen), der var det bare et par cm. Så det er tydelig at magefettet er vanskeligst å bli kvitt. Hm. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det, altså. Flere joggeturer kanskje. Men livvidden på det tynneste punktet hadde gått ned med FEM centimeter! Rumpa har også blitt hele 6 cm smalere. Til og med lårene har blitt mye tynnere, selv om jeg ikke venta så stor forskjell pga en del styrketrening. Da er det bevist, jenter blir ikke store av styrketrening :gjeiper: Vekta har det ikke gått så bra med. Lurer på om jeg gjør noe feil med kaloritellinga, for etter at jeg begynte med det har jeg bare gått ned 100 gram, på nesten to uker... Det er tydelig at kroppen tviholder på kiloene nå, og jeg blir litt demotivert av å miste så mye av puppene. Er redd for å få hengepupper... Magen vil kroppen beholde, men puppene er ikke så nøye tydeligvis Har dere kjøpt bukser i det siste? Det var en fin overraskelse å ha gått ned tre buksestørrelser! Har ikke brukt 28 i livet siden jeg var 14... Mistenker at størrelsene har blitt større siden den gang, men uansett er det tre størrelser ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cardigan Skrevet 27. januar 2012 #597 Del Skrevet 27. januar 2012 Har trent i to timer i dag. Men også spist som en hest! Hvertfall 2100 kcal :O fyyy... Skriver mer i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 27. januar 2012 #598 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Åh så støl jeg er etter i går! Da ble det da litt effektiv trening Men jeg lurer virkelig på hvordan det skal gå neste uke, med så mye hard trening, hah! Blir gøy også da Gleder meg! I dag målte jeg meg, og jeg fant gamle mål fra i sommer. DET var hyggelig lesning! Det eneste som ikke hadde gått drastisk ned var magemålet (rett over navlen), der var det bare et par cm. Så det er tydelig at magefettet er vanskeligst å bli kvitt. Hm. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det, altså. Flere joggeturer kanskje. Men livvidden på det tynneste punktet hadde gått ned med FEM centimeter! Rumpa har også blitt hele 6 cm smalere. Til og med lårene har blitt mye tynnere, selv om jeg ikke venta så stor forskjell pga en del styrketrening. Da er det bevist, jenter blir ikke store av styrketrening :gjeiper: Vekta har det ikke gått så bra med. Lurer på om jeg gjør noe feil med kaloritellinga, for etter at jeg begynte med det har jeg bare gått ned 100 gram, på nesten to uker... Det er tydelig at kroppen tviholder på kiloene nå, og jeg blir litt demotivert av å miste så mye av puppene. Er redd for å få hengepupper... Magen vil kroppen beholde, men puppene er ikke så nøye tydeligvis Har dere kjøpt bukser i det siste? Det var en fin overraskelse å ha gått ned tre buksestørrelser! Har ikke brukt 28 i livet siden jeg var 14... Mistenker at størrelsene har blitt større siden den gang, men uansett er det tre størrelser ned! Så gøy med målebånd og at du har funnet ut at det er så gode resultater Har aldri målt meg med sånn jeg... sikkert lurt!.. Kanskje du skal prøve å ikke telle så mye kalorier... kan jo hende det har litt feil virkning? Ikke vet jeg... æsj, jeg og har fått mindre pupper... kjedelig!!! menmen... vil heller være tynn enn å ha store pupper... og passer jo fortsatt i C så det får holde... Jeg har ikke kjøpt så særlig med bukser, men har merket de buksene jeg har er blitt litt store i lårene/leggene... Bruker ca 27 nå.. noen ganger 26... alt ettersom. Veide meg idag tidlig, og nå er det en uke siden sist... har jo vært sjuk ei uke+ikke trent... først da jeg gikk på den viste den 61,6... og veide 59 for en uke siden så fikk hakeslepp... og den viste det selvom jeg gikk av og på tre ganger, sååå gikk jeg i dusjen, og etterpå veide jeg meg igjen og da var den på 59,4 flere ganger så viste den HELT forskjellige tall 10 ganger!! Mellom 59 og 61,5... huff trooooor jeg må kjøpe ny vekt... så vet ikke hva jeg veier nå (håper på under 59,5 ) Vet ikke om jeg kan være med på den å holde meg heeeeelt snope og søtbakst fri i en måned greien nå... for greit når jeg har fått bestilt fra iherb og kan lage hjemmelaga snop av rå kakopulver og kjøpe sånn sunt snop der.. men nå er jeg så godtesjuk... trodde ikke jeg skulle bli det da... men så igår så skulle jeg(faktisk) bare SMAKE på den soho sjokolaen.. alle har snakka om den, og jeg husker den, men ikke hva den smakte.. og broren min hadde kjøpt seg en sånn pakke... smakte på den og den var ikke så spesielt god.. så måtte jeg bare smake på de forskjellige typene som var oppi sjokoladeposen... det var 5 sjokolader tilsammen og tenkte ikke så mye på det, for fem sjokolader gjør nok ikke så mye ugang når jeg aldri spiser snop... MEN så våknet jeg inatt.. og fikk ikke sove, begynte å tenke på det med at jeg måtte selge hesten min og satt bare og grein, og savnet så forferdelig og ri.. var bare helt vekke.. også sto posen med broren min sin sjokolade på bordet her i stuen og da tok jeg 5 sjokolader til... JAJA, skjit i det... men skal til ei hytte med noen venner i helgen( og får ikke vært så sosial fortiden fordi jeg virkelig ikke har tid...mye pga studier) så jeg unner meg den turen... vil være sunn, men vil unne meg noe godt på lørdagen da... så blir det ny start på mandag.. så det blir deilig. Men kjenner jeg må ha de snopedagene på lørdag, ikke for å belønne eller ha motivasjon, men rett og slett fordi det er godt å kjenne det søte en dag i uka og unne seg det, spiser jo ikke noe sånt i ukedagene.. Men når jeg får bestilt fra iherb kan jeg nok fint leve på å bare spise sunn sjokolade.. for det smaker jo sjokolade.. nomnom!.. bedre enn vanlig da ihvertfall! Også tenker jeg at jeg skal kjøpe meg 80% mørk sjokolade om jeg skal ha på lørdag, sunnere det! Endret 27. januar 2012 av LovelyMonroe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 27. januar 2012 #599 Del Skrevet 27. januar 2012 Har trent i to timer i dag. Men også spist som en hest! Hvertfall 2100 kcal :O fyyy... Skriver mer i morgen Oi! to timer er jo kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 27. januar 2012 #600 Del Skrevet 27. januar 2012 Åh-herreguuuud..... Jeg la inn alle kaloriene jeg har spist i dag på mylog, inkludert tacomiddag, en pose bamsemums, en boks cola og en god del potetgull. Det ble 3750 det. HALLO! Går det an?? Jeg har tydeligvis trodd jeg har spist 1500 før om dagene og ligget nærmere 1000, da, så jeg nå som jeg har begynt å legge det inn. (Noe jeg heller ikke får til å stemme, men denne mylog-greia er ikke så lett, alt er gram og må regnes om. Og jeg suger i matte). Men får det vel til med litt slingringsmonn. Men jeg kan slingre så mye jeg vil og ikke få denne spisedagen til å bli i nærheten av innafor. Men, men....er det etedag så er det etedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå